favore.pl
Nauczymy Cię działać w świecie biznesu!

Nauczymy Cię działać w świecie biznesu! nr 2888

Lokalizacja: Wrocław (woj. dolnośląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu
Wyślij e-mail
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław

tel: 71 320213471 3202134
tel: 71 320419971 3204199
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI


Program Studiów jest programem typu „Executive MBA” wypracowanym w ciągu dziesięcioletniej współpracy z Central Connecticut State University, New Britain, USA. Program obejmuje 10 odrębnych modułów tematycznych. Program został tak skonstruowany by nawet osoby, które nie mają przygotowanie ekonomicznego mogły przyswoić sobie podstawową wiedzę niezbędną przy zarządzaniu organizacją gospodarczą. Wiedza ta jest na poziomie pozwalającym przeprowadzać podstawowe analizy pomocne przy podejmowaniu decyzji. Zakres tematyczny poszczególnych modułów obejmuje zarówno wiedzę podstawową jak i wybrane fragmenty wiedzy zaawansowanej. Program jest realizowany w czasie dwóch semestrów.


Moduły tematyczne:

   1. Wprowadzenie do teorii i praktyki gospodarki rynkowej
   2. Komunikacja w organizacji i zarządzaniu
   3. Zarządzanie w złożonych organizacjach
   4. Marketing
   5. Rachunkowość – zrozumieć sprawozdania finansowe
   6. Rachunkowość narzędziem menedżera
   7. Finansowe koncepcje dla menedżerów
   8. Zarządzanie operacyjne
   9. Zarządzanie strategiczne
  10. Zagadnienia prawne zarządzania

Zawartość tematyczna modułów:

  1. Wprowadzenie do teorii i praktyki gospodarki rynkowej
    Mikroanaliza rynku: popyt, podaż i koszty; podaż i popyt - mechanizm cen; elastyczność popytu i podaży. Nakłady, koszty i wyniki firmy. Formy konkurencji - konkurencja doskonała, monopol, konkurencja niedoskonała. Struktury rynku. Wolność gospodarcza i podatki a dobrobyt. Problemy współczesnego biznesu, rola menedżera, etyka biznesu.

  2. Komunikacja w organizacji i zarządzaniu
    Techniki komunikacji interpersonalnej i komunikacji społecznej w organizacjach. Styl komunikacyjny, kultura a styl komunikacyjny, autokoncepcja jako podstawa stylu komunikacyjnego. Sztuka wystąpień publicznych. Autoprezentacja, sztuka mówienia i przekonywania. Zasady skutecznych negocjacji, organizacji zebrań. Rola przywódcy. Komunikacja niewerbalna i międzykulturowa.

  3. Zarządzanie w złożonych organizacjach
    Menedżer w organizacji; 10 ról menedżera, przyczyny bankructw. Struktury organizacyjne i ich projektowanie; fukcjonalna, wydziałowa, macierzowa, hybrydowa. Struktura organiczna i mechanistyczna. Zarządzanie; strategie zarządzania, model Portera, model BCG, zarządzanie sytuacją kryzysową. Podejmowanie decyzji i konflikty w organizacji; teoria konfliktów wg Sun Tzu. Planowanie i kontrola. Zmiany i innowacje; promocja zmian i innowacji, opór przed zmianą, planowanie zmiany.

  4. Marketing
    Koncepcja i istota marketingu. Model marketingu w przedsiębiorstwie. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Kształtowanie rynku; identyfikacja rynków docelowych, segmentacja. Zachowania nabywcze klientów. Badania marketingowe. Sprzedaż, techniki sprzedaży. Plan marketingowy; marketing mix - produkt, cena, dystrybucja, promocja. Strategie marketingowe i planowanie strategiczne.

  5. Rachunkowość – zrozumieć sprawozdania finansowe
    Istota sprawozdań finansowych. Odzwierciedlenie działań przedsiębiorstwa w sprawozdaniach finansowych. Czytanie bilansu i rachunku wyników. Przepływy pieniężne. Powiązanie i analiza sprawozdań finansowych. Opracowywanie sprawozdań finansowych pro-forma i analiza wrażliwości.

  6. Rachunkowość narzędziem menedżera
    Zachowanie się kosztów, metody rozliczania kosztów ogólnych, rachunek kosztów pełnych, rachunek kosztów zmiennych, analiza Cost-Volume-Profit (próg rentowności), koszty docelowe (Target Costing). Alokacja kosztów metodą ABC (Activity Based Costing). Koszty normatywne, analiza odchyleń kosztów normatywnych. Koszty produkcji pomocniczej i metody ich podziału. Proces budżetowania.

  7. Finansowe koncepcje dla menedżerów
    Wartość przyszła i wartość obecna pieniądza. Aktualna wartość netto (NPV), wewnętrzna stopa zwrotu (IRR), okres zwrotu inwestycji (payback period). Prognozowanie strumieni pieniężnych inwestycji. Oczekiwany zwrot z inwestycji i stopa procentowa. Analiza ryzyka inwestycji kapitałowych - analiza wrażliwości, analiza scenariuszy, metoda symulacji. Ryzyko walutowe. Firma jako inwestycja - ocena kondycji finansowej firmy metodą wskaźnikową.

  8. Zarządzanie operacyjne
    Zarządzanie produkcją i zarządzanie operacyjne. Zagregowane planowanie produkcji (Agregate Production Planning). Zarządzanie zapasami, stochastyczne systemy sterowania zapasami. Zintegrowane zarządzanie produkcją i zapasami, (Manufacturing Resources Planning MRP II), planowanie potrzeb materiałowych (Material Requirements Planning), operatywne planowanie produkcji (Master Production Scheduling), strategia produkcji ”dokładnie na czas” (Just in Time), zarządzanie wąskimi gardłami (Optimized Production Technology).

  9. Zarządzanie strategiczne
    Istota zarządzania strategicznego, misja i cele firmy, strategie alternatywne, ocena i wybór alternatyw. Strategia w ujęciu globalnym wg M. Portera. Analiza i przygotowanie biznes planu. Konkurencja w akcji - realizacja celów strategicznych firmy w warunkach konkurencji rynkowej poprzez podejmowanie decyzji operacyjnych - decyzyjna gra symulacyjna.

  10. Zagadnienia prawne zarządzania
    Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej oraz przesłanki ich wyboru. Przegląd i typologia spółek prawa cywilnego oraz spółek prawa handlowego. Umowa sprzedaży oraz inne rodzaje umów w polskim obrocie gospodarczym. Warunki poprawnego sporządzania kontraktów - wybrane problemy. Umowy o pracę, kontrakty menedżerskie, rozwiązywanie stosunku pracy. Czas pracy, urlopy pracownicze, odpowiedzialność pracownika i pracodawcy. Własność intelektualna i przemysłowa jako składniki majątku przedsiębiorstwa. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji, ustawa antymonopolowa. Prawo konsumenckie.




Zajęcia prowadzone są w formie trzydniowych sesji weekendowych (piątek, sobota, niedziela) w zasadzie raz w miesiącu (dla każdej edycji jest przygotowywany szczegółowy harmongram zajęć ) . W ciągu dnia przewidziana jest godzinna przerwa na obiad .


Formy prowadzonych zajęć:


wykłady
dyskusje
analizy przypadków
gry
symulacje 
ćwiczenia komputerowe 



Zajęcia odbywają się w salach wykładowych, seminaryjnych i laboratoriach komputerowych Politechniki Wrocławskiej.
Uczestników studiów obowiązuje Wyślij e-mail . Na zakończenie słuchacze przygotowują pracę końcową, której prezentacja i obrona ma miejsce w trakcie seminarium zamykającego studia.
Studia są odpłatne. Odpłatność za studia jest ustalana dla każdej edycji. Uczelnia wystawia faktury.





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu
Wyślij e-mail
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław

tel: 71 320213471 3202134
tel: 71 320419971 3204199
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Nauczymy Cię działać w świecie biznesu! - galeria
Nauczymy Cię działać w świecie biznesu! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 12)
Poprzednia usługa: MARAND Noclegi, restauracja, pizzeria TANIO !!!   Następna usługa: PIZZERIA OSCAR Pizza, gyros, dania barowe.