favore.pl
Obzor, autokar  -  Hotel Miramar  All  - polca Geotour

Obzor, autokar - Hotel Miramar All - polca Geotour nr 272491

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar**** All Inclusive, Obzor, autokar, morze czarne
Symbol oferty: 270/370
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: All inclusive
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, sauna, Tenis, Klimatyzacja centralna, Parking, bar, Sklep, Internet , fryzjer, Salon kosmetyczny, Plac zabaw dla dzieci, Kantor walut, Program animacyjny, Winda, Siłownia, Jacuzzi, Plaża
świadczenia:
Cena obejmuje: przejazd autokarem wyposażonym w klimatyzację, toaletę, barek, video, 9 noclegów w hotelu**** - pokoje 2 osobowe z łazienkami i klimatyzacją, wyżywienie wersja All Inclusive - śniadania 7.30 - 10.00, obiady 12.30 - 14.30, kolacje 18.00 - 21.30 w formie szwedzkiego stołu w restauracji, w godz 10.00-12.00 drugie śniadanie w snack barze, w godz 12.00-17.00 ciepłe i zimne zakąski, ryby, owoce morza, dania mięsne i jarskie, sałaty oraz desery w snack barze, 2 razy w tygodniu tematyczne wieczory kulinarne (kuchnia bułgarska, włoska), w godz 10.00 - 01.00 bułgarskie napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barach i restauracjach, Serwis All Inclusive - siatkówka plażowa, fitness centrum, tenis stołowy, bilard, dart, piłka wodna, animacja dla dorosłych i dzieci (brak w j.polskim), opieka rezydenta w trakcie pobytu na miejscu, opłata klimatyczna, podatek VAT.
Dziecko do 13 lat z wyżywieniem - gratis. GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY
Cena podstawowa:
Osoba dorosła, Pokój 2 osobowy, autokar, RZESZÓW, KLiA 10 000 euro, NNW - 7000 zł, BP - 800 zł
Hotel MIRAMAR****:
Położenie: Kompleks hotelowy składający się z 5 budynków, położony przy piaszczystej plaży (leżaki i parasole bezpłatnie), w odległości ok 700 m od centrum miejscowości oraz 60 km od lotniska w Warnie

Zakwaterowanie: 500 klimatyzowanych (centralna klimatyzacja) 2 osobowych pokoi z pełnym węzłem sanitarnym (suszarka do włosów) z możliwością dostawki oraz balkonem, wyposażone w tv-sat, minibar, telefon, sejf (płatny).

W hotelu: Restauracja z tarasem, restauracja na plaży, lobby-bar, snack bar, bar przy basenie, kompleks basenów odkrytych (leżaki i parasole bezpłatnie) z wydzieloną częścią dla dzieci, basen kryty, sauna, jaccuzi, gabinety masażu, fitness centrum, internet, salon fryzjerski i kosmetyczny, kantor wymiany walut, windy, sklep, animacja, siatkówka plażowa, dart, tenis stołowy, bilard.

Dla dzieci: 6 x w tygodniu animacja dla dzieci 4-12 lat, mini klub 10.00-12.00 i 15.00-17.00, mini disco 19.30-20.00, plac zabaw, basen.

Parking bezpłatny na terenie obiektu.

Program wyjazdu

1 dzień:
Wyjazd z Polski w godzinach rannych. Przejazd przez Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię (z Rzeszowa ok 24 godz).

2 dzień:
Przyjazd na miejsce w godzinach przedpołudniowych. Zakwaterowanie wg wybranego wariantu

2-11 dzień:
Wypoczynek na miejscu - możliwość korzystania z wycieczek fakultatywnych.

11 dzień:
O godz 18.00 wyjazd w drogę powrotną. Przejazd przez Rumunię, Węgry, Słowację

12 dzień:
Przyjazd do Polski w godzinach wieczornych lub nocnych w zależności od miejsca wysiadania.
OBZOR:
Malownicza miejscowość położona w odległości 30 km na południe od Varny.

Szeroka i piaszczysta plaża, łagodnie opadająca ku morzu, stwarza dogodne warunki do korzystania wypoczynku dla rodzin z dziećmi.

Liczne taverny oraz restauracje oferują przysmaki kuchni bułgarskiej, kawiarnie ze wspaniałą atmosmerą są świetnym miejscem na spędzenie wieczoru a tętniące muzyką nocne kluby dostarczą niezapomnianych przeżyć.

Istnieje możliwość skorzystania z propozycji licznych sportów wodnych jak nurkowanie, narty wodne, paralotniarstwo a także korty tenisowe oraz możliwość jazdy konnej.

Wszystko to sprawia, że wakacje w Obzorze to czas pełen relaksu i słońca.
Uwagi::
Uwagi dotyczące transportu:

Autokar zatrzymuje się wyłącznie na przystankach określonych w rozkładzie jazdy.
Na trasach dojazdowych możliwy transport mikrobusem lub autokarem w zależności od ilości osób.
Trasy antenowe (z dopłatami) obsługujemy przy minimum 8-ciu osobach.
Przesiadka do właściwego autokaru odbywa się w Rzeszowie lub Krośnie.

W autokarach obowiązuje zakaz palenia tytoniu i picia alkoholu. Biuro ma prawo odmówić przewozu Klientów będących pod wpływem alkoholu i/lub narażający innych podróżnych na nieprzyjemności; dotyczy to zarówno podróży w kraju jak i za granicą.
Miejsca w autokarze są przydzielane według kolejności zgłoszeń.
W trakcie przejazdu postoje autokaru dostosowane są do przerw związanych z czasem pracy kierowców i odbywają się co 4 - 5 godzin.
Ze względu na niewielką pojemność zbiorników toalety, zaleca się korzystanie z WC w autokarze wyłącznie w sytuacjach awaryjnych.

Każdy uczestnik ma prawo do przewozu bagażu podstawowego o wadze do 25 kg, i 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg.
Za każdą dodatkową sztukę bagażu pobierana jest opłata w wysokości 100,00 zł.
Obsługa może odmówić zabrania dodatkowych sztuk bagażu z powodu braku miejsca w lukach bagażowych.
Biuro nie odpowiada za rzeczy pozostawione w autokarze, a ewentualny odbiór rzeczy znalezionych po imprezie wyjazdowej odbywa się na koszt Klienta.
Zalecamy opisanie każdej sztuki bagażu nazwiskiem oraz adresem zamieszkania - Organizator nie odpowiada za ewentualne zamiany bagażu przez uczestników.

Zbiórka uczestników 15 minut przed godziną odjazdu. Transport na miejsce docelowe odbywa się autokarami wyposażonymi w: klimatyzację, toaletę, barek i DVD

Na trasie Złote Piaski - Obzor (hotel) - Złote Piaski przejazd mikrobusem lub innym środkiem transportu w zależności od ilości osób.
Trasa przejazdu: Słowacja, Węgry, Rumunia.

Atrakcje:
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wczasy w Bułgarii: Hotel Miramar Obzor Bułgaria
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-06-24 do:2011-07-05 12 wczesna rezerwacja D 2930 PLN
2475 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-07-03 do:2011-07-14 12 wczesna rezerwacja E 3640 PLN
3095 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-07-12 do:2011-07-23 12 wczesna rezerwacja E 3640 PLN
3095 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-07-21 do:2011-08-01 12 wczesna rezerwacja B 3640 PLN
3095 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-07-30 do:2011-08-10 12 wczesna rezerwacja B 3640 PLN
3095 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-08-08 do:2011-08-19 12 wczesna rezerwacja B 3640 PLN
3095 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-08-17 do:2011-08-28 12 wczesna rezerwacja C 3305 PLN
2795 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-08-26 do:2011-09-06 12 wczesna rezerwacja A 2930 PLN
2475 PLN
Wyślij e-mail
 
od:2011-09-04 do:2011-09-15 12 wczesna rezerwacja A 2930 PLN
2475 PLN
Wyślij e-mail
 
 

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Obzor, autokar - Hotel Miramar All - polca Geotour - galeria
Obzor, autokar - Hotel Miramar All - polca Geotour Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Oferuje usługi elektryczne na terenie Wrocławia   Następna usługa: Hotel Planeta SPA All Inclusive, Słoneczny Brzeg