Masz prawo wyboru formy i miejsca zakupu dowolnych produktów naszej firmy.
Masz jednak również prawo wiedzieć, że kupując w sklepie internetowym jesteś pozbawiony automatycznie dodatkowych korzyści finansowych wynikających z konsumpcji interaktywnej systemu.
Jesteśmy prekursorem wdrażania i koordynacji systemu jako elementu profilaktyki Krajowego Programu Naturalnej Ochrony Zdrowia.
Zwracamy szczególną uwagę na względy etyczne obowiązujące wszystkich bez wyjątku konsultantów począwszy od etapu kontaktu, poprzez sponsorowanie właściwe a kończąc na kontynuowanej współpracy.
Należy pamiętać, że nagminne łamanie zasad etycznych skutkuje w rezultacie wykluczeniem ze struktur firmy. W przypadkach łagodnych przewinień otwarte sprawy etyczne do chwili wyjaśnienia blokują kwalifikacje i premie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie i nie można z samego założenia traktować wszystkich jednakowo. Istotny jest staż w firmie i powiązana z nim wiedza.
Ogólnie okres 3-miesięczny jest progiem usamodzielnienia się Dystrybutora i pozyskania świadomości odpowiedzialności ciążącej na statusie Dystrybutora/Konsultanta z pełnymi w zakresie etycznym konsekwencjami. W praktyce wygląda to często tak niestety, że brudy zamiatane przez kilka lat pod dywan nie znikają i nagromadzone w nadmiarze powodują problem w swobodnym poruszaniu się ( w obrębie biznesu ). Najgorzej jak w danej organizacji panuje zakłamanie i każdy udaje, że wszystko jest robione prawidłowo.
Są jednak ludzie ( "chorzy na normalność " ), którzy nie tolerują takiego stanu rzeczy i potrafią skorzystać z przywileju równouprawnienia wobec zasad Kodeksu Etycznego upominając się o ich respektowanie. To dzięki nim znikają tematy tabu, obłuda i status świętej krowy. A wszystko to służy wykształceniu klarownych zasad współpracy oraz nieskazitelnemu wizerunkowi firmy.
W tym miejscu należałoby wspomnieć o elemencie regulującym w zakresie zarówno etycznym jak i organizacyjnym czyli Bazie Prospektów. Nie da się jej pominąć w zdrowym biznesie MLM, w którym kontakt z człowiekiem jest istotnym czynnikiem nawiązania współpracy.
BP ogranicza dodatkowo możliwości krętactwa prospektów z natury wykorzystujących każdą okazję ( w sumie nie wiadomo czemu to służy ale tak upośledzona jest natura ludzka ). Konkretne procedury nawiązywania kontaktów biznesowych i ich rejestracja eliminują całkowicie prymitywne podejście zachłannych pseudo-liderów z efektem " grabi " ( tak się składa, że garną tylko do siebie ). Zdarza się też zauważać symptomy negatywnego sponsorowania na dalszych etapach kontaktu trwałego prospekta z innym dystrybutorem. Taki manewr nazywa się "wsadzaniem ryja" i to określenie dobitnie oddaje poziom operatora.
Łagodniej mówi się o podbieraniu ludzi w strukturach lub gronie klientów. Niektórzy trąceni manią wielkości potrafią sponsorować szyldy wszelkich instytucji i placówek uzurpując sobie prawo do wyłączności kontaktowania ich pracowników. Prawda jest taka, że systemy w grupach są zróżnicowane z racji innowacji metod, zaplecza wsparcia powiązanego w zakresie edukacji, potencjału firm powiązanych tematycznie ( medycznego w przypadku firmy Colway S.J. ) i wielu innych czynników decydujących o skuteczności postępu rozwoju w biznesie.
Nieświadomi istoty rzeczy prospekci wpadają dlatego we własne sidła podpisując kontrakt często z namowy i kontaktu internetowego w grupie nie posiadającej wszystkich narzędzi marketingowych. Do wyjątkowych niepodważalnie zalicza się system konsumpcji interaktywnej.
Z racji iż ludzie są zainteresowani dodatkowym dochodem a często mają alergię na sprzedaż produktów to wspomniane rozwiązanie jako jedyne daje im możliwość osiągnięcia dochodu ( realnie pasywnego! ). Zróżnicowanie systemowe w grupach wynika wyłącznie z zaangażowania innowacyjnego jej liderów na korzyść własnej organizacji i odwrotnie ujmując z lenistwa Menadżerów innych grup, w których oczekują wszyscy na podanie na tacy. Od strony korzyści konsumenta wygląda to tak, że ma on do wyboru produkt tylko i wyłącznie lub produkt w tej samej cenie i dodatkowo gratis mechanizm umożliwiający zarobkowanie ( daleko przekraczające wartość zakupionych produktów miesięcznie ).
Wiadomo którą opcję jako korzystniejszą wybierze każdy ( pod warunkiem, że nie zostaną przed nim celowo ukryte takie możliwości zwłaszcza dla korzyści właściciela sklepu internetowego).
Funkcjonujące w internecie sklepy nie będą dysponowały opisywanym mechanizmem tym bardziej, że ich właściciele sprowadzili MLM do biznesu klasycznego, nie posiadającego powiązania z dochodem pasywnym. Utrata takich możliwości jest konsekwencją i ceną za wypaczenie przyjętej przez firmę dystrybucji i koncentrację na formie sprzedaży, która powinna być tylko dodatkiem.
System MLM ma w założeniach niwelować negatywne skutki " odczłowieczenia " w wyniku postępu technicznego, mechanizacji ( sklepy internetowe ! ) i ewolucji z oddziaływaniem cywilizacji. System skłania do powrotu potrzebnych, normalnych kontaktów w najlepszych relacjach.
Pozostaje nam tylko z uwagi na obszerność tematu, zaprosić do współpracy w środowisku Hygiaino Group korzystając z systemu.
Życzymy również potwierdzonego w życiu wyboru firmy i grupy na drodze długoletniej współpracy i wzajemnych korzyści.