favore.pl
ZIMA  -  Hotel SEEWIRT 3*  - dojazd własny  -  ZILLERT

ZIMA - Hotel SEEWIRT 3* - dojazd własny - ZILLERT nr 227022

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel SEEWIRT*** dojazd własny ZILLERTAL
 
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
świadczenia:
Cena zawiera: 7 noclegów * śniadania, pakiet lunchowy i obiadokolacje (uroczystą kolację w terminie sylwestrowym) * korzystanie z sauny * opiekę pilota i rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW oraz ratownictwo górskie (opcjonalnie OC, dodatkowo płatne) * podatek VAT. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji * taksy klimatycznej, płatnej na miejscu (ok. 1 €/os./noc - dopłata obligatoryjna) * karnetów narciarskich * transferów do wyciągów * szkolenia na tyczkach. Uwaga: obecność polskiego rezydenta na miejscu uzależniona od liczby osób, wniektórych terminach obowiązki rezydenta przejmuje przedstawiciel kontrahenta austriackiego (więcej informacji w ważnych uwagach). Tyczki 23.10 (dla chętnych): Jazda sportowa: slalom specjalny, slalom gigant. Dla narciarzy z doświadczeniem w jeździe na tyczkach. Tyczki 30.04 (dla chętnych): Jazda sportowa: slalom specjalny, slalom gigant; nauczanie i doskonalenie techniki. Dla narciarzy średniozaawansowanych i zaawansowanych. Wpłata zaliczki i dopłaty dokonywane są w PLN. Przeliczenie z EURO na PLN następuje wg tabeli NBP (sprzedaż) po kursie: zaliczka – kurs z dnia dokonania rezerwacji, dopłata do 100% - kurs z dnia dokonania dopłaty.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, dojazd własny, KL i NW i Bagaż Signal Iduna Travel (wariant 2111), wyżywienie - śniadania i obiadokolacje, First Minute - bez zniżki
Położenie::
hotel położony jest niedaleko centrum malowniczego miasteczka Aschau im Zillertal, niewiele ponad 3 km od dolnej stacji ośrodka Hochfügen-Hochzillertal (166 km tras), ok. 6 km od Zillertal Arena (166 km tras), 10 km od stacji Mayrhofen-Hippach (159 km tras). Do stacji tych można się dostać skibusem, którego przystanek znajduje się przed hotelem.
Hotel::
ten 3-gwiazdkowy obiekt został całkowicie odremontowany w 2009 roku. Przyjazna atmosfera oraz dostępność wszystkich ośrodków narciarskich doliny sprawia, że jest to świetny hotel dla osób chcących aktywnie spędzić zimowe wakacje.
Pokoje::
przestronne, przytulne, 2-osobowe z możliwością 1 dostawki; wyposażone są w łazienkę z prysznicem, suszarkę do włosów, TV sat, sejf, część posiada balkon.
Do dyspozycji::
małe centrum wellness z sauną i pokojem relaksacyjnym; bar, Stube, narciarnia, parking.
Po nartach::
możliwość zorganizowania wieczoru saneczkowego lub spacer z pochodniami (odpłatnie). Aschau to niewielka miejscowość w dolinie Zillertal. W centrum znajduje się kilka sklepików, barów. Miłośnikom hucznych zabaw polecamy wyjazd do oddalonego o ok. 13 km - Mayrhofen, gdzie znajdziemy oprócz licznych barów - dyskotekę i sklepy.
Kuchnia::
śniadanie w formie bufetu, kolacja 3-daniowa, bufet sałatkowy, możliwość przygotowania pakietu lunchowego na stok (produkty z bufetu śniadaniowego - samoobsługa).
Program narciarski::
sugerujemy przeznaczyć 2 dni na stację Hochfügen-Hochzillertal, 2 dni na stoki Zillertal Arena i 2 dniu na trasy Mayrhofen-Hippach. Do realizacji tego programu niezbędny jest karnet Zillertal SuperSkiPass (patrz katalog opis i cennik karnetu str. 133-135).

Atrakcje:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-10-23 do:2010-10-30 8 wczesna rezerwacja 1T 1299 PLN = 327 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: DLA CHĘTNYCH SZKOLENIE NA TYCZKACH

od:2010-12-26 do:2011-01-02 8 wczesna rezerwacja C 3337 PLN = 840 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: TERMIN SYLWESTROWY

od:2011-01-15 do:2011-01-22 8 wczesna rezerwacja D 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-22 do:2011-01-29 8 wczesna rezerwacja E 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-29 do:2011-02-05 8 wczesna rezerwacja F 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-05 do:2011-02-12 8 wczesna rezerwacja G 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-12 do:2011-02-19 8 wczesna rezerwacja H 2165 PLN = 545 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-19 do:2011-02-26 8 wczesna rezerwacja I 2348 PLN = 591 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-26 do:2011-03-05 8 wczesna rezerwacja J 2165 PLN = 545 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-05 do:2011-03-12 8 wczesna rezerwacja K 2348 PLN = 591 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-12 do:2011-03-19 8 wczesna rezerwacja L 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-19 do:2011-03-26 8 wczesna rezerwacja M 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-26 do:2011-04-02 8 wczesna rezerwacja N 1808 PLN = 455 EUR Wyślij e-mail

od:2011-04-30 do:2011-05-07 8 wczesna rezerwacja T 1363 PLN = 343 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: DLA CHĘTNYCH SZKOLENIE NA TYCZKACH

 


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZIMA - Hotel SEEWIRT 3* - dojazd własny - ZILLERT - galeria
ZIMA - Hotel SEEWIRT 3* - dojazd własny - ZILLERT Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: MM Solution - profesjonalne IT   Następna usługa: Uslugi remontowe