Szanowni Państwo
Zapraszamy na pierwsze w TELEAKADEMII szkolenie z cyklu szkoleń dotyczących dynamicznie rozwijającej się branży Call Center. Szkolenie dotyczy tzw. "Dobrych praktyk", czyli działań i procesów, które są z sukcesem wdrażane i uznane przez środowisko Call Center za wzór godny naśladowania.
Informacje o prelegencie
Szkolenie jest prowadzone przez uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie organizacji i zarządzania Call Center Dr. Mariana J. Kosteckiego.
Dr. Marian Kostecki jest Prezesem Stowarzyszenia Managerów Call Center, wieloletnim pracownikiem Polskiej Akademii Nauk i wykładowcą na University of Virginia, Oregon State University, Stanford University
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:
+ przedsiębiorcy i członkowie zarządów firm planujących stworzenie działów telefonicznych kontaktów z klientami
+ menadżerowie planujący znacząco usprawnić pracę firmowego call center
+ szefowie działów telefonicznych kontaktów z klientami w zakresie sprzedaży, reklamacji, windykacji, itp.
Program szkolenia:
+ miejsce działu telefonicznych kontaktów w organizacji macierzystej
+ planowanie procesów i wyników
+ organizowanie pracy
+ skrypty rozmów
+ łączenie ruchu przychodzącego z wychodzącym
+ raportowanie ruchu telefonicznego i efektów pracy agentów
+ opóźnienia i eskalacje
+ obsada kampanii: planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie czasu
pracy konsultantów
+ praca w sytuacji zmiennego natężenia ruchu
+ kontrola długości rozmów
+ kompetencje agentów: od rekrutacji poprzez szkolenie, aż po sprawdzanie i monitorowanie kompetencji
+ ścieżki karier
+ kontrola jakości kontaktów z rozmówcami
+ wykorzystanie zarejestrowanych rozmów: do czego powinny, a do czego nie powinny służyć nagrania
Podczas szkolenia przewidziana została także jedna godzina na pytania i odpowiedzi, podczas której omówione zostaną kwestie zgłoszone przez uczestników w trakcie rejestracji.
Uwaga! Tematy szkolenia odnoszą się również do wytycznych normy europejskiej EN 15838 w zakresie systemów zarządzania Call Center.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
+ materiały szkoleniowe
+ imienny certyfikat TELEAKADEMII
Termin szkolenia 17.01.2011
Zgłoszenia do: 05.01.2011
Miejsce szkolenia:
Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, Al. Zwycięstwa
96/98.
Koszt szkolenia: 950 zł brutto/os. (zw. z VAT)
Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, kawę, napoje i lunch. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest dokonanie wpłaty na rachunek na 7 dni przed terminem szkolenia. Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy złożyć pisemnie najpóźniej 7 dni przed
terminem szkolenia.
Dodatkowe informacje i zapisy:
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.teleakademia.pl
Z chęcią odpowiemy również na wszelkie pytania pod numerem kontaktowym:
Wyślij e-mail ,
Wyślij e-mail
Zapisów na szkolenie można dokonywać na stronie TELEAKADEMII wysyłając zgłoszenie przez formularz:
http://www.teleakademia.pl/zgloszenia/6/
lub e-mailem:
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.