Najlepsza, rozumiejąca realia biznesowe opieka informatyczna. Obsługujemy sieci
wielkości od 10 stanowisk.
Dlaczego my?
Kadra (sprawdź!). Pracami serwerowymi kierują wykładowcy Akademii Linuksa (przejrzyj, choćby pobieżnie, naszą ofertę szkoleń i referencje). Wszyscy administratorzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Nie ma ciągle zmieniających się praktykantów.
Nie gubimy i nie zapominamy spraw. Prowadzimy i dokumentujemy je przez system informatyczny (z funkcjami m.in.: powiadomień mailowych o postępach prac, możliwością zgłaszania problemów dla upoważnionych osób z firmy Klienta).
Dostępność, nieporównywalna do jednego informatyka (choroby, urlopy, inne losowe przypadki...). Gwarantowana umową.
Poufność i bezpieczeństwo. Stosujemy umowy o zachowaniu poufności. Prowadzimy imienne listy pracowników upoważnionych do dostępu do systemów Klienta. Na życzenie kwitujemy na papierze każdą wizytę serwisową i wszystkie podejmowane czynności.
Wygoda księgowa. Jedna faktura VAT za całość usług w danym miesiącu.
Logistyka i prace administracyjne. Prowadzimy i doradzamy przy zakupach sprzętu i oprogramowania. Zapewniamy transport materiałów i części serwisowych, odciążając Państwa pracowników.Polityka jakości
Staramy się być najlepsi, nie najtańsi.
Nasza firma nie stosuje tzw. optymalizacji kosztów pracowniczych. Nie zatrudniamy bezpłatnych praktykantów. Wszyscy nasi administratorzy posiadają stosowne doświadczenie. Osoby delegowane jako główni opiekunowie Klientów posiadają wiedzę znacznie przekraczającą jej poziom niezbędny przy zadaniach codziennych. Wszelkie działania większej wagi są podwójnie sprawdzane.
UWAGA: NIE jesteśmy w związku z tym firmą (porównując koszty na papierze) najtańszą. Przy przetargach i zapytaniach z kryterium 100% cena nasze oferty są zwykle odrzucane.
Uważamy natomiast, że 100% cena to często najgorsze kryterium, jakim można posługiwać się przy wyborze dostawcy usług. Jest to kryterium pozorne, wybór najtańszego oferenta w ostatecznym rachunku może kosztować najdrożej.
Oczywiście, zdajemy sobie też sprawę, że ocenianie jakości, zwłaszcza nie będąc ekspertem w danej dziedzinie, może być trudne. Ale może warto spróbować. Zapraszamy do rozmowy.
Możesz zacząć np. od naszych referencji.
Przykładowa oferta cenowa
Oferta 1
Pełna obsługa (sprzęt, oprogramowanie, konsulting, gotowość/SLA). Firma wielkości 10-25 stanowisk z jedną siedzibą w Warszawie. Stały, miesięczny ryczałt za obsługę.
Kwotę ryczałtu obliczamy sumując poszczególne składniki:
podstawowa gotowość serwisowa - 100zł
za każdy serwer - 300zł
za każdą stację roboczą - 100zł
za każde aktywne urządzenie sieciowe (np. punkt sieci bezprzewodowej) - 100zł
Przykładowo: firma posiada 15 stacji roboczych, 1 serwer, 1 aktywne urządzenie sieciowe.
Ryczałt wynosi: 100 + 300 + 15*100 + 1*100 = 2000zł.
Uwagi
powyższy cennik jest orientacyjny - dotyczy przypadku typowego; może się różnić np. przy zaawansowanych systemach
ceny w ujęciu miesięcznym, netto
standardowa dostępność serwisowa: dni robocze w godz. 9-17
niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
W celu uzyskania większej ilości szczegółów oraz konkretnej oferty dla Twojej firmy - skontaktuj się z nami.
Możliwe są również warianty inne niż pełna obsługa, np.:
administracja samych serwerów i sieci
"opieka ekspercka", czyli kontrakt jedynie na "sprawy trudniejsze" - całość infrastruktury, ale z wyłączeniem prostych usług typu helpdesk.
Stosujemy też kontrakty rozliczane godzinowo, a nie ryczałtowo.
Oferta 2
Opieka nad pojedynczym serwerem oraz siecią i łącznością z internetem (z pominięciem serwisu stacji roboczych), firma o pojedynczej lokalizacji w Warszawie, 1 łącze do Internetu, max. 1 aktywne urządzenie sieciowe.
Ryczałt 500zł.