favore.pl
Dobre praktyki w Call Center

Dobre praktyki w Call Center nr 249044

Lokalizacja: Gdynia (woj. pomorskie)Więcej: Pomorski Park Naukowo -Technologiczny

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
950 / osoba
Kontakt
Marcin Zając
MASTER TELECOM / TELEAKADEMIA
Wyślij e-mail
Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia

tel: 583508637583508637
tel: 0801 080 0600801 080 060
fax: 587351114
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
Szanowni Państwo

Zapraszamy na pierwsze w TELEAKADEMII szkolenie z cyklu szkoleń dotyczących dynamicznie rozwijającej się branży Call Center. Szkolenie dotyczy tzw. "Dobrych praktyk", czyli działań i procesów, które są z sukcesem wdrażane i uznane przez środowisko Call Center za wzór godny naśladowania.

Informacje o prelegencie

Szkolenie jest prowadzone przez uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie organizacji i zarządzania Call Center Dr. Mariana J. Kosteckiego.

Dr. Marian Kostecki jest Prezesem Stowarzyszenia Managerów Call Center, wieloletnim pracownikiem Polskiej Akademii Nauk i wykładowcą na University of Virginia, Oregon State University, Stanford University

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu:

+ przedsiębiorcy i członkowie zarządów firm planujących stworzenie działów telefonicznych kontaktów z klientami
+ menadżerowie planujący znacząco usprawnić pracę firmowego call center
+ szefowie działów telefonicznych kontaktów z klientami w zakresie sprzedaży, reklamacji, windykacji, itp.


Program szkolenia:

+ miejsce działu telefonicznych kontaktów w organizacji macierzystej
+ planowanie procesów i wyników
+ organizowanie pracy
+ skrypty rozmów
+ łączenie ruchu przychodzącego z wychodzącym
+ raportowanie ruchu telefonicznego i efektów pracy agentów
+ opóźnienia i eskalacje
+ obsada kampanii: planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie czasu
pracy konsultantów
+ praca w sytuacji zmiennego natężenia ruchu
+ kontrola długości rozmów
+ kompetencje agentów: od rekrutacji poprzez szkolenie, aż po sprawdzanie i monitorowanie kompetencji
+ ścieżki karier
+ kontrola jakości kontaktów z rozmówcami
+ wykorzystanie zarejestrowanych rozmów: do czego powinny, a do czego nie powinny służyć nagrania

Podczas szkolenia przewidziana została także jedna godzina na pytania i odpowiedzi, podczas której omówione zostaną kwestie zgłoszone przez uczestników w trakcie rejestracji.

Uwaga! Tematy szkolenia odnoszą się również do wytycznych normy europejskiej EN 15838 w zakresie systemów zarządzania Call Center.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:

+ materiały szkoleniowe
+ imienny certyfikat TELEAKADEMII


Termin szkolenia 17.01.2011
Zgłoszenia do: 05.01.2011

Miejsce szkolenia:

 Szkolenia TELEAKADEMII odbywają się w nowoczesnym ośrodku szkoleniowym  Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, Al. Zwycięstwa
 96/98.

Koszt szkolenia: 950 zł brutto/os. (zw. z VAT)

Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, kawę, napoje i lunch. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest dokonanie wpłaty na rachunek na 7 dni przed terminem szkolenia. Ewentualną rezygnację z uczestnictwa należy złożyć pisemnie najpóźniej 7 dni przed
terminem szkolenia.


Dodatkowe informacje i zapisy:

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
 http://www.teleakademia.pl

Z chęcią odpowiemy również na wszelkie pytania pod numerem kontaktowym:
  Wyślij e-mail , Wyślij e-mail

Zapisów na szkolenie można dokonywać na stronie TELEAKADEMII wysyłając  zgłoszenie przez formularz:

http://www.teleakademia.pl/zgloszenia/6/

lub e-mailem:

Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
950 / osoba
Kontakt
Marcin Zając
MASTER TELECOM / TELEAKADEMIA
Wyślij e-mail
Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia

tel: 583508637583508637
tel: 0801 080 0600801 080 060
fax: 587351114
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU teleakademia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Dobre praktyki w Call Center - galeria
Dobre praktyki w Call Center Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: PROMA Piła taśmowa do metalu PPK - 175T   Następna usługa: JET Piła taśmowa do metalu HVBS - 56M