Biuro Audytorsko-Rachunkowe IN-PLUS zostało założone w 1996 roku.
Właścicelem biura jest Małgorzata Marzęcka, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego
oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim, biegły rewident (wpis nr 9888).
Firma nasza posiada uprawnienia Ministra Finansów w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych oraz doradztwa podatkowego, zgodnie z ustawą z dnia 13.10.1994 r. o biegłych
rewidentach i ich samorządzie.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej
związanej z usługami rachunkowo - księgowymi.
Adres naszej siedziby: ul. 5 Lipca 7/10, 70-375 Szczecin
Biuro IN-PLUS zatrudnia wyłącznie wysoko wykwalifikowany personel - osoby bezpośrednio
prowadzące obsługę naszych klientów, posiadają wyższe wykształcenie w zakresie rachunkowości,
a także niezbędne doświadczenie praktyczne. Możemy zapewnić kontakty merytoryczne z klientami,
w niezbędnym zakresie.
Biuro IN-PLUS realizuje swe usługi w formie outsourcingu - tj. usług zewnętrznych, szeroko
i powszechnie stosowanych we wszystkich krajach rozwiniętych.
Outsourcing usług księgowych oraz płacowo-kadrowych pozwala na zmniejszenie kosztów
zleceniodawcy, który nie musi ponosić ich na: - pomieszczenia zajmowane przez dotychczasowe
własne służby księgowe, wyposażenie tych pomieszczeń w sprzęt biurowy, komputerowy
i specjalistyczne oprogramowanie; - wszelkie koszty osobowe, w tym koszty urlopów i zwolnień
lekarskich pracowników tych służb, koszty świadczeń socjalnych itp.
Outsourcing zapewnia w pełni realne poczucie bezpieczeństwa podatkowego klienta,
w konsekwencji - komfort w tym zakresie, gdyż wykonawca usług angażuje do ich wykonania taką
liczbę pracowników, i o takich kwalifikacjach, aby usługi te zostały wykonane w sposób zgodny
z przepisami, z należytą starannością i terminowo.
Zleceniobiorca ponosi przy tym pełną prawną i finansową odpowiedzialność za rzetelność
świadczonych usług. Gwarantuje to umowa zawarta pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą usług,
szczegółowo określająca ich zakres oraz zasady i warunki współpracy stron.
Gwarantujemy zachowanie całkowitej poufności w zakresie wszelkich informacji dotyczących
naszych klientów, zarówno w czasie realizowanej współpracy, jak i po jej zakończeniu.
Życzliwość w stosunku do klientów i pełne utożsamianie się z ich interesami, wysoki poziom
merytoryczny i jakość obsługi, a przede wszystkim - wspomniana już dbałość o bezpieczeństwo
i zadowolenie naszych klientów - są dewizą naszej działalności.
Doświadczenie pozwala nam zagwarantować merytoryczny profesjonalizm, wyrażający się m.in.
szczegółową weryfikacją każdego dokumentu księgowego i zdarzenia gospodarczego pod względem
zgodności z polskimi przepisami o rachunkowości i podatkowymi.
Wszelkie sporządzane przez nas deklaracje podatkowe i zestawienia są kontrolowane
i podpisywane przez biegłego rewidenta.
W swej pracy wykorzystujemy nowoczesny sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie finansowo -
- księgowe i kadrowo-płacowe. Współpracę z klientami dodatkowo ułatwia możliwość przesyłania
danych analicztycznych niebędnych dla zarządzania przedsiębiorstwem za pomocą internetu.
Biuro IN-PLUS realizuje oferowane usługi księgowe zarówno w formie pełnego outsourcingu,
tj. całym powierzonym zakresie - w swoim biurze, jak też - w części lub całości - w siedzibie
zleceniodawcy - na jego życzenie(z wykorzystaniem jego sprzętu komputerowego i oprogramowania).
Biuro IN-PLUS może realizować oferowane usługi zarówno całościowo, jak i - w zakresie
częściowo powierzonym (np. tylko obsługa płacowo - kadrowa).
Gotowi jesteśmy realizować usługi również w formie tzw. podwykonawstwa - np. wprowadzania
do własnego lub udostępnionego przez zleceniodawcę systemu komputerowego, zadekretowanych
przez niego dokumentów, i sporządzenia wydruków zestawień księgowych, które zostaną wykorzystane
przez zleceniodawcę stosownie do jego potrzeb.Nasze ceny są uzgadniane - stosownie do
pracochłonności, po szczegółowym ustaleniu ze zleceniodawcą zakresu usług. Zakres ten, zasady
i warunki współpracy, a także wzajemne - wynikające z niej - zobowiązania, są określane w
szczegółowej umowie, zabezpieczającej interesy obu stron.
Nasz oferta:
OBSŁUGA KSIĘGOWA
1) prowadzenie przy użyciu komputera ksiąg rachunkowych oraz podatkowych,
2) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
3) wycena i rozliczanie składników majątkowych,
4) sporządzanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego
oraz dochodu podatkowego,
5) sporządzanie sprawozdań finansowych,
6) prowadzenie ewidencji VAT,
7) sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji,w tym podatku dochodowego od osób prawnych,
podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od nieruchomości, VAT,
8) przekazywanie innych informacji i sprawozdań dla urzędów skarbowych, statystycznych,
instytucji finansowych.
OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA
1) prowadzenie akt osobowych, harmonogramów czasu pracy,
2) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów umożliwiających prawidłowe
funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych,
4) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
5) sporządzanie list płac,
6) rozliczenia umów cywilno-prawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło)
7) pełna dokumentacja ZUS (deklaracje rozliczeniowe, deklaracje zgłoszeniowe i wyrejestrowujące),
8) sporządzanie deklaracji podatkowych
Opłaty za usługi ustalane są indywidualnie z klientem w zależności od wielkości
i specyfiki firmy jak również wybranej formy obsługi.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA