favore.pl
SylwesterChorwacja wyspa Pag

SylwesterChorwacja wyspa Pag nr 254160

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag
Symbol oferty: 1126/181
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Oferta objazdowa, Wyjazd rodzinny, Nad morzem, Wycieczka objazdowa
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: TV, Telefon, Klimatyzacja indywidualna
świadczenia:
Cena w PLN zawiera: przejazd autokarem wyposażonym w klimatyzację, toaletę, siedzenia, uchylane, cafe barek i video, opieka pilota - przewodnika, ubezpieczenie KL+NW+bagaż, prowizja biura, podatek VAT. Cena w EUR zawiera: 3 doby w hotelu 4* z wyżywieniem 2 x dziennie drink powitalny, BAL SYLWESTROWY,ZABAWA NOWOROCZNA.
Cena podstawowa:
przejazd autokarem, Kraków, pokój 2 osobowy, osoba dorosła, wyżywienie 2 x dziennie: śniadania+obiadokolacje, ubezpieczenie KL+NW+bagaż, Zabawa Noworoczna, prowizja biura, Bal Sylwestrowy
Ramowy program imprezy:
29.12 Wyjazd z Polski, Przejazd przez Słowację (dla chętnych kolacja w cenie ok. 5 EUR) i Węgry.
30.12 Przyjazd do Chorwacji na Wyspę Pag, zakwaterowanie w luksusowym hotelu Meridian ****, powitalny drink (oryginalna rakija travarica), czas wolny na wypoczynek, obiadokolacja w formie obfitego bufetu. Wieczorny spacer po starym mieście: starówka niegdyś stanowiła antyczne miasto Pagus. Jeszcze dziś zdobią ją wąskie uliczki i wiele ciekawych pozostałości starożytnej wyspy oraz ściany XVw. romańsko-gotyckiego kościoła. To wszystko sprawia, że Pag ma prawdziwą śródziemnomorską atmosferę. Tutaj produkuje się słynną na całym świecie koronkę, haftowaną w specjalny sposób i porównywaną ze znaną z wysokiej jakości koronką z Brukseli. Obiadokolacja, nocleg.
31.12 Po śniadaniu wycieczka do Zadaru, zwiedzanie Starego Miasta min. przedromańska Rotunda św. Donata, romańska Katedra św. Anastazji, kościół św. Marii, klasztor franciszkanów, renesansowa loggia, rzymskie forum, pałace barokowe oraz tzw. -morskie organy”. Powrót do hotelu, przygotowanie do zabawy sylwestrowej. ZABAWA SYLWESTROWA do rana z bogatym menu oraz chorwacka muzyką.
01.01 Późne śniadanie wycieczka po Wyspie Pag - plaże, zatoka. Powitanie Nowego Roku w 550-letniej Katedrze. Powrót do hotelu, uroczysta kolacja z NOWOROCZNYM BALEM oraz muzyką na żywo.
02.01 Śniadanie, wyjazd do Polski, przejazd przez Węgry, Słowację (dla chętnych kolacja w cenie ok. 5 EUR). Przyjazd do Polski w późnych godz. nocnych.

W/ w program jest ramowy i kolejność zwiedzania może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i godzin otwarcia zwiedzanych obiektów.
Uwagi:
1. Wstępy uczestnicy pokrywają we własnym zakresie, na ten cel należy przeznaczyć ok. 20 EUR.
2. Kwota w PLN płatna w Polsce, kwota w EUR płatna na miejscu w Chorwacji. W przypadku wpłaty równowartości EUR w Polsce , kwote w EUR należy przeliczyć wg kursu NBP tabela C sprzedaż w dniu ostatniej dopłaty (dotyczy osób chcących wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, lub osób chcących otrzymać fakturę na całą kwotę).
Rozkład jazdy autokaru:
Wrocław, Dworzec PKP,ul.Sucha peron 4 godz. 14:00 (dopłata 70 zł),
Opole,parking obok Dworca PKS godz.15:30 (dopłata 50 zł) ,
Gliwice, ul. Pionierów 8 godz. 17:00 (bez dopłaty), Katowice, Dworzec PKS ul.P.Skargi, godz. 17:30 (bez dopłaty),
Kraków, Dworzec PKSgórna płyta ul. Bosacka godz. 19:00 (bez dopłaty),
Jawornik, k / Myślenic Stacja ORLEN godz. 20:00, (bez dopłaty)
Zabornia,parking k/ restauracji Zabornianka godz. 21:00. (bez dopłaty)
Zniżki:
1. Dzieci do 3 lat bez świadczeń hotelowych płacą za ubezpieczenie i autokar 300 zł.
2. Dzieci 3-12 lat jako 3 lub 4 osoba w pokoju płaca kwote w zł + 110 EUR

Atrakcje:
Zwiedzanie + zabawa
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Sylwester 2011/2012 Chorwacja wyspa Pag Pag Chorwacja
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-12-29 do:2012-01-02 5 katalogowa A 430 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 155 EUR/os.
 
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
SylwesterChorwacja wyspa Pag - galeria
SylwesterChorwacja wyspa Pag Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: MARCOSTA Giętarka do rur Combi 040   Następna usługa: ODŚNIEŻANIE WARSZAWA 24h