Strona internetowa to wizytówka Państwa firmy w Internecie. Podobnie jak nie rozdaje się poplamionych wizytówek, należy też zadbać o to, aby strona Wyślij e-mail ła wykonana i utrzymywana z najwyższą starannością. Dlatego też dostarczamy tylko rozwiązania z najwyższej półki będące efektem naszego wieloletniego doświadczenia i licznych testów. Nieszablonowa oprawa graficzna „szyta na miarę” w połączeniu z najnowszymi technologiami sprawi, że klienci rozpoznają w Państwa firmie profesjonalizm i dbałość o wizerunek.
Nasze indywidualne podejście do każdego projektu powoduje, że jesteśmy postrzegani przez naszych klientów jako elastyczna firma dopasowująca się do wymagań i spełniająca potrzeby.
Dbamy o standardy projektowania i funkcjonalność stron internetowych. Hołdujemy zasadzie „zgodności w przód”, co zapewni stronie Państwa firmy długoletnią „datę ważności” oraz znacznie obniży koszty jej późniejszej eksploatacji.
Tożsamość firmy to inaczej sposób, w jaki manifestuje ona swoją filozofię i wartości. Najczęściej poddawanym ocenie elementem tożsamości jest jej strona wizualna. To właśnie dzięki niej pomiędzy firmą a klientem tworzy się niewidzialna więź, która sprawia, że klient chętnie do nas wraca mając pozytywne skojarzenia z naszą firmą. Im bardziej spójna i wyrazista jest tożsamość, tym więź staje się silniejsza.
Tożsamość wizualna jest swojego rodzaju zestawem wartości, który klient przypisuje do naszych produktów i usług. To oznacza, że dbałość o nią jest doskonałą inwestycją, a my tworzymy spójne i wyraziste kreacje.
Logo symbolizuje intencję współczesnego przedsiębiorcy; to sygnał, rozpoznanie i znak jakości. Gra tę rolę dzięki swej sile i uniwersalności. Lew Peugeota zawsze będzie kojarzony z siłą i energią, a gwiazda Mercedesa z doskonałością. Logo jest znakiem, symbolem współczesnej mitologii, zasadniczym elementem międzynarodowego słownika. Znaki logo są znakami alfabetu planety, językiem komunikacji, realną sztuką naszej ery.Julien Behaeghel
Na system identyfikacji wizualnej składają się także: