favore.pl
Brak zdjęcia

Szef Cateringu / Kierownik Gastronomii. nr 275162

Lokalizacja: Wrocław, Czernica (woj. dolnośląskie)Więcej: ul. Kolejowa 2A

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Kontakt
Agata Pawłowska
2Cytryny
Wyślij e-mail
53-235 Wrocław
tel: 508 06 22 70508 06 22 70
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-18:00
nd: 10:00-18:00
szkolenie trwa trzy dni, po 8 godz. każdego dnia
rozwiń
OPIS USŁUGI
Dlaczego nasze szkolenie jest wyjątkowe?
  •  To pierwsze szkolenie w Polsce z możliwością sprawdzenia wszystkiego od kuchni – dosłownie i w przenośni (dostęp do magazynów, zaplecza, kuchni)
  •  To jedyne szkolenie, które prowadzi rozbudowany zespól szkoleniowy składający się z:
• Właściciela cateringu i jego zespołu
• Inspektora sanepidu
• Specjalistów od marketingu i reklamy
• Szefa kuchni
• Organizatorów imprez (masowych, korporacyjnych i prywatnych)
  •  Szkolenie w pełni przygotowuje do założenia własnej firmy cateringowej
  • Uczestnicy szkolenia będą w pełni przygotowani do pełnienia funkcji menagera gastronomii
  • Oszczędzacie Państwo swój czas i pieniądze – nie musicie uczyć się na własnych błędach
  • Interakcja z prowadzącymi – w trakcie wieczornej imprezy uczestnicy mogą porozmawiać z nimi na neutralnym gruncie
  • Dużo gotowych materiałów i rozwiązań
  • Przekazywana na szkoleniu wiedza jest w pełni kompleksowa
  1. Do kogo skierowane jest to szkolenie:
  2. Do osób, które od podstaw chcą otworzyć firmę cateringową
  3. Do osób już zatrudnionych w cateringu lub szukających pracy w tej branży
  4. Do osób chcących otworzyć punkt gastronomiczny, restaurację
  5. Do osób, które szukają pracy jako szef/menager gastronomii w restauracji
  6. Do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie wiedzy o pracy w gastronomii by szkolić swoich pracowników, podnieść jakości obsługi obiektu w którym pracują – właścicieli lokali gastronomicznych, hoteli, cateringów itp.

PLAN SZKOLENIA
Szef Cateringu / Kierownik Gastronomii


I. SUKCES W BRANŻY – JAK GO OSIĄGNĄĆ
1. 2Cytryny Konsultanci Ślubni – na czym polega prowadzenie firmy i jak od zera zostać liderem w swojej branży – właścicielka, Jolanta Krukowska
2. CS Catering – na czym polega prowadzenie firmy i jak od zera zostać liderem w swojej branży – właściciel, Grzegorz Świrsz
3. Konkurencja w branży

II. ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI
1. Zakładanie firmy, zagadnienia formalne
2. Koszty początkowe – na co warto przeznaczyć środki:
• Promocja
• Wyposażenie

III. PRAWO ŻYWNOŚCIOWE
1. Sanepid
2. System HACCP
3. Higiena osobista
4. Ciągi technologiczne, jak zaprojektować i zbudować kuchnię
5. Bezpieczeństwo żywności
6. Normy i receptury gastronomiczne

IV. WYPOSAŻENIE FIRMY CATERINGOWEJ
1. Wyposażenie kuchni i zaplecza
• Rodzaj sprzętu, charakterystyka
• Ilości
• Producenci i ceny
2. Co kupić na własność, co można wypożyczać?
3. Sprzęt cateringowy do obsługi imprez
• Rodzaj sprzętu, charakterystyka (bemary, kociołki, lodówki, zastawa, nakrycia, itp.)
• Ilości
• Producenci i ceny
4. Sprzęt dodatkowy:
• Meble
• Namioty
• Ogrzewanie, klimatyzacja
• Oświetlenie, nagłośnienie
• Elementy dekoracyjne





V. USŁUGI CATERINGOWE – SPRZEDAŻ I PRZYGOTWANIE OFERT
1. Marketing i reklama
• Wizerunek i promocja podstawą sukcesu
• Reklama oraz sprzedaż pośrednia i bezpośrednia
2. Pierwsze spotkanie z klientem, prezentacja oferty i jej sprzedaż (oferta na wesele i oferta na imprezę pracowniczą)
• Jak się ubrać, jak zachować
• Jakie materiały przygotować
• Jak poprowadzić spotkanie

SCENKI – PIERWSZE SPOTKANIE

3. Oferty cateringowe
• Jak zbudować tematyczne oferty cateringowe (grill, wesele, komunia, event, bankiet, stypa) – omówienie przykładów
o Menu
o Napoje
o Alkohole
o Dekoracje stołu
o Stoły krzesła wyposażenie
o Koszty dojazdu, obsługi (czy wliczone w cenę, czy osobno)
4. Usługi dodatkowe (kompleksowa organizacja)
• Współpraca z agencjami (eventowymi i ślubnymi)
• Własna baza, zasady polecania firm, zasady współpracy z firmami
• Własne usługi dodatkowe

VI. RODZAJE PRZYJĘĆ I FORMY SERWISU
1. Formy serwisu i ilości kelnerów przy każdym z nich
• Niemiecki
• Rosyjski
• Angielski
• Szwedzki
• Francuski
2. Prawidłowe nakrycie stołu – prezentacja i ćwiczenia
3. Obsługa gości
4. Przyjęcia
• Zasiadane tradycyjne (wesele, przyjęcia)
• Bankiet (bufet) (wesela, imprezy pracownicze, promocyjne)
• Piknik
• Wesele
1. Tradycyjne
2. Eleganckie
3. Nowoczesne
• Imprezy masowe
1. Przepisy prawne
2. Bezpieczeństwo
• Imprezy sprzedażowe
1. Planowanie zaopatrzenia, obslugi i wyposażenia
2. Pozyskiwanie finansowania - sponsorzy
VII. WIEDZA KULINARNA – KOMPONOWANIE MENU U DOBÓR DAŃ
1. Jak dobierać propozycje pod danego klienta
2. Ilość porcji, gramatury
3. Zróżnicowanie potraw, tematyczność potraw
4. Estetyka potraw

VIII. PLANOWANIE ZAOPATRZENIA KUCHNI
1. Przygotowanie kuchni do realizacji zamówień
2. Zaopatrzenie

IX. ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW GASTRONOMII
1. Manager
2. Dodatkowi pracownicy obsługi, personel pomocniczy

X. KUCHARZ, SZEF KUCHNI – PRAKTYCZNE UWAGI DOTYCZĄCE ORGANIZACJI PRACY W KUCHNI I DOBORU PERSONELU
1. Kucharz – kompetencje, umiejętności, doświadczenie
2. Pracownicy kuchni – kto i w jakiej ilości jest potrzebny; kompetencje, umiejętności, doświadczenie
3. Kelnerzy – kompetencje, umiejętności, doświadczenie
4. Organizacja pracy w kuchni, omówienie procesu produkcji NA PRZYKŁADZIE PRAWDZIWEJ KUCHNI I ZAPLECZA, zaprezentowanie wyposażenia i urządzeń, omówienie ich działania.

XI. DZIAŁANIE MAGAZYNÓW
1. Jak zorganizować magazyn – zajęcia praktyczne w magazynach firmy cateringowej
2. Jak zorganizować wydawanie i przyjmowanie sprzętu

XII. LOGISTYKA CATERINGU
1. Kalkulacje – koszty menu, kelnerów, kuchni, transport, wyposażenie
2. Planowanie przygotowań
• Kiedy przygotować menu
• Czas potrzebny na przygotowanie imprezy w wybranym miejscu (przygotowanie transportu, czas potrzebny w miejscu imprezy)
• Zaplanowanie potrzebnej obsługi – kelnerzy, pozostały personel, ilość osób, podział pracy
• Kontroling i rozliczanie usług cateringowych

Egzamin, ogłoszenie wyników, rozdanie certyfikatów






Prowadzący szkolenie
1. Grzegorz Świrsz – właściciel dużej firmy cateringowej, z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Zaczynał od zera ponad 9 lat temu. Dzisiaj może już mówić o sukcesie w branży, o której wie niemal wszystko. Współautor szkolenia. Jego oparta na doświadczeniu, bezcenna wiedza, pozwoliła na takie skonstruowanie programu szkolenia, aby było ono jak najbardziej przydatne dla każdego uczestnika, który po ukończeniu kursu widzi swoją przyszłość w roli szefa/menagera cateringu. Z uczestnikami szkolenia podzieli się doświadczeniem w budowaniu zespołu, zdobywaniu klienta i organizacji pracy. Opowie o swoich początkach oraz zdradzi receptę na sukces w branży.

2. Barbara Hutnik – wybitna specjalistka, pracownik sanepidu. Skarbnica wiedzy na temat przepisów, norm i prawa żywnościowego. Bez jej pomocy ciężko byłoby rozpocząć jakąkolwiek działalność w branży gastronomicznej. To między innymi dzięki jej obecności nasze szkolenie może oferować wyjątkowy program. Nigdy już wizyta sanepidu nie będzie Wam straszna.

3. Sebastian Hawalewicz – szef marketingu Carlsberg Polska. Brał udział w organizacji m. in. takich wydarzeń jak koncert Madonny w Polsce. Posiada ogromne doświadczenie w logistycznym przygotowywaniu imprez masowych. Uczestnikom naszego kursu zdradzi też kilka ciekawostek o usługach dodatkowych, jakie może świadczyć catering.

4. Wiesława Nykel – mistrzyni logistyki. W firmie cateringowej odpowiada za praktyczną realizację imprez. Znając charakter eventu potrafi zaplanować całą jego obsługę i bezbłędnie dopasować charakter menu, ilość sprzętu oraz zaplanować czas potrzebny na przygotowanie przyjęcia. Z uczestnikami szkolenia podzieli się swoją praktyczną wiedzą.

5. Szef Kuchni CS Catering – nikt lepiej niż on nie wie, jak powinno wyglądać stanowisko pracy, podział zadań oraz kto powinien pracować w kuchni. Oprócz tego, że o tym wszystkim opowie, zabierze również uczestników do miejsca na co dzień niedostępnego dla klienta, czyli do… kuchni. I tam na prawdziwych przykładach opowie o swojej pracy.

6. Jolanta Krukowska - właścicielka dwóch agencji zajmujących się organizacją imprez w kategorii private oraz corporate event. Uczestnicy kursu będą mogli skorzystać z jej bogatej wiedzy w zakresie zakładania firmy, planowania rozwoju marki oraz teoretycznego i praktycznego doświadczenia w organizacji imprez dla różnych klientów.

7. Agata Pawłowska – od kilku lat w branży eventowej. Z uczestnikami szkolenia podzieli się wiedzą na temat promocji marki i firmy, reklamy oraz marketingu– gdzie i jak warto zaistnieć by pozyskać Klientów oraz zyskać rozpoznawalność w branży.

8. Kierownik Magazynów CS Catering – posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji pracy zespołu pracowników obsługującego magazyny i organizującego przepływ zamówień na magazynach. W praktyczny sposób pokaże prawdziwe oblicze swojej pracy.




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 490 / sztuka
Kontakt
Agata Pawłowska
2Cytryny
Wyślij e-mail
53-235 Wrocław
tel: 508 06 22 70508 06 22 70
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-18:00
nd: 10:00-18:00
szkolenie trwa trzy dni, po 8 godz. każdego dnia
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU 2Cytryny
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Szef Cateringu / Kierownik Gastronomii. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Leczenie hemoroidów   Następna usługa: Usługi hotelowe