Zastanawiasz się jak co to Facebook, jak wykorzystać go do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.
Adresaci szkolenia:
-Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
-Brand managerowie,
-Managerowie ds. komunikacji
-Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-Osoby chcące lepiej poznać serwis społecznościowy
Cel szkolenia:
-Dokładne poznanie możliwości jakie ma Facebook
-Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebooka dla marki
-Określenie korzyści i zagrożeń jakie daje Facebook
-Zdobycie umiejętności tworzenia strategii dla marki na Facebooku
Korzyści:
Dokładne poznanie nowego narzędzia do promocji firmy, marki jakim jest Facebook. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na serwisie społecznościowym.
Profil osobowy na Facebooku
-Tworzenie swojego konta
-Dodawane wpisów, linków, zdjęć
-Ustawianie tego, kto widzi nasze wpisy
Grupowanie znajomych
-Tworzenie list znajomych
-Publikowanie tak aby wybrani nie widzieli wpisów
Zmiany ustawień danych na Facebooku
-Zmiana imienia, nazwiska, maila, statusu związku itp.
Ustawienia prywatności
-Komu pozwolić oglądać nasze konto, czytać nasze wpisy?
Fanpage - zastosowania, możliwości i ograniczenia
-Tworzenie Fanpage
-Dodawanie kolejnego administratora
-Dodawanie "długiego" avatara
-Tworzenie vanity url
-Publikowanie Fanpage
Prowadzenie Fanpage
-Jak prowadzić Fanpage
-Kiedy dodawać wpisy
Promowanie Fanpage
-Pole Lubię to! (social plugins)
-CPC
-Promowanie wśród znajomych
-Wisestamp
Zakładka FBML
-Tworzenie zakładki
-Dodawanie zakładki do strony
-Ustawianie zakładki jako głównej strony
Reklama CPC
-Stworzenie kampanii CPC
-Wykorzystanie wszystkich opcji targetowania
-Przygotowanie kampanii i mierzenie jej efektów
Statystyki kampanii
Statystyki Fanpage
-Użytkownicy
-Interakcje
-Nowe statystyki vs wcześniejsze
Interesujące aplikacje komercyjne m.in. wildfireapp, ShopTab, involver
Interesujące aplikacje darmowe m.in. zakładka YouTube, Opinie, Poll Daddy Polls
Interesujące aplikacje stworzone prze z firmy Domino's Pizza, Burger King (Sacrafice), Kododarownik, Maxwell House, Castrol
Tworzenie wydarzeń
Regulaminy Facebooka
-dotyczące konkursów
-dotyczące reklam
Najpopularniejsze Strony
Najpopularniejsze aplikacje
Zmiany na Facebooku, co w przyszłości
Skąd czerpać wiedzę
-serwisy, blogi piszące na temat Facebooka
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.
Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 5 lutego 2011 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 20 %.
Cena podstawowa: 600 PLN brutto (487,80 PLN netto)
Cena z rabatem 20 %: 480 PLN brutto (390,24 netto)
Dane kontaktowe:
ul.Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: Wyślij e-mail
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97