INSPEKCJA SKŁADA SIĘ Z 3 ETAPÓW:
-SPRAWDZENIE GRUBOŚCI LAKIERU DOKŁADNYM MIERNIKIEM LAKIERU Z SONDĄ POMIAROWĄ - umożliwia pomiar grubości lakieru nie tylko na nadwoziu ale rownież na podłużnicach, progach, słupkach wewnętrznych i w innych trudno dostępnych miejscach. Pomiar na stali, stali ocynkowanej i aluminium !!!
ORAZ:
-DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA samochodów grupy VW (AUDI, VW, SKODA, SEAT) od mniej więcej 1992 do 2011r (!!!) (konieczne gniazdo OBD2 lub OBD1), pełne skanowanie komputerowe, sprawdzanie i kasowanie błędów, inspekcji, logi statyczne i dynamiczne silnika - pozwalające na sprawdzenie stanu turbiny, wtrysków itp, kompleksowe sprawdzanie przepływomierzy, czujników, sond lambda, katalizatorów, termostatu, napięcia ładowania, doładowania turbiny w silnikach z turbo oraz wiele, wiele innych (szczególna specjalizacja 1,8T i 1,9TDI z racji posiadania w/w)
- W silnikach TDI: ocena stopnia zużycia wtryskiwaczy oraz stopnia zużycia poszczególnych cylindrów - szczelności zaworów, stanu przylgni zaworowych za pomocą diagnostyki komputerowej (pomiar pośredni poprzez sprawdzenie korekt wtryskiwanego paliwa do poszczególnych cylindrów na wolnych obrotach - jak wiadomo silniki VW korygują wszelkie nieprawidłowości dawka paliwa aby wyrównać wolne obroty), sprawdzenie poprawności działania zaworu EGR, przepływomierza, zaworu cząstek stałych DPF, kąta wtrysku (po wymianie rozrządu), zakresu przestawiania się pompy wtryskowej, poprawności działania kierownicy zmiennej geometrii łopatek w turbinie, w przypadku pompowtrysków - kąt wyprzedzenia pompowtrysku czyli BIP (ang. Beginning of Injection Period), kąt synchronizacji (po wymianie rozrządu), zmierzenie dawki paliwa pompowtrysku na wolnych obrotach i w teście drogowym (przy prędkości obrotowej 3700÷3900 obr/min) Ocenie poddane są także czujniki temperatury płynu chłodniczego: G2 deska rozdzielcza, G62 - silnik, czujnik temperatury płynu chłodniczego klimatyzacji, a także czujniki temperatury zasysanego powietrza, temperatury paliwa, oleju, ocena termostatu podczas próby drogowej etc.
-Sprawdzenie kompleksowe wszystkich modułów elektronicznych w pojeździe dostępnych z poziomu diagnostyki komputerowej (ABS, klimatyzacja, skrzynia biegów, poduszki, zestaw wskaźników - licznik, centralny zamek, moduł komfortu, radio i inne) pod katem zapisanych błędów, zamrożonych ramek, testów podzespołów.
- Logowanie parametrów pracy silnika podczas jazdy - logi dynamiczne pod obciążeniem - pozwalające sporo powiedzieć o kondycji silnika oraz jego ewentualnych niesprawnościach, do logów statycznych i dynamicznych auta dołączane są wykresy dawki paliwa w funkcji obrotów, wykresy wartości przepływu powietrza: wartość oczekiwana i wartość zmierzona w funkcji obrotów, wartości doładowania turbiny: wartość oczekiwana i wartość zmierzona w funkcji obrotów, wysterowanie zaworu N75 i inne w zależości od potrzeb.
- Sprawdzenie prawdziwego przebiegu zapisanego w sterownikach silnika EDC15 i EDC16 ( po 2000r ) określanego na podstawie liczby motogodzin silnika i średniej predkości.
Jesli masz jakies problemy z samochodem lub chcesz sprawdzić auto przed zakupem to rozwiązanie jest jedno - umów się na diagnostykę,
chętnie pomogę tel. 5353-8-5050 lub email: Wyślij e-mail
Po badaniu wydruki błędów dostają Państwo od ręki w postaci papierowej dzięki mobilnej drukarce!
Poza tym obrobione dane pomiarowe: wykresy przepływomierza, wykresy doładowania turbiny, szczegółowe dane itp przesyłam na maila.
Dodatkowo możliwość diagnozowania sterowników gazu LPG STAG 300 i KME Diego G3 (błędy, ocena parametrów, ocena zbieżności mapy benzynowej i gazowej)
Dodatkowo możliwość sprawdzenia stopnia zapełnienia zaworu cząstek stałych (DPF) oraz na życzenie istnieje możliwosc jego wymuszonego oczyszczenia/wypalenie w silnikach 2.0 TDI i 3.0 TDI
Dodatkowo możliwość zmierzenia przyspieszenia 0-100km/h , 80-120km/h, czas przejazdu 400m oraz wiele wiele innych
- MOZLIWOSC ZROBIENIA DODATKOWEGO BADANIA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ
najbliższej miejscu zakupu (sprawdzenie podwozia, stanu klocków i tarcz hamulcowych, luzów układu kierowniczego, luzów zawieszenia, stanu amortyzatorów, szczelności tłumików, ewentualnych wycieków z silnika lub skrzyni biegów a także ogólnego stanu podłogi, weryfikację pod kątem wspawywanych podłużnic, ćwiartek itd - niewidocznych od góry bądź gołym okiem podczas oględzin zewnętrznych, weryfikacja czy podłużnice nie były "wyciągane" po konkretnym dzwonie - z reguły po operacji "wyciągania" zostają na podłużnicach charakterystyczne ślady, które nie tak łatwo ukryć)
W TEN SPOSÓB MASZ PRZEGLĄDNIETY SAMOCHÓD OD A DO Z!
PAMIĘTAJ - PO PODPISANIU UMOWY ZAKUPU NIE MASZ JUŻ ODWROTU - PONIOSŁEŚ KOSZTY ZAKUPU I PONIESIESZ KOSZTY WSZYSTKICH PRZYSZŁYCH NAPRAW - ZADBAJ O TO ABY TWÓJ POJAZD NIE BYŁ SKARBONKĄ BEZ DNA !
Teren działania: woj.śląskie/woj.małopolskie (dojazd z Jaworzna)
NIE DAJ SIĘ NABIERAĆ ŻE ZARÓWNO CENA JAK I PRZEBIEG SĄ DO NEGOCJACJI