1. Identyfikacji i analizy ryzyka powstania szkody w związku z prowadzoną działalnością .
2. Analizy aktualnie posiadanych polis majątkowych, komunikacyjnych i na życie.
3. Opracowania programu ubezpieczeń majatkowych i komunikacyjnych optymalnie dopasowanego do potrzeb i preferencji finansowych.
4. Opracowania propozycji grupowego ubezpieczenia na życie uwzględniającej prawdopodobieństwo wystąpienia świadczeń oraz dopasowanej do potrzeb pracowników.
5. Przygotowania kompletu dokumentacji przetargowej na wybór ubezpieczyciela.
6. Udziału w postępowaniu przetargowym, przygotowanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, merytoryczną ocenę ofert, rekomendację wyboru najlepszej oferty, sprawdzanie poprawności polis wystawionych przez ubezpieczyciela,
7. Bieżąca obsługa zawartych ubezpieczeń tj. interpretacja zapisów warunków ubezpieczyciela, sygnalizowanie potrzeby aktualizacji zawartych umów, pomoc w zgłaszanych szkód, przygotowanie projektu korespondencji w zakresie zawartych ubezpieczeń, udział w mediacjach oraz inne prace zależnie od potrzeb.