Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego 45 – 301 Opole , ul. Małopolska 18 tel. 077 40 03 300 ; fax. Wyślij e-mail |
Archiwista
=osób posiadających min. średnie wykształcenie
=pracowników administracyjnych niższego i średniego stopnia
=osób odpowiedzialnych za prowadzenie kancelarii, registratur, sekretariatów, a także archiwów zakładowych i składnic akt
przyuczenie słuchaczy do pełnienia funkcji referenta kancelaryjnego i archiwisty zakładowego
PROGRAM KURSU:
Iº - 38h lekcyjnych ( 28 h teorii i 10 h praktyki )
=prawne podstawy postępowania z dokumentacją
=rodzaje współczesnej dokumentacji w zakładzie prac
=organizacja pracy kancelaryjnej i obieg dokumentacji
=kwalifikacja archiwalna dokumentacji
=organizacja pracy kancelaryjnej
=organizacja i zadania archiwów zakładowych oraz składnic akt
=archiwizowanie dokumentacji,
=brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, jawnej, tajnej
i poufnej,
=postępowanie z dokumentacją w razie likwidacji, reorganizacji, bądź upadłości jednostki organizacyjnej
CZAS TRWANIA KURSU: 38 godzin
TERMIN SZKOLENIA: (zajęcia odbywać się będą wg ustalonego harmonogramu szkolenia)
§ Spotkanie organizacyjne i rozpoczęcie zajęć – czerwiec 2011
§ Miejsce : WZDZ Opole, ul. Małopolska 18, Budynek G .sala 1badz 3
WYKŁADOWCY : specjaliści z zakresu archiwistyki
KOSZT KURSU: 600,00 zł ( sześćset złotych brutto )
Absolwent kursu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej..
ORGANIZATOR KURSU:
WZDZ Opole, ul. Małopolska 18,
Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr 7, budynek H, pok. nr 9
Tel. Wyślij e-mail , Wyślij e-mail fax 077 40 03 300, Wyślij e-mail
e-mail: Wyślij e-mail
OSOBY DO KONTAKTU:
Seweryn Bargiel Wyślij e-mail
Jolanta Stolarczuk Wyślij e-mail
_________________________________________________________________________________
..................................................................... 45-301 Opole , ul. Małopolska 18
tel. /fax, Wyślij e-mail , fax4003301
…………………………………………. e-mail: Wyślij e-mail Nazwa i adres zgłaszającego
................................2010 r.
,, ARCHIWISTA Iº ‘’
Lp. |
imię i nazwisko (czytelnie drukiem) |
stanowisko służbowe |
tel./ fax |
termin szkolenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Należność (PKWiU 80.42.10 zwolnione od podatku) za uczestnictwo wraz z materiałami
wynosi : 600,00 zł x......... (ilość osób) = ....................zł
Ogółem należność w wysokości ....................... zł wpłacimy gotówką/przelewem* na konto
Bank Zachodni WBK S.A. II Oddział Opole Nr Wyślij e-mail
Przyjmujemy do wiadomości, że wpłacona należność nie będzie zwrócona w przypadku nieobecności wyżej zgłoszonych z przyczyn niezależnych od organizatorów.
NIP.........................................
* niepotrzebne skreślić
.............................................
..................................................
Główny księgowy Dyrektor/Prezes