favore.pl
ZIMA  -  Hotel KRONECK 4* -  autokar  -  KITZBUHEL

ZIMA - Hotel KRONECK 4* - autokar - KITZBUHEL nr 226934

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel KRONECK**** autokarem KITZBÜHEL / KIRCHBERG
 
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, sauna, Parking, bar
świadczenia:
Cena zawiera: 7 noclegów * transport autokarem * śniadania i obiadokolacje * korzystanie z centrum wellness: podgrzewany basen zewnętrzny, jacuzzi, sauny, fitness * opiekę pilota i rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW oraz ratownictwo górskie (opcjonalnie OC, dodatkowo płatne) * podatek VAT. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji * korzystania z masaży, solarium, zabiegów kosmetycznych * karnetów narciarskich * transferów do wyciągów. Uwaga: obecność polskiego rezydenta na miejscu uzależniona od liczby osób, w niektórych terminach obowiązki rezydenta przejmuje przedstawiciel kontrahenta austriackiego. Wpłata zaliczki i dopłaty dokonywane są w PLN. Przeliczenie z EURO na PLN następuje wg tabeli NBP (sprzedaż) po kursie: zaliczka – kurs z dnia dokonania rezerwacji, dopłata do 100% - kurs z dnia dokonania dopłaty.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, KL i NW i Bagaż Signal Iduna Travel (wariant 2111), Katowice, wyżywienie - śniadania i obiadokolacje, przejazd autokarem w Alpy Kitzbuhelskie, First Minute - bez zniżki
Położenie::
4-gwiazdkowy Hotel Kroneck położony jest ok. 1 km od centrum urokliwej miejscowości Kirchberg w sercu majestatycznych Alp Kitzbühelskich, ok. 500 m od wyciągu Gaisberg (stok oświetlony), i niecałe 500 m od wyciągu Maierl, który wywozi narciarzy do serca, liczącego 170 km tras, ośrodka Kitzbühel-Kirchberg. Z kolei 6 km dalej na zachód mamy do dyspozycji dalsze 279 km tras ośrodka Ski Welt Kaiser- Brixental. Przystanek skibusa znajduje się przed hotelem.
Hotel::
hotel wyposażono we wszystko, czego potrzeba, aby wypocząć po wyczerpujących narciarskim dniu: podgrzewany zewnętrzny basen, jacuzzi, sauny oraz fitness.
Pokoje::
komfortowe, dopracowane w najmniejszym szczególe, 2-osobowe z możliwością 1 lub 2 dostawek; wyposażone w łazienkę z prysznicem, telefon, TV sat, radio i balkon.
Do dyspozycji::
strefa wellness: zewnętrzny basen podgrzewany, jacuzzi, sauna fińska i bio sauna, łaźnia parowa, fitness, szlafroki (depozyt), zabiegi kosmetyczne, solarium i masaże (odpłatnie). W hotelu lobby, bar, jadalnia, piękny słoneczny taras, kącik internetowy (odpłatnie), sejf w recepcji, winda, parking. Dla dzieci sala zabaw i gier (piłkarzyki, gry komputerowe, bilard - odpłatnie).
Po nartach::
w centrum Kirchberg znajdują się liczne sklepy, kawiarnie i bary - gwarantujące świetne zakończenie pełnego wrażeń dnia narciarza. Aktywnym i rodzinom z dziećmi polecamy kompleks Aquarena w Kitzbühel (ok. 7 km), który oferuje basen z wodospadem, saunę, zjeżdżalnie, plac zabaw dla dzieci. Na wytrwałych czeka także oświetlony stok Gaisberg.
Kuchnia::
śniadanie w formie bufetu z kącikiem produktów ekologicznych, kolacja 4-daniowa z daniem głównym do wyboru i bufetem sałatkowym, co tydzień wieczór specjałów, drink powitalny, menu dla dzieci.
Program narciarski::
sugerujemy przeznaczyć 4 dni na stację Kitzbühel-Kirchberg i 2 dni na SkiWelt. Do realizacji tego programu niezbędny jest karnet AllStar Card (patrz katalog str. 124). Można również wykupić nieco tańsze 6-dniowe karnety na jedną ze stacji Kitzbühel-Kirchberg (patrz katalog str. 124) lub SkiWelt (patrz katalog str. 125).

Atrakcje:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-01-14 do:2011-01-23 10 wczesna rezerwacja D 2431 PLN = 612 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-21 do:2011-01-30 10 wczesna rezerwacja E 2431 PLN = 612 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-28 do:2011-02-06 10 wczesna rezerwacja F 2833 PLN = 713 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-04 do:2011-02-13 10 wczesna rezerwacja G 2833 PLN = 713 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-11 do:2011-02-20 10 wczesna rezerwacja H 2833 PLN = 713 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-18 do:2011-02-27 10 wczesna rezerwacja I 3019 PLN = 760 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-25 do:2011-03-06 10 wczesna rezerwacja J 2400 PLN = 604 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-04 do:2011-03-13 10 wczesna rezerwacja K 2431 PLN = 612 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-11 do:2011-03-20 10 wczesna rezerwacja L 2185 PLN = 550 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-18 do:2011-03-27 10 wczesna rezerwacja M 2185 PLN = 550 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-25 do:2011-04-03 10 wczesna rezerwacja N 2185 PLN = 550 EUR Wyślij e-mail

 


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZIMA - Hotel KRONECK 4* - autokar - KITZBUHEL - galeria
ZIMA - Hotel KRONECK 4* - autokar - KITZBUHEL Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: PRANIE TAPICERKI SAM. WARSZAWA WOLA AUTO SPA   Następna usługa: TRANSFER usługi przewozowe