Masz problem z filtrem cz±stek stałych?
DPF/FAP OFF REMOVE
WYŁĄCZENIE - USUNIĘCIE PROGRAMOWE I MECHANICZNE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
TDI TDCI HDI CDI CDTI DCI JTD
Mercedes (EDC16, EDC17)
VW/AUDI/SEAT/SKODA (EDC16, EDC17, Siemens)
BMW/MINI (EDC16, EDC17)
VOLVO (EDC16)
FIAT/ALFA/LANCIA (EDC16, EDC17, Marelli 1.3)
OPEL/SAAB/CHEVY (EDC16, EDC17)
KIA/HYUNDAI/HONDA (EDC16)
PEUGEOT/CITROEN (EDC15, EDC16, Siemens)
FORD/JAGUAR (Siemens, EDC16, DELPHI)
RENAULT/NISSAN (EDC16)
i inne...
Proponuję Państwu usługę wyłączenia-usunięcia filtra cząstek stałych DPF / FAP poprzez usunięcie go z oprogramowania sterownika ECU (tak jakby go nigdy nie było w aucie :)
Idąc za potrzebami naszych klientów opracowaliiśmy metodę usuwania z układów wydechowych filtrów cząstek stałych nazywanych w skrócie DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre a Particules). Tak duże zapotrzebowanie na tego typu usługi wynika z wysokich kosztów eksploatacji tych systemów oraz ich bardzo dużej awaryjności. Dodatkowo zatkany filtr zmniejsza moc auta oraz podwyższa spalanie.
Na rynku oferowanych jest kilka metod radzenia sobie z niedrożnym filtrem cząstek stałych, oczywiście poza wymianą na nowy. Jednakże wszystkie sposoby regeneracji filtra, czyli jego czyszczenia, są rozwiązaniem doraźnym lub wręcz w ogóle nieskutecznym. W takim przypadku problem po krótkim czasie pojawia się na nowo. W dodatku w niektórych autach ponosimy niemałe koszty płynu katalitycznego (dodatku do paliwa).
Jedynym skutecznym sposobem pozbycia się problemu z filtrem cz±stek stałych jest jego usunięcie ze sterownika ECU co umożliwia nam usunięcie fizyczne wkładu wyłapującego cząsteczki stałe. Po takiej operacji w systemach z płynem katalitycznym zamiast dodatku można do zbiorniczka płynu dolać zwykły olej napędowy i raz na zawsze zapomnieć o filtrze cz±stek stałych w samochodzie.
Przestrzegamy przed montażem wszelkiego rodzaju ELEKTRONICZNYCH EMULATORÓW, które ulegaj± częstym awariom. Emulator TYLKO symuluje obecność filtra. Jest to TYLKO półśrodek, a nie profesjonalna modyfikacja! Nie ryzykuj zwarcia/przeciążenia układu elektrycznego, a tym samym pożaru samochodu poprzez montaż dodatkowych urządzeń i kabli bez żadnego atestu!