favore.pl
SPRAWDZANIE  AUTA PRZED ZAKUPEM tel 5353 8 5050

SPRAWDZANIE AUTA PRZED ZAKUPEM tel 5353 8 5050 nr 282634

Lokalizacja: woj. śląskie

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Krzysztof
Wyślij e-mail
43-600 Jaworzno
tel: 5353 8 50505353 8 5050
tel: 5353 8 50505353 8 5050
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 16:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

 


INSPEKCJA AUTA PRZED ZAKUPEM
NAJSOLIDNIEJ!!! DOJAZD DO KLIENTA!!!


INSPEKCJA SKŁADA SIĘ Z 3 ETAPÓW:

  • BADANIE LAKIERU
  • DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
  • BADANIE ZAWIESZENIA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ



-SPRAWDZENIE GRUBOŚCI LAKIERU DOKŁADNYM MIERNIKIEM LAKIERU Z SONDĄ POMIAROWĄ - umożliwia pomiar grubości lakieru nie tylko na nadwoziu ale rownież na podłużnicach, progach, słupkach wewnętrznych  i w innych trudno dostępnych miejscach. Pomiar na stali, stali ocynkowanej i aluminium !!!


ORAZ:                                                                                                           

-DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA  samochodów grupy VW (AUDI, VW, SKODA, SEAT) od mniej więcej 1992 do 2011r (!!!) (konieczne gniazdo OBD2 lub OBD1), pełne skanowanie komputerowe, sprawdzanie i kasowanie błędów, inspekcji, logi statyczne i dynamiczne silnika - pozwalające na sprawdzenie stanu turbiny, wtrysków itp, kompleksowe sprawdzanie przepływomierzy, czujników, sond lambda, katalizatorów, termostatu, napięcia ładowania, doładowania turbiny w silnikach z turbo oraz wiele, wiele innych (szczególna specjalizacja 1,8T i 1,9TDI z racji posiadania w/w)

 

- W silnikach TDI: ocena stopnia zużycia wtryskiwaczy oraz stopnia zużycia poszczególnych cylindrów - szczelności zaworów, stanu przylgni zaworowych za pomocą diagnostyki komputerowej (pomiar pośredni poprzez sprawdzenie korekt wtryskiwanego paliwa do poszczególnych cylindrów na wolnych obrotach -  jak wiadomo silniki VW korygują wszelkie nieprawidłowości dawka paliwa aby wyrównać wolne obroty), sprawdzenie poprawności działania zaworu EGR, przepływomierza, zaworu cząstek stałych DPF, kąta wtrysku (po wymianie rozrządu), zakresu przestawiania się pompy wtryskowej,  poprawności działania kierownicy zmiennej geometrii łopatek w turbinie, w przypadku pompowtrysków - kąt wyprzedzenia pompowtrysku czyli BIP (ang. Beginning of Injection Period), kąt synchronizacji (po wymianie rozrządu), zmierzenie dawki paliwa pompowtrysku na wolnych obrotach i w teście drogowym (przy prędkości obrotowej 3700÷3900 obr/min) Ocenie poddane są także czujniki temperatury płynu chłodniczego: G2 deska rozdzielcza, G62 - silnik, czujnik temperatury płynu chłodniczego klimatyzacji, a także czujniki temperatury zasysanego powietrza, temperatury paliwa, oleju, ocena termostatu podczas próby drogowej etc.

 

-Sprawdzenie kompleksowe wszystkich modułów elektronicznych w pojeździe dostępnych z poziomu diagnostyki komputerowej (ABS, klimatyzacja, skrzynia biegów, poduszki, zestaw wskaźników - licznik, centralny zamek, moduł komfortu, radio i inne) pod katem zapisanych błędów, zamrożonych ramek, testów podzespołów.

 

- Logowanie parametrów pracy silnika podczas jazdy - logi dynamiczne pod obciążeniem - pozwalające sporo powiedzieć o kondycji silnika oraz jego ewentualnych niesprawnościach, do logów statycznych i dynamicznych auta dołączane są wykresy dawki paliwa w funkcji obrotów, wykresy wartości przepływu powietrza: wartość oczekiwana i wartość zmierzona w funkcji obrotów, wartości doładowania turbiny: wartość oczekiwana i wartość zmierzona w funkcji obrotów, wysterowanie zaworu N75 i inne w zależości od potrzeb.

 

- Sprawdzenie prawdziwego przebiegu zapisanego w sterownikach silnika EDC15 i EDC16 ( po 2000r ) określanego na podstawie liczby motogodzin silnika i średniej predkości.


 

Jesli masz jakies problemy z samochodem lub chcesz sprawdzić auto przed zakupem to rozwiązanie jest jedno - umów się na diagnostykę,

chętnie pomogę tel. 5353-8-5050  lub email: Wyślij e-mail

 

Po badaniu wydruki błędów dostają Państwo od ręki w postaci papierowej dzięki mobilnej drukarce!

Poza tym obrobione dane pomiarowe: wykresy przepływomierza, wykresy doładowania turbiny, szczegółowe dane itp przesyłam na maila.

 

Dodatkowo możliwość diagnozowania sterowników gazu LPG STAG 300 i KME Diego G3 (błędy, ocena parametrów, ocena zbieżności mapy benzynowej i gazowej)

 

Dodatkowo możliwość sprawdzenia stopnia zapełnienia zaworu cząstek stałych (DPF) oraz na życzenie istnieje możliwosc jego wymuszonego oczyszczenia/wypalenie w silnikach 2.0 TDI i 3.0 TDI


Dodatkowo możliwość zmierzenia przyspieszenia 0-100km/h , 80-120km/h, czas przejazdu 400m oraz wiele wiele innych 

   

 - MOZLIWOSC  ZROBIENIA DODATKOWEGO BADANIA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ

najbliższej miejscu zakupu (sprawdzenie podwozia, stanu klocków i tarcz hamulcowych, luzów układu kierowniczego, luzów zawieszenia, stanu amortyzatorów, szczelności tłumików, ewentualnych wycieków z silnika lub skrzyni biegów a także ogólnego stanu podłogi, weryfikację pod kątem wspawywanych podłużnic, ćwiartek itd - niewidocznych od góry bądź gołym okiem podczas oględzin zewnętrznych, weryfikacja czy podłużnice nie były "wyciągane" po konkretnym dzwonie - z reguły po operacji "wyciągania" zostają na podłużnicach charakterystyczne ślady, które nie tak łatwo ukryć)

W TEN SPOSÓB MASZ PRZEGLĄDNIETY SAMOCHÓD OD A DO Z!

PAMIĘTAJ - PO PODPISANIU UMOWY ZAKUPU NIE MASZ JUŻ ODWROTU - PONIOSŁEŚ KOSZTY ZAKUPU I PONIESIESZ KOSZTY WSZYSTKICH PRZYSZŁYCH NAPRAW - ZADBAJ O TO ABY TWÓJ POJAZD NIE BYŁ SKARBONKĄ BEZ DNA !

Teren działania: woj.śląskie/woj.małopolskie (dojazd z Jaworzna)


Dlaczego warto wykonać diagnostykę przed wizytą u mechanika????


      Samochody grupy VAG wyposażone zostały w potężne narzędzie (VAG i VCDS), którego WŁAŚCIWE wykorzystanie pozwala zlokalizować wszystkie niedomagania samochodu oraz pozwala zaoszczędzić na zgadywankach mechaników a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć chociażby na markowe części lepszej jakości, które przełożą się na dłuższą i bezawaryjną pracę samochodu. Jeśli chodzi o zakup samochodu używanego to w obecnych czasach, kiedy pojazdy są w niesamowity sposób naszpikowane elektroniką i dziesiątkami czujników trudno sobie wyobrazić zakup pojazdu w ciemno. Ludzie, którzy raz kupowali auto z inspekcja, nie wyobrażają sobie już zakupu samochodu w ciemno – bez diagnostyki…

      Generalnie nie jest sztuką pojechać do mechanika i wydać pieniądze za "fachową" diagnostykę własnego samochodu, polegającą na odczytaniu błędów i ocenie podzespołów w próbie statycznej... czy też wybranie osoby, która diagnozuje 99% pojazdów dostępnych na rynku – gdyż posiada uniwersalny często bardzo tani tester i uniwersalną aczkolwiek często bardzo „ogólną” wiedzę…

      Należy zdawać sobie sprawę, że właściwie  przeprowadzona diagnostyka komputerowa polega na wykonaniu szeregu prób statycznych i co najważniejsze dynamicznych, wykonaniu logów oraz ocenie odczytów otrzymanych z poszczególnych grup indywidualnie oraz zbiorczo i na pewno nie trwa ona 5 minut czy 10 minut jak przy typowym „podpieciu pod komputer”. W moim przypadku bardzo rzadko udaje się „wyrobić” w godzinę wliczając w to test drogowy, Uśredniony czas diagnostyki (bez badania lakieru) to ok. 65-75 min.

 Trzeba wiedzieć, że turbiny i przepływomierza nie sposób sprawdzić statycznie a niesprawność w obrębie tych podzespołów to koszty napraw liczone już nie tylko w setkach ale i czasem w tysiącach złotych.

Decyzja należy do Panstwa.

NIE DAJ SIĘ NABIERAĆ ŻE ZARÓWNO CENA JAK I PRZEBIEG SĄ DO NEGOCJACJI


ZOSTAW ZŁOM TAM GDZIE JEGO MIEJSCE !!!

POZWALAJĄC SOBIE NA DOKŁADNE
ZBADANIE POJAZDU




 

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Krzysztof
Wyślij e-mail
43-600 Jaworzno
tel: 5353 8 50505353 8 5050
tel: 5353 8 50505353 8 5050
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 16:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU kpietak
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
SPRAWDZANIE AUTA PRZED ZAKUPEM tel 5353 8 5050 - galeria
SPRAWDZANIE AUTA PRZED ZAKUPEM tel 5353 8 5050 Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 3,5 na 5 (liczba ocen: 21)
Poprzednia usługa: Wynajem urządzeń rozrywkowych dla firm i dzieci   Następna usługa: Przeprowadzki, transport