Przejazd autokarem, 3 noclegi w hotelu wg wyboru, 3 śniadania, ubezpieczenie KL, NW, bagaż, ramowy program zwiedzania, opieka pilota, podatek VAT.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, ubezpieczenie KL, NW, bagaż, Autokar
OPIS:
Jeśli znajdziesz się w Amsterdamie w okresie sylwestrowego szaleństwa to przygotuj się na świętowanie już od 29 grudnia. Ta atrakcyjna światowa metropolia mody i rozrywki, wita bardzo hucznie Nowy Rok w całym mieście.. Największe wydarzenia różne koncerty i pokazy sztucznych ogni odbywają się przede wszystkim na Placu Dam i na Rembrandtplein. Moc rozrywki w wielu pubach i klubach a także koncerty pod gołym niebem i pokaz sztucznych ogni o północy w każdym miejscu Amsterdamu, to tylko namiastka tego co może Cie tam spotkać..
PROGRAM:
1 dzień:
Wyjazd z Polski (wg. rozkładu jazdy). Przejazd przez Niemcy. 2 dzień:
Przyjazd do Amsterdamu. Zakwaterowanie w hotelu. Spacer po starym centrum (m.in., Singel (najstarszy kanał) Targ Kwiatowy, Plac Dam, Pałac Królewski, Plac Mennicy, Nieuwmarkt, Chinatown i dzielnica Czerwonych Latarnii).Nocleg. 3 dzień:
Śniadanie, czas wolny lub wycieczka fakultatywna : - Rotterdam - nowoczesne miasto z jednym z największych portów morskich na świecie. - Zaanse Schans - wieś-skansen, słynie ze świetnie zachowanych wiatraków z XVII w. -Volendam - znana miejscowość turystyczna , gdzie zachowane są tradycje ludowe Holandii
Wieczorem:
- Jednogodzinny rejs tramwajem wodnym po kanałach Amsterdamu- 12 euro/os.
-Wieczorne wyjście da Leideplein - centrum nocnych rozrywek - wiele kawiarni, pubów i klubów nocnych.
4 dzień:
Śniadanie i zwiedzanie Amsterdamu : -Oude Kerk - -Stary Kościół” - jedna z najpiękniejszych budowli w mieście, najstarszy kościół -Nieuwe Kerk Kościół (z początku XV wieku) -Magere Brud - najsłynniejszy most w Amsterdamie -Szlifiernia Diamentów (możliwość zakupów) - Museum Square - miejsce gdzie znajdują się najczęściej odwiedzane muzea w Holandii -Rijksmuseum - z kolekcją malarstwa światowego -Muzeum miejskie z kolekcją sztuki współczesnej -Wizyta w Browarze Heineken - degustacja piwa.
Czas wolny lub dla chętnych:
Wizyta w Muzeum Figur Woskowych i Muzeum Anny Frank.
Dzielnica Jordaan lub Begijnhof.
Spacer po placu Rembrandtplein.
Powrót do hotelu i przygotowanie się do powitania Nowego Roku
5 dzień:
Śniadanie, czas wolny :
- Zakupy w domu handlowym Bijenkof
Po południu wyjazd do Polski przez Niemcy. 6 dzień:
Przyjazd do Polski
ZAKWATEROWANIE:
HOTELE**/***
położone poza Amsterdamem w pobliżu przystanków komunikacji podmiejskiej z dogodnym dojazdem do centrum Amsterdamu. Pokoje 2 osobowe (możliwość dostawki) z łazienką.
Wyżywienie: śniadania kontynentalne.
POWITANIE NOWEGO ROKU:
* na ulicach Amsterdamu (we własnym zakresie)
* Kolacja sylwestrowa w restauracji w centrum Amsterdamu - dla chętnych (+450 zł/os.)
- orientacyjny koszt uczestnictwa w w/w programie: (bilety wstępów, komunikację miejską, lokalni przewodnicy,) ok. 90 Euro/os. (płatne obligatoryjnie - u pilota)
- wycieczek fakultatywnych
-Kolacji sylwestrowej - 450 zł/os.
PROPOZYCJE POZAPROGRAMOWE:
Atrakcje poza programem realizowane indywidualnie lub z pilotem w zależności od czasu wolnego:
- Jednogodzinny rejs tramwajem wodnym po kanałach Amsterdamu- ok. 12 euro/os.
-NEMO - centrum nauki i techniki - ok. 13 euro/os.
- Zakupy w domu handlowym Bijenkof
- Wieczorne wyjście da Leideplein - centrum nocnych rozrywek - wiele kawiarni, pubów i klubów nocnych-płatne wg. zamówień
-Wizyta w Muzeum Figur Woskowych(ok. 20 -28 euro/os.) i Muzeum Anny Frank(ok. 9 euro /os.)
- Dzielnica Jordaan lub Begijnhof.
-Spacer po placu Rembrandtplein.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Kolejność zwiedzania może ulec zmianie.
- Pilot nie oprowadza wewnątrz obiektów.
- Wycieczki fakultatywne z pilotem organizowane w zależności od ilości chętnych oraz wolnego czasu.
- Przejazdy podczas zwiedzania i transfery odbywają się komunikacją miejską i/lub podmiejską.
- Obiadokolacje są serwowane w restauracjach (np. typu szybkiej obsługi) w godzinach uzależnionych od godzin przelotów i realizowanego programu.
- Aktualne godziny wyjazdu i zbiórki klient zobowiązany jest potwierdzić w swoim biurze podróży na 2 dni przed wylotem!
rozwiń
Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie !
Wystawiona 03-11-2015 09:53
przez Kasia (83.30.166.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dziękuję za udane wakacje w Turcji
W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą
Dzięki raz jeszcze Panie Pawle
Wystawiona 06-08-2012 12:29
przez Marzena (88.5.232.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u
Wystawiona 12-11-2011 12:25
przez Basia (83.29.82.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C.
Wystawiona 09-10-2011 13:09
przez zadowoleni (46.113.157.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam
Wystawiona 02-06-2011 06:49
przez Mariusz (109.212.164.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę.
Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie
Wystawiona 03-04-2011 18:41
przez Iza (178.159.193.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!!
Polecam Geotour
Wystawiona 28-01-2011 18:12
przez Kasia (83.22.251.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut.
Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu.
Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:)
Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;)
Wystawiona 13-09-2010 16:25
przez Kasia (83.13.29.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych
Wystawiona 07-06-2010 21:31
przez poszkodowany (95.41.125.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko.
Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ?
Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43
przez Piotr (212.33.79.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń
Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie !
Wystawiona 03-11-2015 09:53
przez Kasia (83.30.166.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dziękuję za udane wakacje w Turcji
W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą
Dzięki raz jeszcze Panie Pawle
Wystawiona 06-08-2012 12:29
przez Marzena (88.5.232.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u
Wystawiona 12-11-2011 12:25
przez Basia (83.29.82.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C.
Wystawiona 09-10-2011 13:09
przez zadowoleni (46.113.157.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam
Wystawiona 02-06-2011 06:49
przez Mariusz (109.212.164.*)
Zgłoś nadużycie