favore.pl
Praca MAGISTERSKA - NEGOCJACJE, KONFLIKTY. 89str. TANIO

Praca MAGISTERSKA - NEGOCJACJE, KONFLIKTY. 89str. TANIO nr 253437

Lokalizacja: Dębica (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
225 / sztuka
Kontakt
Marta Z
Wyślij e-mail
tel: 794376038794376038
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Sprzedam prace dyplomową licencjacką z 2007 roku" NEGOCJACJE JAKO SPOSÓB ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW", wydział administracyjny oceniona na bdb. 89 stron. bibliografia 38 pozycji. Prezentacja w POWERPOINT do pracy + cel pracy i wnioski. POLECAM WARTO!!!

SPIS TRESCI

SPIS TRESCI

WSTĘP  5

ROZDZIAŁ 1 – KONFLIKT – PRZYCZYNY, POSTACIE            7

1.1. DEFINICJA KONFLIKTU         7

1.2. TRADYCYJNE I WSPÓŁCZESNE POGLĄDY NA KONFLIKT         8

1.3. RODZAJE KONFLIKTÓW       9

1.3.1. Wewnętrzny konflikt danej osoby (konflikt introwertyczny)         10

1.3.2. Konflikt między grupami  10

1.3.3. Konflikt między jednostką a grupą             11

1.3.4. Konflikt między pojedynczymi osobami   11

1.3.5. Konflikt między organizacjami (spółkami)               12

1.4. PODZIAŁ KONFLIKTÓW        12

1.4.1. Konflikt twórczy  14

1.4.2. Konflikt destrukcyjny        14

1.5. MODELE KONFLIKTU             15

1.5.1. Model Konfliktu L. R. Pondy’ego  15

1.5.2. Model Konfliktu K. Thomasa         17

1.6. PRZYCZYNY KONFLIKTÓW W ORGANIZACJI               20

1.6.1. Wzajemna zależność przy realizacji zadań               20

1.6.2. Asymetrie związane z zadaniem  20

1.6.3. Kryteria poziomu wykonania a nagrody   22

ROZDZIAŁ 2 – PRZEBIEG KONFLIKTU      23

2.1. STRATEGIE PODEJŚCIA DO KONFLIKTU         23

2.1.1. Dominacja, rywalizacja     25

2.1.2. Unikanie 26

2.1.3. Dostosowanie się               26

2.1.4. Współpraca           26

2.1.5. Poszukiwanie kompromisu            27

2.2 JAK ZIDENTYFIKOWAĆ KONFLIKT W ORGANIZACJI  28

2.2.1. Badanie socjometryczne 28

2.2.2. Wywiad zogniskowany     31

2.3. METODY KIEROWANIA KONFLIKTEM            32

2.3.1.  Stymulowanie konfliktów organizacji gdy jej efektywność maleje z powodu jej braku    33

2.3.2. Ograniczenie, tłumienie konfliktu               36

2.3.3. Rozwiązanie konfliktu       37

ROZDZIAŁ 3 . NEGOCJACJE JAKO SPOSÓB ROZWIAZYWANIA KONFLIKTÓW        40

3.1. POJĘCIE I ISTOTA NEGOCJACJI         40

3.1.1. Płaszczyzny negocjacji      41

3.1.2. Podstawowe cechy negocjacji      42

3.2. PROCES NEGOCJACJI I JEGO ETAPY                43

3.2.1 Fazy procesu negocjacyjnego        44

3.2.2 Ogólna charakterystyka etapów negocjacji             45

3.3. STYLE NEGOCJACJI 50

3.3.1 Styl twardy              51

3.3.2 Styl miękki               53

3.3.3 Styl rzeczowy         54

3.4. MODELE NEGOCJACJI           56

3.4.1 Harvardzki model negocjacji           56

3.4.2. Model negocjacji według Karla Berkela    61

3.4.3 Model negocjacji Thomasa Gordona          64

3.4.4 Model negocjacji według Lutza Schãbischa i Martina Siemsa          65

3.5. POJĘCIE TAKTYKI I TECHNIKI NEGOCJACJI   66

3.5.1 Charakterystyka wybranych technik negocjacyjnych          68

3.6. UWARUNKOWANIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI    73

3.6.1. Przygotowanie negocjacji               73

3.6.2. Podstawowe zasady negocjacji    74

3.6.3.  Pokonywanie impasu      75

3.6.4. Skłanianie do ustępstw i zasady ustępowania       76

3.6.5. Radzenie sobie z trudnymi partnerami     77

3.6.6. Właściwości osobowe negocjatora            79

3.6.7. Skład zespołu negocjacyjnego     80

3.6.8. Kulturowe różnice w negocjacjach             82

ZAKOŃCZENIE  84

BIBLIGRAFIA      86

SPIS TABEL         88

SPIS RYSUNKÓW             88

STRESZCZENIE – PRACA DYPLOMOWA LICENCJACKA     89

 

 

Streszczenie pracy: Głównym założeniem pracy jest pokazanie, iż negocjacje stanowią jeden ze sposobów rozwiązywania konfliktów w organizacji. Pierwszy rozdział obrazuje pojęcie konfliktu, czym jest, jak można go zdefiniować. Charakteryzuje rodzaje i jego modele. Ponadto opisuje podział konfliktów pod względem oddziaływania na organizację. Rozdział drugi opisuje w jaki sposób przebiega konflikt, jak formują się zależności pomiędzy stronami konfliktu. Ilustruje także podstawowe i najważniejsze sposoby radzenia sobie organizacji z konfliktami. Rozdział trzeci pokazuje jakie zachodzą zależności pomiędzy konfliktami a negocjacjami. Całość pracy zakończono podsumowaniem oraz bibliografią, spisami tabel i rysunków.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
225 / sztuka
Kontakt
Marta Z
Wyślij e-mail
tel: 794376038794376038
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mzab181008
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Praca MAGISTERSKA - NEGOCJACJE, KONFLIKTY. 89str. TANIO - galeria
Praca MAGISTERSKA - NEGOCJACJE, KONFLIKTY. 89str. TANIO Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 14)
Poprzednia usługa: Projektowanie grafiki użytkowej (Web, print, ID)   Następna usługa: Doradztwo finansowe