favore.pl
Brak zdjęcia

Asadc nr 334169

Lokalizacja: Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)Więcej: w pasażu handlowym, w pobliżu sklep Bobas, Restauracja Chińska, Szkoła Językowa Axon

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: mmmmmm
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
wee
OPIS USŁUGI
Zapraszamy serdecznie dzieci w wieku od 3 - 5 lat.
Oferujemy zajęcia:
-muzyczne
-językowe
-kulinarne
-teatralne
-plastyczne
-z psem terapeutycznym.

Zapewniamy obiady+podwieczorki, ubezpieczenie i opiekę medyczną.

Zapisy trwają liczba miejsc ograniczona.
Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
Kontakt
Wyślij e-mail
tel: mmmmmm
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
wee
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Maluchy
neutralna
rozwiń Generalnie punkt przedszkolny okej 1.Problem tylko w tym że nigdy nie wiesz czy akurat dziś jest czynny (panie nie mają w zwyczaju zawiadamiać wszystkich rodziców o tego typu "minach"),może się więc okazać że idziesz i zastajesz opuszczoną roletę :/ 2.Panie nie mają też w zwyczaju trzymać się otwarcia klubiku w deklarowanych godzinach 7-17 -może się więc okazać że musisz zostawić dziecko od 15.30 do 17 tyle tylko że przedszkole jest nieczynne od 15 bo wtedy akurat rodzice odebrali wszystkie dzieci i opiekunki nie mając nic do roboty poszły do domu. Dwa powyższe problemy Panie rozwiązały w ten sposób - chcesz zostawić dziecko- dzień wcześniej zadzwoń... no chyba nie o to chodzi w tym całym interesie. Nie po to się bierze 200 zł wpisowego żeby nie używać opcji w komórce "wyślij do wszystkich" wiadomość o zamknięciu placówki. To ja jestem klientką czy Panie? 3.Jedna z pań generalnie ma muchy w nosie sprawiając wrażenie jakby nie specjalnie jej się chciało pracować i zachowuje się jakby to ona była klientem a nie rodzic. Potrafi jasno dać do zrozumienia że nie chce się jej zostawać akurat z jednym maluchem na godzinę i że woli już być "po pracy" Nautrala daję z grzeczności powinien być negatyw. Wystawiona 06-04-2012 13:57 przez Mama Madzi (89.229.26.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
neutralna
rozwiń Generalnie punkt przedszkolny okej 1.Problem tylko w tym że nigdy nie wiesz czy akurat dziś jest czynny (panie nie mają w zwyczaju zawiadamiać wszystkich rodziców o tego typu "minach"),może się więc okazać że idziesz i zastajesz opuszczoną roletę :/ 2.Panie nie mają też w zwyczaju trzymać się otwarcia klubiku w deklarowanych godzinach 7-17 -może się więc okazać że musisz zostawić dziecko od 15.30 do 17 tyle tylko że przedszkole jest nieczynne od 15 bo wtedy akurat rodzice odebrali wszystkie dzieci i opiekunki nie mając nic do roboty poszły do domu. Dwa powyższe problemy Panie rozwiązały w ten sposób - chcesz zostawić dziecko- dzień wcześniej zadzwoń... no chyba nie o to chodzi w tym całym interesie. Nie po to się bierze 200 zł wpisowego żeby nie używać opcji w komórce "wyślij do wszystkich" wiadomość o zamknięciu placówki. To ja jestem klientką czy Panie? 3.Jedna z pań generalnie ma muchy w nosie sprawiając wrażenie jakby nie specjalnie jej się chciało pracować i zachowuje się jakby to ona była klientem a nie rodzic. Potrafi jasno dać do zrozumienia że nie chce się jej zostawać akurat z jednym maluchem na godzinę i że woli już być "po pracy" Nautrala daję z grzeczności powinien być negatyw. Wystawiona 06-04-2012 13:57 przez Mama Madzi (89.229.26.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Asadc Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 3 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Usługi budowlane   Następna usługa: Pogotowie Komputerowe Warszawa