Aplikacja ma na celu obsługę zleceń wynikających z bieżącej obsługi zleceń w całych spółdzielniach jak i pojedynczych administracjach, wspólnotach i zarządach nieruchomości.
Jej celem jest usprawnienie współpracy pomiędzy zarządcą nieruchomości a wykonawcą zlecenia.
Wersję demonstracyjną można zobaczyć na stronie www.zglosproblem.pl . Zasadniczy opis działania jest widoczny na wymienionej stronie.
Dla zainteresowanych prześlę konto i hasło do wersji demo.
Aplikacja umożliwia:
1) zakładanie/usuwanie użytkowników (zleceniobiorców) w ramach wszystkich administracji/wspólnot/zarządów nieruchomości
2) nadawanie/zabieranie im uprawnień (przypisanie kategorii zleceń)
3) generowanie zleceń przez administratora
4) zamykanie zleceń przez zleceniobiorców
5) rozliczanie zleceń
6) automatyczny przekaz zleceń na wyznaczoną pocztę internetową
7) generowanie raportów
Jakie są korzyści stosowania aplikacji?
1) Korzystanie z internetowej aplikacji umożliwi pełną ewidencję zleceń wraz z czasami otwarcia i zamknięcia problemu. Dane te są kluczowe w przypadku jakichkolwiek roszczeń ze strony mieszkańców.
2) Rozliczanie zleceń.
Niejednokrotnie trzeba sprawdzić informację o wykonanym zleceniu sprzed tygodnia, miesiąca czy roku. Często chcemy zweryfikować, ile zleceń w ciągu roku zgłosił lokator, a ile wykonał dla niego nasz zleceniobiorca. Korzystając z tej ewidencji mamy zapewnione pełne rozliczanie zleceniobiorców z wykonanej pracy.
3) Nowoczesna obsługa mieszkańców.
Dzięki ewidencjonowaniu zleceń poprzez aplikację bazodanową uzyskujemy stały dostęp do swoich danych z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Obsługa zlecenia jest prosta i nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy.
4) Bezawaryjność obsługi.
Aplikacja jest bezawaryjna i służyć może długie lata gromadząc dane, które w przyszłości mogą okazać się pomocne dla chociażby oceny kosztów budynku. Bezawaryjność tłumaczy się tym, iż za dane gromadzone w ramach ewidencji są przechowywane na profesjonalnych, domenowych serwerach spełniających wysokie normy zabezpieczeń.
5) Szybkość obsługi.
Dzięki bieżącemu otrzymywaniu zleceń czas ich obsługi skraca się o ponad 20% ! (Informacja od osób korzystających z niżej wymienionej aplikacji). Zleceniobiorca nie musi każdorazowo osobiście lub telefonicznie dowiadywać się o nowych zleceniach. Informacje dotyczące zleceń może otrzymać natychmiast po ich wygenerowaniu na swój telefon komórkowy.
6) Zapewnienie bieżących napraw i konserwacji budynku, instalacji i urządzeń umożliwiających stały nadzór i kontrolę nad wykonywaniem zleconych prac.
Zapewnienie usuwania awarii wraz z jej skutkami oraz kontrola ich wykonawstwa. Łatwa analiza porównawcza poszczególnych zleceniobiorców. Aplikacja jest prosta w obsłudze i stanowi jeden system łączący kompleksowość operacji.
Aplikację można podłączyć do już istniejącej strony administracji/wspólnoty lub można utworzyć całkiem nową domenę.
Zmiany w aplikacji są możliwe.
4 letni nadzór autorski!