Wszystkie działania w ramach tej usługi są wykonywane przez naszych pracowników w imieniu Klienta, dzięki czemu nie są naruszane dobre relacje pomiędzy Klientem i jego odbiorcą.
Monitorowanie spłat możemy rozpocząć jeszcze przed upływem terminu płatności faktury, nasz kontakt ma na celu z motywowanie odbiorcy do terminowej zapłaty należności. Odbiorca będzie informowany o zbliżaniu się terminu płatności, a Klient otrzyma informację na temat należności zagrożonych, których spłata nie nastąpi w ustalonym terminie. Zadaniem osoby monitorującej wpłaty będzie w takim przypadku ustalenie nowego terminu płatności oraz nadzorowanie wpłaty.
W monitoringu należności po upłynięciu terminu płatności podejmowane działania będą miały na celu upomnienie dłużników oraz ostrzeżenie, że w przypadku dalszego zwlekania z zapłatą możliwe jest zastosowanie bardziej radykalnych środków. Dłużnik będzie miał poczucie nieuchronności zapłaty i będzie musiał liczyć się z konsekwencjami jej braku.
Należności, które nie zostaną spłacone podczas usługi monitoringu będą automatycznie objęte usługą windykacji należności.
Monitoring znacznie poprawia dyscyplinę płatniczą. Konsekwencja w działaniu, możliwa poprzez zastosowanie zróżnicowanych form perswazji związanych z wykorzystaniem monitoringu w połączeniu z windykacją, przyczynia się do radykalnego skrócenia okresu spływu pieniądza.
Zapraszamy do współpracy.