favore.pl
Tele. Biz  -  zarządzanie komunikacją i CallCenter.

Tele. Biz - zarządzanie komunikacją i CallCenter. nr 219060

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta - podnosi efektywność pracy i zadowolenie klientów.

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
19 / miesiąc
Użytkownik
bnc ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
BNC Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Świeradowska 44
02-662 Warszawa

tel: 225498500225498500
fax: 225498500
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-17:00
OPIS USŁUGI
Przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych stworzyliśmy telefoniczne centrum obsługi klienta, które pozwoli Państwu zoptymalizować zatrudnienie, podnieść efektywność pracy waszych pracowników oraz zwiększyć satysfakcję klienta. Wszystko bez dodatkowych inwestycji w sprzęt i oprogramowanie. Dodatkowym bonusem naszego rozwiązania jest jego łatwa skalowalność, pozwalająca na dopasowanie systemu do Waszych potrzeb, w momencie gdy spostrzeżecie zmieniające się zapotrzebowanie biznesowe.
  • Zawsze wiesz, kto dzwoni
  • Nigdy nie tracisz klientów
  • Zwiększasz sprzedaż
  • Bez kosztów inwestycyjnych
  • Dla Złotych Klientów masz specjalną obsługę
  • Klient jest zawsze obsługiwany przez właściwą osobę
Nasz system „tele.biz” to narzędzie do zarządzania komunikacją w firmie. Jest on rozwiązaniem integrującym wszystkie dostępne platformy telekomunikacyjne takie, jak telefonię stacjonarną, komórkową, komunikatory internetowe czy VoIP. Działa niezależnie od operatorów telekomunikacyjnych, z których usług korzystacie. W prosty sposób możecie dodać do swoich telefonów niezwykle dużo funkcji, dostępnych dotychczas tylko dla największych firm na rynku. Są to, między innymi, komunikaty powitalne, menu głosowe, tworzenie kolejek połączeń oczekujących, automatyczne zapowiedzi, specjalna obsługa ważnych połączeń (klientów), wprowadzenie kategorii i ważności rozmówców, raporty informujące kto, kiedy i w jakiej sprawie do Was dzwoni oraz kiedy i o czym rozmawiają Wasi pracownicy z klientami a także informacje kiedy i dlaczego klienci rezygnują z Waszych usług. Są to cechy najbardziej zaawansowanych systemów typu call-centre. Wszytko to zapewnia system Tele.biz za cenę niższą niż utrzymanie najtańszej centralki telefonicznej.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Cena
19 / miesiąc
Użytkownik
bnc ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
BNC Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Świeradowska 44
02-662 Warszawa

tel: 225498500225498500
fax: 225498500
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU bnc
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Tele. Biz - zarządzanie komunikacją i CallCenter. - galeria
Tele. Biz - zarządzanie komunikacją i CallCenter. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 13)
Poprzednia usługa: Wykonywanie instalacji elektrycznych   Następna usługa: HIPOTECZNA POŻYCZKA PRYWATNA.