Podpis elektroniczny stwarza zupełnie nowe możliwości dla biznesu. Jego upowszechnienie w kontaktach pomiędzy administracją publiczną a firmami i osobami fizycznymi, przyniesie wymierne korzyści dla każdej ze stron. Oznacza to, że zyskują Państwo wygodne i bezpieczne rozwiązanie, dzięki któremu
nie ma już konieczności osobistego składania dokumentów w instytucjach państwowych, oraz podpisywania "papierowych" dokumentów.
Zastosowanie ePodpisu
Odpowiedzią na Państwa potrzeby jest wdrożenie ePodpisu oraz szkolenie z zakresu jego wykorzystania w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
Czym jest podpis elektroniczny?
Należy go rozumieć jako zbiór technik służących do weryfikacji autentyczności dokumentu i potwierdzenia tożsamości osoby, która go podpisała. Posługiwanie się dokumentami z załączonym podpisem elektronicznym, przyspiesza dokonywanie czynności cywilno-prawnych i zmniejsza koszty działania firmy – cyfrowe wersje faktur i umów z ePodpisem są już stosowane przez partnerów gospodarczych.
Najważniejszym z zastosowań ePodpisu jest
nadawanie mocy prawnej dokumentowi w kontaktach prawnych poprzez Internet. Taka funkcja umożliwi
składanie deklaracji podatkowych w formie cyfrowej, z
awieranie umów cywilnoprawnych w Internecie czy prowadzenie korespondencji z administracją publiczną, przy wykorzystaniu elektronicznej skrzynki podawczej. Od niedawna Ministerstwo Finansów przyjmuje eDeklaracje, czyli dotychczasowe deklaracje podatkowe zapisane w formie cyfrowej i podpisane podpisem kwalifikowanym. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu certyfikatu niekwalifikowanego,
możliwe jest zapewnienie pełnej poufności poczty email - wiadomość nim zabezpieczona może zostać odczytana wyłącznie przez jej adresata. Ten mechanizm może zostać wykorzystany podczas prowadzenia „tajnej” korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kupując przedstawiony zestaw mają Państwo pewność, że będzie on poprawnie współpracował z oprogramowaniem Varico, dodatkowo zostanie on zainstalowany przez profesjonalistów z Działów Wdrożeń i Serwisu Oprogramowania. Aby cieszyć się posiadaniem własnego ePodpisu wystarczy jedno spotkanie z serwisantem Varico w celu weryfikacji tożsamości.
Firma Varico dostrzega Państwa potrzeby i dlatego oferuje pomoc w przygotowaniu się do stosowania podpisu elektronicznego. Razem z zestawem, Varico proponuje swoim użytkownikom godzinne szkolenie, przeprowadzane w siedzibie klienta, dotyczące praktycznych aspektów wykorzystania ePodpisu.
Korzystając z naszych usług masz pewność, iż zostaniesz obsłużony profesjonalnie! Nasi pracownicy dążą to tego, aby każdy klient był w pełni usatysfakcjonowany ze skorzystania z ich pomocy.
SATYSFAKCJA GWARANTOWANA!
Chcąc dowiedzieć się więcej skontaktuj się z naszymi pracownikami Wyślij e-mail .
|
Zastosowanie ePodpisu w biznesie:
- jeden certyfikat kwalifikowany służy do kontaktów z wieloma instytucjami/urzędami drogą elektroniczną np. ZUS, US,
- możliwość załatwiania spraw urzędowych, biznesowych, cywilno-prawnych za pośrednictwem internetu oraz skrócenie czasu ich realizacji,
- zastąpienie dotychczasowej „dyskietki” w kontaktach z ZUS przez urządzenia, które można podłączyć do standardowych portów dostępnych w każdym komputerze klasy PC (np. USB),
- podpisywanie korespondencji urzędowej prowadzonej z podmiotami administracji publicznej, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych, które mają docelowo zastąpić tradycyjne formy przetargów,
- zabezpieczenie podpisanych dokumentów elektronicznych przed zmianami przez osoby nieupoważnione,
- znacznie prostsze, szybsze i tańsze przeszukiwanie elektronicznych archiwów,
- dostępność urzędów elektronicznych online przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu,
- wystawianie faktur w formie elektronicznej, co wkrótce stanie się standardem w niektórych branżach.
Korzyści z ePodpisu wdrożonego przez Varico:
ePodpis
obniża koszty działania firmy, poprzez
ograniczenie drukowania dokumentów oraz kosztu ich dostarczania,
podpis elektroniczny o
szczędza czas poświęcany na osobiste załatwianie spraw w urzędach i instytucjach publicznych,
podpis niekwalifikowany zapewni
pełną poufność korespondencji wszędzie tam, gdzie to konieczne.
Dlaczego warto stosować podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny staje się wymaganym przez prawo standardem w kontaktach przedsiębiorca – administracja publiczna. Wdrożony przez nas ePodpis, dostarczony przez Krajową Izbę Rozliczeniową, jest gwarancją poprawnego podpisywania deklaracji wystawianych w programie Płatnik. Szkolenia pozwolą uniknąć błędów i w pełni wykorzystać możliwości, jakie oferuje podpis elektroniczny.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.