Szczepan Rojek URARTU Group PHU Wyślij e-mail ul. Słoneczna 116a 05-500Stara Iwiczna tel: 48 22750500048 227505000 tel: 48 50265000048 502650000 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:09:00-19:00
sb:09:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Na pewno nie odmówisz sobie kojących dla ciała i umysłu relaksujących chwil w przydomowym ogrodzie. Wyobraź sobie, że od dzisiaj nie musisz pokonywać setek kilometrów, by odseparować się od negatywnych emocji.
Wystarczy, że wyjdziesz za próg swojego domu, by doświadczyć uczucia podobnego do odpoczynku na złotym piasku z chłodnym drinkiem z palemką. Namiastkę wakacji możesz mieć zawsze, kiedy tylko tego zapragniesz...
Meble ogrodowe wykonane z odpornego na warunki atmosferyczne technorattanu sprostają Twoim oczekiwaniom, gdy słońce, mocno przygrzewając, świeci wysoko na niebie oraz wtedy, kiedy leje i wieje nieprzyjemny wiatr.
Wybieraj wśród dużych oraz zajmujących niewiele miejsca kompletów krzeseł wraz ze stołem, szezlongów, leżaków czy wygodnych kulistych foteli... oraz ciesz się z ich wysokiej jakości przez wiele lat!
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń
Gdybym swoją opinię wystawiła po paru tygodniach użytkowania była by ona zapwne nieco inna niż po 2-3 latach użytkowania mebli .
Niestety meble 3+2+1 Sonata Ecri , które miały być pokryte naturalną skórą okazały się nieprawdą .Po 3 latach ta niby naturalna skóra zaczeła się łuszczyć i sypać jak wióry . Zaznaczam ,że pielegnacja wykonywana byla zgodnie z zaleceniami producenta.Na dowód tego mam zdjęcia które przedstawiają tragiczny stan mebli. Naturalna skóra z czasem ma prawo się wytrzeć ale nigdy pękać i łuszczyć się . 4-5 tyś wywalone w błoto .
Jedyny plus to taki iż iż meble były naprawdę wygodne i pięknie się prezentowały.
Do dnia dzisiejszego jest mi przykro ze wydając dużą kwotę za wypoczynek kupiłam towar jak ze zwykłej sieciówki Tyle że tam zapłaciła bym o połowę taniej .
Nie polecam
Wystawiona 20-02-2020 12:55
przez Anna (109.173.150.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Moje meble nie były kompletne.. w szafie brakowało szuflad, oraz kilku uchwytów. Odbiór był osobisty a sprzedawca zapewniał o kompletności zestawu, natomiast w domu w Norwegii okazało się że brakuje części;((( niestety... Same meble śliczne, jakość b. dobra no ale niestety niekompl...
Odpowiedź z dnia 25-06-2013 10:46
Cieszymy się, że meble się Państwu podobają. Do chwili obecnej nie otrzymaliśmy zgłoszenia na temat niekompletności elementów. W przypadku, jeśli otrzymalibyśmy taką informację, braki jesteśmy w stanie oczywiście dostarczyć. W przypadku podobnych sytuacji w przyszłości, w pierwszej kolejności warto zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy. Błąd w pakowaniu przez producenta na pewno nie jest umyślny, ale jeśli się zdarzy, zależy nam zawsze na szybkim wyjaśnieniu sprawy.
Wystawiona 04-06-2013 22:33
przez Martyna Menc (83.6.54.*)
Zgłoś nadużycie