Ten kameralny hotel jest doskonale zlokalizowany w Rio de Janeiro, niedaleko jednej z najsławniejszych na świecie plaż, Copacabana. Przybywają tutaj turyści z całego świata i zawsze dzieje się coś ciekawego. Bardzo dobry dostęp do środków komunikacji publicznej sprawia, że hotel dobrą bazą wypadową dla osób, które pragną na własną rękę zwiedzać okolicę. Profesionalna obsługa i dostępne udogodnienia zapewniają wygodne zakwaterowanie podczas pobytu w niepowtarzalnym Rio de Janeiro. Na dachu hotelu znajduje się bar, centrum fitness i basen z jacuzzi i wodospadem. Stąd roztacza sie wspaniały widok na miasto, plażę i ocean. Niezapomniane wrażenie robi panorama zatoki ze sławnym wzgórzem Głowa Cukru. Z hotelu można podziwiać góry otaczające miasto z charakterystycznym posągiem Chrystusa Zbawiciela.
PLAŻA:
50 m do sławnej plaży Copacabana POŁOŻENIE:
w Rio de Janeiro, w dzielnicy Copacabana, obok Commercial Center, blisko stacji metra Sigueira Campos, 12 km do centrum miasta WYŻYWIENIE:
śniadania w formie bufetu SPORT I ROZRYWKI:
centrum fitness, sauna, chromoterapia, jacuzzi, sporty wodne na plaży INFORMACJE DODATKOWE:
wielojęzyczna obsługa hotelowa
wyposazenie hotelu:
88 pokoi
winda
restauracja
lobby
pralnia
recepcja (24 h)
odkryty basen z wodospadem na dachu
taras słoneczny
bar na dachu
centrum konferencyjne
internet (płatny)
garaż hotelowy (płatny)
opis pokoju:
łazienka
prysznic
klimatyzacja
suszarka do włosów
TV satelitarna
radio
mini bar
szybkie łącze internetowe (płatne)
telefon
klucze magnetyczne
czujniki przeciwpożarowe
dźwiękoszczelne okna
antyalergiczna podłoga
sejf
cena zawiera:
przelot, hotel, transfery.
cena nie zawiera:
opłat lotniskowych, obowiązkowego ubezpieczenia KL NW, opieki polskiego rezydenta,
dodatkowe informacje:
W cenie zakwaterowanie w pokoju typu Standard.
Dziecko do lat 2 stała cena 250 PLN.
dodatkowe informacje:
Obywatele polscy przybywający do Brazylii jako turyści na okres do 90 dni są zwolnieni z obowiązku wizowego. Wymagany okres ważności paszportu przy wjeździe wynosi 3 miesiace.
rozwiń
Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie !
Wystawiona 03-11-2015 09:53
przez Kasia (83.30.166.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dziękuję za udane wakacje w Turcji
W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą
Dzięki raz jeszcze Panie Pawle
Wystawiona 06-08-2012 12:29
przez Marzena (88.5.232.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u
Wystawiona 12-11-2011 12:25
przez Basia (83.29.82.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C.
Wystawiona 09-10-2011 13:09
przez zadowoleni (46.113.157.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam
Wystawiona 02-06-2011 06:49
przez Mariusz (109.212.164.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę.
Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie
Wystawiona 03-04-2011 18:41
przez Iza (178.159.193.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!!
Polecam Geotour
Wystawiona 28-01-2011 18:12
przez Kasia (83.22.251.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut.
Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu.
Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:)
Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;)
Wystawiona 13-09-2010 16:25
przez Kasia (83.13.29.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych
Wystawiona 07-06-2010 21:31
przez poszkodowany (95.41.125.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko.
Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ?
Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43
przez Piotr (212.33.79.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie !
Wystawiona 03-11-2015 09:53
przez Kasia (83.30.166.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dziękuję za udane wakacje w Turcji
W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą
Dzięki raz jeszcze Panie Pawle
Wystawiona 06-08-2012 12:29
przez Marzena (88.5.232.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u
Wystawiona 12-11-2011 12:25
przez Basia (83.29.82.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C.
Wystawiona 09-10-2011 13:09
przez zadowoleni (46.113.157.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam
Wystawiona 02-06-2011 06:49
przez Mariusz (109.212.164.*)
Zgłoś nadużycie