favore.pl
Hotel WELA autokarem  -  Słoneczny Brzeg lato 2011

Hotel WELA autokarem - Słoneczny Brzeg lato 2011 nr 262358

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel WELA **** autokarem - Bułgaria - Słoneczny Brzeg

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny


Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje, All inclusive
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, Klimatyzacja centralna, Parking, bar, Sklep, Internet , fryzjer
świadczenia:
Cena zawiera: zakwaterowanie, przejazd komfortowym autokarem (klimatyzacja, video, barek, WC), wyżywienie wg wybranej opcji: śniadania i obiadokolacje lub all inclusive, ubezpieczenie (KL + NW + bagaż), opiekę pilota-rezydenta. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji (nie dotyczy opcji AI), taksy klimatycznej.
Cena podstawowa:
Pokój 2-osobowy, Wyjazd z Bielska-Białej, Autokar, Osoba dorosła, Rabat za wcześniejszą rezerwację do 31.12.2010, Gwarancja niezmienności ceny, śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
Dodatkowy atut:
Dziecko do lat 13 jako 3-cia lub 4-ta osoba w pokoju 2-osobowym na dostawce świadczenia hotelowe GRATIS !!!
Słoneczny Brzeg:
Słoneczny Brzeg to jeden z największych kurortów nad Morzem Czarnym, leżący około 35 km od Burgas, zajmujący rozległy pas wybrzeża pomiędzy przylądkiem Elenite, a Neseberem. Kurort, który został założony w latach 60-tych obecnie dalej prężnie się rozwija. Wzdłuż nadmorskiej promenady wciąż powstają nowe kompleksy hotelowe. Prawdziwą atrakcją i atutem Słonecznego Brzegu jest złocista, bardzo długa (około 8 km) i szeroka (prawie 100 m), piaszczysta plaża rozciągająca się wzdłuż całej zatoki otoczonej lasami i stokami gór z pięknym widokiem na Neseber. Dzięki temu, że morze jest płytkie przy brzegu, jest to idealne miejsce na letni wypoczynek dla rodzin z dziećmi. Słoneczny Brzeg jest kurortem zapewniającym atrakcje właśnie najmłodszym gościom, bowiem znajdują się tutaj place zabaw dla dzieci, wesołe miasteczka, zjeżdżalnie wodne. W Słonecznym Brzegu zlokalizowanych jest ponad 200 hoteli, są liczne restauracje, sklepy, tawerny, bary z występami na żywo, nocne kluby, dyskoteki zapewniające doskonałą rozrywkę. Również miłośnicy aktywnego wypoczynku znajdą tutaj bogatą ofertę dotyczącą uprawiania sportów wodnych. Dzięki dogodnej lokalizacji i dobrym połączeniom z innymi turystycznymi miejscowościami, Słoneczny Brzeg jest doskonałą bazą wypadową do zwiedzania Neseberu, Sozopola, Burgas, Pomorie czy nawet Istambułu.
Hotel WELA ****:
Komfortowy hotel z bogatym zapleczem rekreacyjnym, nowocześnie urządzony, dogodnie zlokalizowany w północnej części Słonecznego Brzegu, w odległości około 250 m od szerokiej i piaszczystej plaży (przejście przez ulicę) oraz około 1 km od centrum kurortu. Do dyspozycji gości: basen zewnętrzny z mineralną wodą (leżaki na basenie bezpłatne), bar przy basenie, klimatyzowana restauracja, taras z ogrodem, lobby bar, bar nocny, recepcja, windy, bilard, tenis stołowy, sklep z pamiątkami, parking. Na terenie hotelu można także odpłatnie skorzystać z siłowni, centrum SPA, masaży oraz zabiegów balneologicznych, kącika internetowego, usług fryzjerskich.
POKOJE:
eleganckie, przestronne, 2-osobowe, z możliwością 1 lub 2 dostawek, komfortowo i estetycznie umeblowane, łazienka (prysznic, umywalka, WC, suszarka do włosów), klimatyzacja sterowana centralnie, mini-bar (lodówka), TV-SAT, telefon, balkon (stolik i 2 krzesła).
Świadczenia:
- przejazd komfortowym autokarem (klimatyzacja, video, barek, WC)
- 9 noclegów
- 9 śniadań (bufet)
- 9 obiadów (bufet)(dotyczy opcji All Inclusive)
- 9 obiadokolacji (bufet)
- ubezpieczenie (KL + NW + bagaż)
- opieka pilota-rezydenta

Świadczenia rozpoczynają się obiadokolacją pierwszego dnia pobytu, a kończą śniadaniem w ostatnim dniu pobytu (opcja HB).
Świadczenia rozpoczynają się obiadokolacją pierwszego dnia pobytu, a kończą obiadem w ostatnim dniu pobytu (opcja All INCLUSIVE).

Opcja ALL INCLUSIVE obejmuje 3 posiłki w formie bufetu: śniadania (7:00-10:00), obiady (12:00-14:00), obiadokolacje (18:30-21:30), przekąski (10:30-12:00 oraz 15:30-17:30), napoje do posiłków, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (8:00-24:00).

Zakwaterowanie od godz. 14:00. Wykwaterowanie do godz. 10:00.
Uwaga:
Uczestnicy sami pokrywają na miejscu koszty taksy klimatycznej 6 EURO za cały pobyt. Dzieci do lat 12 płacą 50% taksy.

Wyjazdy z Polski wg rozkładu jazdy. Przyjazd na miejsce w godzinach przedpołudniowych. Wyjazd ze Słonecznego Brzegu w godzinach wieczornych. Powrót do Bielska-Białej około godz. 18:00. Pozostałe miasta wg rozkładu jazdy.

Atrakcje:
Komfortowy hotel 4* położony wśród zieleni na rozległym terenie, szeroki zakres usług wpływa na atrakcyjność pobytu w tym obiekcie. Polecany dla Klientów preferujących relaksujący wypoczynek w ciągu dnia, a wieczorem poszukujących rozrywek oferowanych przez kurort. Ze względu na atrakcyjne zniżki hotel "Wela" polecany jest także dla rodzin z dziećmi. W sezonie 2010 hotel zyskał uznanie wśród naszych Klientów, którzy docenili m.in.: standard zakwaterowania i usług oraz profesjonalny serwis.
Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Hotel WELA  Słoneczny Brzeg Bułgaria

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-06-23 do:2011-07-04 12 wczesna rezerwacja A 1619 PLN
1469 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-02 do:2011-07-13 12 wczesna rezerwacja B 1689 PLN
1539 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-11 do:2011-07-22 12 wczesna rezerwacja C 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-20 do:2011-07-31 12 wczesna rezerwacja D 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-29 do:2011-08-09 12 wczesna rezerwacja E 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-07 do:2011-08-18 12 wczesna rezerwacja F 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-16 do:2011-08-27 12 wczesna rezerwacja G 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-25 do:2011-09-05 12 wczesna rezerwacja H 1729 PLN
1579 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-09-03 do:2011-09-14 12 wczesna rezerwacja I 1619 PLN
1469 PLN
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Hotel WELA autokarem - Słoneczny Brzeg lato 2011 - galeria
Hotel WELA autokarem - Słoneczny Brzeg lato 2011 Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Prace ogulno budowlane pełen zakres   Następna usługa: Instalacje Audio Video ~ 50 hertz~