Biuro Rachunkowe AGIW to biuro działające na rynku od 1995 roku. Działalność prowadzimy na podstawie Świadectwa Kwalifikacyjnego nr 5302/97. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej i finansowej wszelkiego rodzaju firm, niezależnie od formy prawnej i rodzajów opodatkowania. Od samego początku istnienia firmy skupiamy się na ciągłym doskonaleniu i podwyższaniu jakości świadczonych usług. Dzięki temu zdobyliśmy zaufanie bardzo dużej liczby klientów. Biuro Rachunkowe AGIW to biuro działające na rynku od 1995 roku. Działalność prowadzimy na podstawie Świadectwa Kwalifikacyjnego nr 5302/97. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej i finansowej wszelkiego rodzaju firm, niezależnie od formy prawnej i rodzajów opodatkowania. Od samego początku istnienia firmy skupiamy się na ciągłym doskonaleniu i podwyższaniu jakości świadczonych usług. Dzięki temu zdobyliśmy zaufanie bardzo dużej liczby klientów. Biuro Rachunkowe AGIW to biuro działające na rynku od 1995 roku. Działalność prowadzimy na podstawie Świadectwa Kwalifikacyjnego nr 5302/97. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej i finansowej wszelkiego rodzaju firm, niezależnie od formy prawnej i rodzajów opodatkowania. Od samego początku istnienia firmy skupiamy się na ciągłym doskonaleniu i podwyższaniu jakości świadczonych usług. Dzięki temu zdobyliśmy zaufanie bardzo dużej liczby klientów.
· Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
· Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
· Ewidencja środków trwałych - amortyzacja;
· Ewidencja wyposażenia;
· Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
· Sporządzanie sprawozdania finansowego;
· Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
· Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
· Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów;
· Ewidencja środków trwałych - amortyzacja;
· Ewidencja wyposażenia;
· Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
· Dokumenty rejestrujące firmę w Urzędzie Skarbowym (NIP, Oświadczenie o wyborze formy opodatkowania);
· Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
· Roczne rozliczenia podatku dochodowego.
· Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
· Ewidencja wykazu środków trwałych;
· Wyliczenia należnego podatku za miesiące rozliczeniowe;
· Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
· Roczne rozliczenia podatku dochodowego.
· Dokumenty rejestrujące firmę w Urzędzie Skarbowym;
· Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Rejestrze Zakupów i Sprzedaży;
· Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
· Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
· Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
· Sporządzanie dokumentów podstawowych (umowa o prace, umowa-zlecenie, wypowiedzenia umowy o prace, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu);
· Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4, PIT-11, PIT-8 i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego oraz dla pracowników;
· Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy podatków od wynagrodzeń);
· Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
· Sporządzanie deklaracji i raportów (DRA, RNA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź droga elektroniczna - czynności wykonywane są przy użyciu oprogramowania Płatnik i Płatnik - Przekaz Elektroniczny;
· Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
· Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników.
Ceny świadczonych usług ustalane są indywidualnie dla każdego Klienta