favore.pl
PROFESJONALNA ASYSTENTKA  /  SEKRETARKA

PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA nr 320905

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)Więcej: www.arbiz.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 370 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 09:00-16:00
wt: 09:00-16:00
sb: 09:00-16:00
nd: 09:00-16:00
www.arbiz.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Profesjonalna Asystentka/ Sekretarka – zarządzanie sekretariatem i relacjami w firmie

Szkolenie skierowane jest do kobiet,
które chcą zbudować swój profesjonalny wizerunek w firmie,
ułatwić pracę poprzez zdobycie konkretnej wiedzy dotyczącej pracy asystentki,
oraz udoskonalić atmosferę w swoim miejscu pracy,
a także dla kobiet, które na co dzień zajmują obsługą sekretariatu.

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestniczkom wiedzy i umiejętności
począwszy od redagowania oficjalnych pism,
po budowanie relacji z pracownikami i szefem
oraz dostarczenie pozytywnej energii, niezbędnej w codziennej pracy,
która umożliwi wprowadzenie w życie modelu współczesnej profesjonalnej asystentki.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:

Gwarantujemy zdobycie pełnej wiedzy praktycznej,
która ułatwi planowanie, organizowanie i wykonywanie powierzonych zadań.
Poznasz wskazówki z zakresu savoir-vivre,
które pomogą Tobie odnaleźć się w kontaktach biznesowych.

Wiedza z obszaru psychologii komunikacji umożliwi Tobie
udoskonalenie relacji z szefem oraz współpracownikami.
Wpłynie to znacząco na jakość ich pracy
oraz na atmosferę panującą w biurze.

METODY SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu połączonego z warsztatami,
w czasie których rozwiązywane będą bieżące trudności uczestniczek,
z którymi spotykają się one na co dzień w życiu zawodowym.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Termin:  9, 10 styczeń 2012
Kolejne szkolenie: 21, 22 styczeń 2012
Kolejne szkolenie: 8, 9 luty 2012

Ilość miejsc ograniczona: mała grupa do 8 osób
Czas szkolenia: 16 h / 2 dni szkoleniowe po 8h
Godziny szkolenia od 9:00 do 17:00
Forma szkolenia: warsztaty, wykład
Miejsce szkolenia: Poznań, ul. Św. Marcin 45 c lok. 21
Koszt od 1 osoby: 1370 zł

Dodatkowo w cenie szkolenia:

- materiały szkoleniowe, długopis
- poczęstunek, napoje, przerwy kawowe.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1.

1. Asystentka
-czego oczekuje od nas szef?
-wymogi formalne
-predyspozycje psychologiczne

2. Obowiązki Asystentki
-ogólne
-uczestniczek szkolenia(zgromadzenie informacji)

3. Dresscode w miejscu pracy
-ogólnie przyjęty
-obowiązujący u uczestniczek szkolenia

4. Asystentka jako wizytówka firmy
-ubiór, makijaż
-poprawna mowa i komunikacja
-savoir vivre w biznesie
-umiejętność słuchania i zapamiętywania

5. Umiejętności formalne (teoria i warsztaty)
-pisanie oficjalnych listów, maili, pełnomocnictw
-rozmowa telefoniczna
-zasady tworzenia prezentacji i ofert
-zasady tworzenia notatki ze spotkania
-prowadzenie kalendarza szefa
-organizowanie wyjazdów służbowych

6. Przyjmowanie gości oraz organizacja i obsługa spotkań
-konferencje
-spotkania biznesowe
-imprezy integracyjne

7. Administracja biurem
-kalendarz spotkań
-logistyka spraw administracyjnych
-obieg dokumentów

8. Komunikacja interpersonalna (teoria i warsztaty)
-budowanie relacji
-dynamika grupy
-mowa ciała
-bariery komunikacyjne

Dzień 2

1. Profesjonalizm w relacjach z szefem
-organizacja czasu pracy
-organizacja kalendarza szefa
-kontakt z gośćmi mile i niemile widzianymi
-przekazywanie informacji

2. Profesjonalizm w relacjach ze współpracownikami
- asystentka jako pomost między szefem i współpracownikami
-ustalanie priorytetów

3. Budowanie pozytywnej atmosfery w pracy
-pozytywne nastawienie
-relacje ze współpracownikami i szefem

4. Test wymiarów osobowości

5. Radzenie sobie ze stresem

6. Trudne sytuacje w pracy (warsztaty)

7. Asystentka jako łącznik szefa z pracownikami - zasady negocjacji
-kiedy podejmować negocjacje?
-style negocjacji
-zasady
-cechy dobrego negocjatora

8. Refleksje i pytanie Uczestniczek

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA SZKOLENIA Z URZĘDU PRACY LUB MOPR

Szczegóły na Wyślij e-mail
ARBIZ AKADEMIA BIZNESU
Wyślij e-mail , Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 370 / sztuka
Użytkownik
ARBIZ-Consulting (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Andrzej Różański
ARBIZ AKADEMIA PRZEMAWIANIA
Wyślij e-mail
Wilczak 16A / 213
61-623 Poznań

tel: 61 670 93 9561 670 93 95
fax: 61 642 73 63
www.arbiz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 09:00-16:00
wt: 09:00-16:00
sb: 09:00-16:00
nd: 09:00-16:00
www.arbiz.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ARBIZ-Consulting
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Gorąco polecam.Szkolenie prowadzone w miłej atmosferze, co niewątpliwie jest zasługą trenera Andrzeja Różańskiego. Całą wiedzę a co najważniejsze umiejętności praktyczne, przekazuje w sposób jasny i zrozumiały na konkretnych przykładach.Szkolenie prowadzone jest w sposób profesjonalny:) Wystawiona 04-01-2010 13:41 przez Anna Huk (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Polecam szkolenie Specjalista ds. Funduszy unijnych. Jest ono inne od wszystkich!!! Sympatyczna atmosfera, a co najważniejsze podejście praktyczne, czyli umiejętności, które wykorzystam na pewno w pracy!!! Wystawiona 04-01-2010 13:04 przez Katarzyna Hetman (95.108.14.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA - galeria
PROFESJONALNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Sprzedaż blachy, sprzedaż blach   Następna usługa: Sprzedaż stali, sprzedaż stali śląsk