favore.pl
Pranie dywanów, wykładzin, kanap, sprzątanie biur

Pranie dywanów, wykładzin, kanap, sprzątanie biur nr 254213

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Warszawa i okolice

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Łukasz Ruciński
Baldur
Wyślij e-mail
Modzelewskiego 23
02-676 Warszawa

tel: 502277775502277775
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-22:00
sb: 10:00-22:00
nd: 10:00-22:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
USŁUGA                          CENA NETTO
-sprzątanie biur                    od 3zł/m2
-serwis dzienny                   od 19zł/1h przy jednej osobie
-sprzątanie po remoncie       od 4zł/m2
MYCIE OKIEN                    od 4zł/m2(parapety, rama, framugi)
CZYSZCZENIE PODŁÓG
-PCV                                  od 5-7zł/m2
-płytki ceramiczne, gres       od 6-7zł/m2
PRANIE WYKŁADZIN
-powierzchnie                      do 50m2            5zł/m2
-powierzchnie                      od 50-100m2      4,5zł/m2
-powierzchnie                      pow. 100m2       cena do uzgodnienia
-impregnacja wykładziny                             od 4,5zł/m2(tylko po dogłębnym czyszczeniu)
DYWAN
-syntetyczny                                                  6zł/m2
-wełniany                                                       8zł/m2
PRANIE TAPICERKI MEBLOWEJ
-kanapy, sofy 2-osobowe                               50-60zł
-kanapy 3-osobowe                                       60-70zł
-wersalki                                                      70-80zł
-narożniki                                                     80-110zł
-fotele                                                          30-40zł
-krzesła, fotele biurowe                                   od 9zł
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ
-samochód osobowy                                      120-140zł
-samochód terenowy                                      140-170zł
-busy osobowe                                              180zł
Cennik za czyszczenie, pranie jest przygotowywany indywidualnie dla każdego Klienta. W tym celu umawiamy się na bezpłatną konsultację.
Dojazd do Klienta na terenie Warszawy gratis
Minimalne zamówienie 50zł
Tel. kontaktowy 502-277-775


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Łukasz Ruciński
Baldur
Wyślij e-mail
Modzelewskiego 23
02-676 Warszawa

tel: 502277775502277775
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-22:00
sb: 10:00-22:00
nd: 10:00-22:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU baldur
negatywna
rozwiń Bardzo NIE polecam. Usługę zamówiła żona, poinformowała właściciela, że mieszkanie nie było sprzątane przez rok (delegacja), i poprosiła o sprzątanie, mycie, czyszczenie absolutnie wszystkiego poza wnętrzem (szafek, szaf, lodówki czy piekarnika). Pani sprzątająca była zaskoczona zakresem prac, w tej firmie tylko dorabia, na czarno, nie jest polką i przyjechała zza wschodniej granicy. Po zwróceniu jej uwagi, że płytki na ścianie są rozmazane a okap nadal brudny, i że karnisze, lampy też do wytarcia, tonem apodyktycznym i wzrokiem pełnych piorunów, odpowiedziała, że najpierw wstępnie sprząta, a karnisze wyciera tylko, kiedy zmienia zasłony. Oraz że używa środków czystości słabej jakości, nieskutecznych, bo firma kupuje najtańsze żeby ograniczyć koszty. Żona nie chcąc wprowadzać napięcia zajęła się swoją pracą. Na koniec, przed zapłatą, też nie sprawdziła efektów - była późna godzina więc światło sztuczne a podłogi jeszcze mokre. Co, kolejnego dnia, okazało się wielkim błędem. Zlecenie wykonane tylko na pozór. Bardzo nieprofesjonalnie, nierzetelnie, powierzchnie albo przetarte, czyt. rozmazane, albo nieruszone w ogóle (udokumentowane na zdjęciach). Do tego porysowane, czyt. zniszczone, m.in. lodówka, wanna, toaleta. Ta ostatnia zaczęła się zapychać, a kamień osadzać w zawrotnym tempie (widoczny po jednym dniu). Prośby (ponawiane) do właściciela o poprawienie sprzątania i wystawienie faktury/ rachunku pozostały bez echa. Reasumując koszty: 400 zł za sprzątanie 34 m2, zniszczone sprzęty ww. lodówka 4.000 zł, wanna ok. 1000 zł, toaleta ok. 700 zł. Sprawy nie zakończymy komentarzem. Wykonanie usługi bez wystawienia rachunku/ faktury zainteresuje z pewnością Urząd Skarbowy. Fakt zatrudnienia bez umowy też przekażemy. Wystawiona 08-06-2020 07:38 przez Tomasz (5.173.172.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Bardzo NIE polecam. Usługę zamówiła żona, poinformowała właściciela, że mieszkanie nie było sprzątane przez rok (delegacja), i poprosiła o sprzątanie, mycie, czyszczenie absolutnie wszystkiego poza wnętrzem (szafek, szaf, lodówki czy piekarnika). Pani sprzątająca była zaskoczona zakresem prac, w tej firmie tylko dorabia, na czarno, nie jest polką i przyjechała zza wschodniej granicy. Po zwróceniu jej uwagi, że płytki na ścianie są rozmazane a okap nadal brudny, i że karnisze, lampy też do wytarcia, tonem apodyktycznym i wzrokiem pełnych piorunów, odpowiedziała, że najpierw wstępnie sprząta, a karnisze wyciera tylko, kiedy zmienia zasłony. Oraz że używa środków czystości słabej jakości, nieskutecznych, bo firma kupuje najtańsze żeby ograniczyć koszty. Żona nie chcąc wprowadzać napięcia zajęła się swoją pracą. Na koniec, przed zapłatą, też nie sprawdziła efektów - była późna godzina więc światło sztuczne a podłogi jeszcze mokre. Co, kolejnego dnia, okazało się wielkim błędem. Zlecenie wykonane tylko na pozór. Bardzo nieprofesjonalnie, nierzetelnie, powierzchnie albo przetarte, czyt. rozmazane, albo nieruszone w ogóle (udokumentowane na zdjęciach). Do tego porysowane, czyt. zniszczone, m.in. lodówka, wanna, toaleta. Ta ostatnia zaczęła się zapychać, a kamień osadzać w zawrotnym tempie (widoczny po jednym dniu). Prośby (ponawiane) do właściciela o poprawienie sprzątania i wystawienie faktury/ rachunku pozostały bez echa. Reasumując koszty: 400 zł za sprzątanie 34 m2, zniszczone sprzęty ww. lodówka 4.000 zł, wanna ok. 1000 zł, toaleta ok. 700 zł. Sprawy nie zakończymy komentarzem. Wykonanie usługi bez wystawienia rachunku/ faktury zainteresuje z pewnością Urząd Skarbowy. Fakt zatrudnienia bez umowy też przekażemy. Wystawiona 08-06-2020 07:38 przez Tomasz (5.173.172.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Pranie dywanów, wykładzin, kanap, sprzątanie biur - galeria
Pranie dywanów, wykładzin, kanap, sprzątanie biur Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: TECHWATER Inżynieria uzdatniania wody   Następna usługa: REMS Giętarka ręczna Swing Set