Jesteśmy firmą działającą na rynku od 1981 roku.
W ciągu ostatnich 3 lat zamontowaliśmy ok. 500 instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu.
Mamy autoryzację znakomitej większości liczących się producentów.
Uwaga. Wielka wiosenna promocja - 2006!!
Tak tanio już nie będzie
Sekwencyjny wtrysk gazu - w pełnej opcji (z listwą Matrix)
<> samochody 4-cylindrowe - 2600zł brutto
<> 6-cylindrowe - 3300zł
Szanowny kliencie-za parę tygodni sytuacja na rynku instalacji gazowych wróci do "normy" - tzn ceny benzyny znów będą "normalne inaczej" - a producenci instalacji LPG "odbiją" sobie zimowe straty na klientowskiej kieszeni. Zamontuj instalację teraz: tanio, spokojnie, starannie.
Zapraszamy!
Raty bez prowizji.
Montujemy instalacje do najnowszych samochodów marki : Renault, Peugeot, Citroen, Chrysler, Mercedes, Suzuki, Nissan. O innych, łatwiejszych w montażu nawet nie piszę. Chociaż specjalizujemy się w systemach wielopunktowego wtrysku gazu, instalujemy również duże ilości instalacji tradycyjnych - tanio i solidnie.
Bezbłędnie dobieramy niezbędne minimum wymagane przez jakość układu wtrysku benzyny (nie wszystkie typy instalacji gazowych dobrze współpracują z systemami wtrysku benzyny).
Aktualnie polecamy (do samochodów 4- cylindrowych) system wtrysku gazu "ELISA", ze względu na dopracowany software w sterownikach oraz odpowiedzialne traktowanie problemów reklamacyjnych przez producenta.
Wyślij e-mail Wyślij e-mail Listwa wtryskiwacza MATRIX.
Listwa wtryskiwaczy pracująca z odpowiednia prędkością i dopracowane oprogramowanie pozwalają na montaż "ELISY" w najtrudniejszych (dla montażystów) samochodach a parametry pracy (głównie ilość zużytego paliwa) są niekiedy rewelacyjne.
Potencjalnemu klientowi proponujemy przejażdżkę Citroenem C-5 1.8 L - spalającym na trasie poniżej 8 L gazu!!!, Renault Scenic 1.6 - średnie spalanie w sezonie zimowym - 9,2 L gazu. W/w samochody skonfigurowane zostały w sposób nie zmniejszający mocy silnika.
Uczciwie informujemy, że nie w każdym typie pojazdu uzyskujemy tak rewelacyjne wyniki (ale szansa, że będziecie Państwo mile zaskoczeni ekonomiką i brakiem usterkowości instalacji gazowej jest bliska 1- tj. 100 %).
Producenci nowoczesnych systemów wtrysku gazu uporali się z problemami (występującymi do 2003 roku) udoskonalili listewki wtryskiwaczy w stopniu pozwalającym na bezawaryjna pracę ( z osobistych doświadczeń potwierdzamy - po 100.000 km nadal pracują bezawaryjnie).
Wykorzystano sterownik benzynowy - dokładając sterownik gazu w pewnym sensie "pasożytujący" na sterowniku benzynowym - tzn. informacje z większości czujników przetwarzane są przez "benzyniaka" - a "gazowiec" spija śmietankę - korzysta z impulsu wysyłanego na wtryskiwacz benzyny i przekierowuje go na wtryskiwacz gazowy.
Ułatwiło to życie montującym ale przede wszystkim pozwoliło na idealne dawkowanie gazu - nie pojawiają się błędy wychwytywane przez samodiagnozę samochodu, nie ma potrzeby stosowania emulatorów systemu OBD itp.