favore.pl
Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient

Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient nr 3325

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Robson
Wyślij e-mail
ul.Powstańców Śląskich 106D
01-466 Warszawa

tel: 22 409660022 4096600
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 11:00-19:00
sb: 10:00-15:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
ROBSON

Serwis
 
Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient - to w końcu on jest najważniejszym zasobem naszej firmy, decydującym o reputacji i witalności. Wszystkie naprawy wykonywane są solidnie, a co najważniejsze schludnie i w bardzo krótkim czasie. aw naszej pracy korzystamy z najnowszych innowacji jak i wszelkich doświadczeń z zakresu elektroniki.

Staramy się, aby usługi serwisu firmy Robson nieprzerwanie stały na najwyższym poziome i były wykładnikiem profesjonalizmu.

W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.

Jeżeli produkt posiada oryginalną gwarancję producenta to sposób postępowania, w tym adresy autoryzowanych punktów serwisowych, podane są na karcie gwarancyjnej. Należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją zgodnie z podanymi punktami dotyczącymi reklamacji.

Gwarancja Robson jest ważna wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków:

  • Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał jego zakupu bezpośrednio w sklepie Robson, a nie od osoby trzeciej.

  • Uszkodzenia produktu wynikają z jego "wady ukrytej", a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.

  • Produkt musi zostać dostarczony wraz kopią (ksero) karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu; w przypadku zagubienia tych dokumentów firma Robson nie wydaje duplikatów.

  • Produkt musi posiadać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne z widocznymi numerami.

  • Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia. W przypadku, kiedy produkt posiada gwarancję Robson, należy go dostarczyć lub przesłać na nasz adres: ul. Powstańców Śląskich 106d/200 01-466 Warszawa.


    UWAGA: reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane wyłącznie przy spełnieniu wszystkich warunków, o których mowa w poprzednim punkcie. W przypadku nie spełnienia któregoś z powyższych warunków, reklamacja nie będzie uwzględniana i produkt zostanie odesłany na koszt klienta. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. Za datę uznania zasadności reklamacji uznawany jest dzień, w którym towar został dostarczony w komplecie (przez nabywcę, pocztę polską albo kuriera) do siedziby sklepu Robson. W przypadku niekompletności dostarczonego produktu Klient jest zobowiązany do uzupełnienia braków. Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o dodatkowe 14 dni roboczych, jeśli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub innych działań serwisowych nie możliwych do realizacji w krótszym terminie.

    W przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa nabywca.


  • Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
    Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
    Wyślij zapytanie przez formularz

    INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
    INFORMACJE
    Kontakt
    Robson
    Wyślij e-mail
    ul.Powstańców Śląskich 106D
    01-466 Warszawa

    tel: 22 409660022 4096600
    Pokaż na mapie
    Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
    Strona WWW
    brak
    Godziny
    pn-pt: 11:00-19:00
    sb: 10:00-15:00
    rozwiń
    OPINIE O UŻYTKOWNIKU
    brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
    W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
    Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
    Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient - galeria
    Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
    Poprzednia usługa: Restauracja, klub, imprezy, wykwalifikowana ochrona   Następna usługa: Piaskowanie to dla nas nie problem