Funkcjonujemy na polskim rynku od 2004 roku. Początki naszej działalności są związane ze szkoleniami z języka angielskiego, głównie biznesowego.
Współpraca podjęta przez dwójkę doktorantów specjalizujących się w problematyce kultury organizacyjnej oraz marketingu i strategii spowodowała stopniowe przenoszenie głównej działalności firmy w stronę usług doradczych.
Niniejsze zmiany pociągneły za soba zmianę nazwy firmy i tak od początku 2006 roku funkcjonujemy pod nazwą FRANKLIN.
Badania marketingowe i rynku
W ramach prowadzonych projektów doradczych realizujemy badania wykorzystując metody ilościowe i jakościowe.
Nasz zespół podczas realizacji badań współpracuje z niezależnymi specjalistami, a przy większych projektach kooperuje z dużymi instytutami badawczymi w zakresie realizacji badań w terenie.
Nie jesteśmy ograniczeni geograficznie. Realizujemy badania na terenie całej Polski w zależności od potrzeb Klienta i wymogów metodologicznych badania.
Przeprowadzając badania marketingowe działamy zgodnie z kodeksem etycznym ESOMAR.
Realizujemy nasępujace typy badań:
Podczas prowadzonych badań szczególną uwagę przykładamy do dwóch etapów procesu badawczego:
- Etap formułowania problemów badawczych
W dobie postepującej informatyzacji systemów decyzyjnych głównym problemem nie jest już zebranie danych, ale sprawienie by były one naprawdę użyteczne w "nawigowaniu" przedsiębiorstwem.
Dlatego w trakcie procesu badawczego wspieramy Klientów w trafnym zdefiniowaniu zmiennych decyzyjnych i sformułowaniu hipotez.
- Etap projektowania badania
Szczególną dbałość przykładamy do doboru metodologii i projektowania narzędzi badawczych. Błędy popełnione na tym etapie mogą bowiem w istotny sposób wypaczyć obraz rzeczywistości jaki uzyskuje się w wyniku analizy danych.
Podczas prowadzonych projektów wspieramy proces podejmowania decyzji w zakresie wyboru strategii oraz planowania dzialalności operacyjnej poprzez:
Ponadto pomagamy doskonalić wewnętrzne procesy planowania i kontroli działań marketingowych.