Witam Państwa.
Poszukuje wsparcia przy produkcji mojego nowego filmu fabularnego pt: "Skateroller" jest to średni metraż dla młodzieży interesującej się Skatingiem, film ma pokazać walkę o swoje marzenia i ich realizację. Każda firma która włączy się w ten film będzie mieć w napisach końcowych, specjalne podziękowania wraz z logiem firmy oraz reklamę w filmie (product placement) i 30 sekundową reklamę przed filmem. i udział w zyskach filmu. film będzie miał również bardzo oryginalną ścieżkę dźwiękową muzyka będzie bazowała przede wszystkim na rytmach hip-hopowych, gdyż ta właśnie stylistyka muzyczna jest bezpośrednio zintegrowana z młodzieżową subkulturą skaterów. Strona muzyczna będzie ponadto występować w dwóch wymiarach: 1) instrumentalna muzyka hip-hopowa bezpośrednio związana ze scenami dynamicznej jazdy na rolkach i deskorolkach ,2) muzyka ilustracyjna podkreślająca dynamizm akcji, emocje bohaterów i nastrój poszczególnych scen.Warto podkreślić, że dzięki muzyce film ten ma zdobyć adresatów głównie wśród widzów w przedziale wiekowym 13-25 lat, którym subkultura skaterów jest szczególnie bliska.
FILM BĘDZIE MIEĆ RÓWNIEŻ TRASĘ PREMIER PO POLSCE W NAJWIĘKSZYCH KINACH.
„Skateroller” Promocja filmu
Tabela spodziewanych wskaźników
Lp Wskaźnik jedn. miary
1 Liczba aktorów zaangażowanych w produkcji Os. 30
2 Liczba osób ekipy technicznej zaangażowanej w produkcji Os. 15
3 Liczba partnerów lub instytucji zaangażowanych w realizację projektu 4
4 Liczba partnerów medialnych zaangażowanych w promocję tbc
5 Liczba spodziewanych widzów w kinach Os. 300000
6 Liczba państw, w których będzie film dystrybuowany tbc
7 Liczba spodziewanych DVD wyprod. do sprzedaży Szt. 10.000
8 Liczba stacji tv potencjalnie zainteresowanych projektem Rozmowy wstępne
9 Liczba spodziewanych emisji tbc
CHARAKTERYSTYKA ODBIORCÓW
Film „Skateroller” ma być przeznaczony dla dorastających
widzów. Ma zawierać w sobie dwa podstawowe cele.
Uświadomić widzowi jak ważna jest rodzina w życiu
młodego człowieka.
Po wtóre ma zachęcić widza do walki o swoje marzenia,
o zaszczepianie w sobie celu i ich realizację.
PLAN PROMOCJI
W promocji chcemy przede wszystkim postawić na internet, telewizję, kina, oraz inne media.
Z pozostałych działań promocyjnych trzeba jeszcze wymienić:
udział w festiwalach w kraju i za granicą
teledysk promujący film w polskich i zagranicznych stacjach muzycznych
współpraca z mediami, prasa codzienna, tygodniki branżowe i nie tylko
plakaty i różne środki audio-wizualne
Na plakatach będą również loga naszych sponsorów, wkładających wkład finansowy w film, oraz wkład rzeczowy.
Planujemy wyświetlanie w
Krakowie, na Śląsku (Rybnik, Zebrze, Katowice), Gdańsk, Gdynia, Sopot,
Elbląg, Koszalin, Szczecin, Poznań, Warszawa, Bydgoszcz, Włocławek,
Łódź, Wroclaw, Opole. Najwięcej wyświetleń planujemy w Krakowie,
Warszawie oraz na Śląsku. W sumie film wyświetlimy minimum 100 razy
(również za granicą) w ciągu roku- do końca 2011 roku. Jest to
pesymistyczna opcja (zakładamy, że nie wygramy żadnego festiwalu i że
obłożenie będzie w granicach 70%, lecz biorąc pod uwagę- reklamę w
szkołach i środowiskach skate-owskich można spodziewać się znacznie
większego zainteresowania. Atutem będzie również cena biletu- jedynie
10 zł!). Nasze kalkulacje są zaniżone. Bezpośredni kontakt z
placówkami edukacyjnymi (szkoły podstawowe(IV,V i VI klasa, gimnazja,
licea) sprawi, że nasz film stanie się celem wycieczek szkolnych.
Wszystkich zainteresowanych pomocą przy realizacji tego filmu prosimy o kontakt pod numerem
telefonu
Wyślij e-mail .
lub na pocztę:
Wyślij e-mail
.
---
Produkcja Filmów Fabularnych
Production Film
NIP: 678-135-37-58
REGON:
Wyślij e-mail -005 Niepołomice
ul. Krucza 4
tel:
Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.