favore.pl
WYJAZD NA NARTY! FRANCJA -  GEOTOUR ZAPRASZA

WYJAZD NA NARTY! FRANCJA - GEOTOUR ZAPRASZA nr 235243

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Numer ID: 24478 / 74994
Dojazd: własny
Miesiąc: bez znaczenia
Lokalizacja: woj. śląskie, Wyślij e-mail
Opis:
La Foret*****
Symbol oferty: 646/9844
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny, Wyjazd narciarski
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
Wyposażenie: TV, Telefon, Kuchnia, Parking, Stacja narciarska
świadczenia:
Cena zawiera: zakwaterowanie, ubezpieczenie NWKL, zużycie prądu i wody, pościel, ręczniki, 2 ściereczki kuchenne, zestaw środków czystości, sprzątanie końcowe (oprócz sprzątania kuchni i zmywania naczyń), TV. Cena nie zawiera: kaucji (200 EUR/apartament), opłaty klimatycznej (ok. 1 EUR/dzień/osoba), serwisu "confort" (25 EUR/osoba tydzień: przygotowanie łóżek w dniu przyjazdu, zmiana ręczników w środku tygodnia, sprzątanie w środku tygodnia), łóżeczka i krzesełka dla dziecka (40 EUR/tydzień), dodatkowych środków czystości (7 EUR/tydzień, zestaw), dodatkowej pościeli (9 EUR/łóżko 1-osobowe, 16 EUR/łóżko 2-osobowe), sprzątania (oprócz sprzątania kuchni i zmywania naczyń: 30 EUR/studio, 35 EUR/apartament 2 pokojowy, 45 EUR/apartament 2-3 i 3 pokojowy, 45 EUR/apartament 3-4 i 4 pokojowy), opłaty za zwierzę domowe (49 EUR/tydzień +, 8 EUR/dzień).
Cena podstawowa:
apartament 2 pokojowy 4-5 osobowy, ubezpieczenie NWKL, atlas narciarski Europy, bez wyżywienia, 6-dniowy skipass Flaine dla osoby 16-61 lat
Flaine:
Flaine to nowoczesna stacja narciarska, której centrum zarezerwowane jest dla pieszych. Znajduje się w Alpach Sabaudzkich, blisko Genewy i Mont Blanc, pośród szczytów, w jednym z największych obszarów narciarskich Grand Mastiff. Stacja oferuje: wspinaczkę, naturalne lodowisko, basen kryty i ogrzewany, Top Form Center (2 sauny finlandzkie, siłownia, masaże), bowling, bilard, ponadto: naukę jazdy na łyżwach, spacery, kuchnię Savoyard w alpejskich chaletach, przelot helikopterem, psi zaprzęg, spadochroniarstwo, skutery śnieżne, basen kryty, sale fitness, gimnastykę.
Stacja narciarska:
Stacja narciarska Flaine Foret
Wysokość: 1600 m n.p.m.
Trasy narciarskie: 140 km (4 czarne, 22 czerwone, 19 niebieskich, 7 zielonych)
Trasy narciarstwa biegowego: 17 km
Szlaki piesze: 10 km

Obszar narciarski Grand Mastiff
Trasy narciarskie: 265 km n.p.m. (12 czarnych, 49 czerwonych, 53 niebieskie, 15 zielonych)
Teren snowboard

6-dniowy karnet narciarski jest zarówno na obszar narciarski Flaine, jak i na Grand Massif.
Położenie:
Rezydencja La Foret***** znajduje się w najwyżej położonej dzielnicy stacji narciarskiej Flaine Foret, 100 m od wyciągów narciarskich. Jest gruntownie odnowiona i oferuje gościom przestronne apartamenty o wysokim komforcie.
Zakwaterowanie: sobota po godz. 17:00.
Wykwaterowanie: sobota do godz. 10:00.


Zakwaterowanie:
Apartament 2 pokojowy 4-5-osobowy: ok. 38 m2, salon z 2-osobową, rozkładaną kanapą, sypialnia z 3 łóżkami 1-osobowymi, aneks kuchenny z wyposażeniem (piec ceramiczny, lodówka, zmywarka, czajnik), łazienka, oddzielne WC, TV, telefon (dodatkowo płatny), dostęp do Internetu (dodatkowo płatny), odkurzacz, balkon.

Apartament 3 pokojowy 6-7-osobowy: 49-60 m2, salon z 3 łóżkami 1-osobowymi, 1 sypialnia z 2-osobowym łóżkiem, 1 sypialnia z 2 łóżkami 1-osobowymi, aneks kuchenny z wyposażeniem (piec ceramiczny, lodówka, zmywarka, czajnik), łazienka, oddzielne WC, TV, telefon (dodatkowo płatny), dostęp do Internetu (dodatkowo płatny), odkurzacz, balkon.
Oferta specjalna 8 = 7:
Dla terminu 10/04/10-17/04/10 istnieje możliwość wyjazdu 18/04/10 bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Promocja:
W promocji, rezerwując otrzymasz:
- atlas narciarski Europy
- mapę tras narciarskich i wyciągów
- zniżkę na obiadokolację w restauracji -10%
- zniżkę w wypożyczalni nart -10%
- zniżkę na szkolenie narciarskie -10%


Atrakcje:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
WYJAZD NA NARTY! FRANCJA - GEOTOUR ZAPRASZA - galeria
WYJAZD NA NARTY! FRANCJA - GEOTOUR ZAPRASZA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Usługi CNC frezowanie wycinanie grawerowanie MDF   Następna usługa: Oprogramowanie dla salonów kosmetycznych SOPHIE