Wspomaganie sprzedaży
Wykorzystujemy przy tym swoje rozległe kontakty handlowe a także dostępne nam krajowe i europejskie bazy danych w zależności od tego, co i na jakim terenie ma być sprzedawane.
Współpraca może odbywać się w formie zlecenia jednorazowego (umowa zlecenie) lub działań długofalowych (kooperacja, umowa agencyjna, przedstawicielstwo itp.).
NIE SPRZEDAJEMY OBIETNIC – SPRZEDAJEMY WYNIKI!
Nasze usługi muszą przynieść Państwu korzyści, które można zmierzyć i wycenić a więc jeżeli nie będzie efektów to i nam taka współpraca na nic się nie zda.
Jako zalety powierzenia nam tych zadań można zdecydowanie uznać:
· zwiększoną ilość dodatkowych zleceń,
· optymalizację kosztów obsługi,
· brak kosztów pozyskania pracowników oraz ich szkolenia,
· dostęp do specjalistów z wielu dziedzin,
· urozmaicenie i większa elastyczność działania.
Wiele wskazuje na to, że czeka nas w najbliższych latach rozkwit outsourcingu (powierzenia firmie zewnętrznej) czynności związanych z obsługą klientów, marketingiem czy sprzedażą – z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi – podobny do tego, jaki obecnie ma miejsce na „zachodzie”. Powodem tego jest zaostrzająca się konkurencja a co za tym idzie następuje poszukiwanie tanich, szybkich i efektywnych sposobów zdobywania klientów.
SPRZEDAJEMY WYNIKI – NIE SPRZEDAJEMY OBIETNIC!