Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-19:00
sb:10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Żaden mebel nie wywołuje chyba tyle emocji co wybór łóżka – zarówno pierwszego, jak i każdego kolejnego – serca każdej sypialni. Element ten kryje w sobie wiele oczekiwań, niedopowiedzeń, marzeń oraz całkiem podświadomych pragnień.
Niektórzy cenią duże, przestronne klasyczne meble wykonane z dębu i naturalnej skóry, inni preferują odważne zestawienia w oryginalnych kolorach. Każdy niezmiennie chce się poczuć we własnej sypialni komfortowo. Najbardziej intymne pomieszczenie w domu zasługuje na specjalną oprawę, której kształt wyznacza wybór jej podstawowego elementu – łóżka.
W naszym sklepie nie znajdziesz typowych, nudnych i banalnych łóżek. Proponowane przez nas wyroby są unikatowe i jedyne w swoim rodzaju. Każdy proponowany przez nas mebel to produkt, którego proces powstawania nadzorowany był przez utalentowanych włoskich projektantów. Nie pozostaje nic innego, jak poddać się uczuciom i... zakochać się w każdym detalu niepowtarzalnie pięknych łóżek.
Nowy zestaw sypialniany DANIELA w kolorze purpurowym:
- skórzane łóżko sypialniane o wymiarach: 1880 x 2450 x 920 (mm) z powierzchnią na materac o wymiarach: 1600 x 2000 (mm) - 2 szafki nocne widoczne na zdjęciach
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116a 05-500Piaseczno tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miło mi wystawić tak WIELKI pozytyw. Komplet wypoczynkowy jest prześliczny, cała transakcja przebiegła pomyślnie.Polecam wszystkim tą firmę, a sam jeśli w przyszłości będę kupował 2gi komplet na pewno zgłoszę się do was.Pozdrawiam !!!
Wystawiona 14-03-2013 11:23
przez Dani (95.49.211.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Bardzo wysoko oceniam jakość obsługi klienta oraz produktów (biurko gabinetowe Broker).
Wystawiona 07-03-2013 14:53
przez Yusty (83.9.236.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Kupiłam komodę Bella w Grand luxury plaza i nie mogę się na nią napatrzeć. Za każdym razem dostrzegam jakiś nowy detal.
Wystawiona 15-05-2013 12:40
przez jagoda (178.42.147.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szczerze polecam meble z Grand luxury plaza.
Wystawiona 30-04-2013 14:13
przez Rożek (83.9.3.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep i meble. Polecam!
Wystawiona 29-04-2013 19:32
przez okina (178.42.109.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Wzorowy sklep. Dobry kontakt, szybka realizacja zamówienia. Super meble.
Wystawiona 02-04-2013 15:32
przez king (83.24.91.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Świetny sklep, świetne meble. Nic dodać, nic ująć.
Wystawiona 21-03-2013 20:09
przez dziGa (83.24.92.*)
Zgłoś nadużycie