Chciałbym zaproponować Państwu pomoc w obsłudze oprogramowania rozliczeniowego mMedica. Z tym programem jestem związany około 6 lat nadzorując każdy etap sprawozdawczy w przychodniach i gabinetach lekarskich.
Szkolenie personelu Klienta
Cały personel Klienta obsługujący mMedicę przechodzi szkolenie obsługi aplikacji zależnie od funkcji i potrzeb, czyli: wprowadzanie kuponów/świadczeń/hospitalizacji, sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych, wysyłanie danych do NFZ, rozliczenia z NFZ, konfiguracja aplikacji, ustawiania uprawnień, itd.
Zdalna administracja bazą.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych, bezpiecznych rozwiązań jestem w stanie połączyć się z bazą danych Klienta i w ciągu kilku minut od zgłoszenia zdiagnozować problem i podjąć odpowiednie kroki/usunąć problem.
Zabezpieczanie baz danych na zewnętrznych serwerach.
Codziennie baza danych klienta jest kopiowana na dwa niezależne serwery gdzie jest przechowywana przez około miesiąc czasu. Dzięki temu możecie być Państwo pewni, że żadna awaria sprzętu czy oprogramowania nie zakłóci eksportów do NFZ.
Konsultacje telefoniczne
Opowiem na wszystkie Państwa wątpliwości odnośnie, działania aplikacji i wprowadzania danych.
Doradztwo w zakresie wyboru sprzętu
Posiadając wieloletnie doświadczenie w branży wiem jaki sprzęt komputerowy i jakie oprogramowanie powienien wybrać Klient.
Działam kompleksowo, doradzam klientowi najlepsze rozwiązania, przygotowuję zaplecze sprzętowe oraz wdrażam system informatyczny mMedica.
Marcin Stępień
505-845-660
Batalionu Skała AK 4A/30
31-273 Kraków