favore.pl
Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe

Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe nr 335219

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
LINMED
Wyślij e-mail
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23F/U3
31-234 Kraków

tel: 12 3803450 12 3803450
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPIS USŁUGI
Szanowni Państwo!

Wielu z Państwa zapewne zastanawiało się jak asystentka stomatologiczna może zwiększyć obroty firmy? Czy komunikacja z pacjentem na znaczenie na dalszą współprace? Jak można sprawić że pacjenci wyjdą zadowoleni i z chęcią będą chcieli wracać do Państwa gabinetu?
Jeśli są Państwo zainteresowani znalezieniem odpowiedzi na te i inne pytania oraz chcą sobie zapewnić większy rozwój firmy poprzez zwiększenie świadomości swojego personelu z obszaru psychologii komunikacji to serdecznie zapraszamy na innowacyjne szkolenie „Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe dla stomatologa”.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do rozpoznawania i trafnego określania typów pacjentów. Umiejętnego prowadzenia rozmów z klientami. Pozwoli na to tematyka szkolenia obejmująca:
Typologie pacjenta – cechy temperamentu i cech osobowości. Etapy kontaktu z klientem – narzędzia postępowania z pacjentem, obejmujące dopasowanie do pacjenta poprzez umiejętne stwarzanie bezpiecznej przestrzeni. Podstawowe techniki prezentacji - obejmujące mowę ciała. Sprzedaż z finalizacją - metoda Potrzeba-Cecha-Korzyść – analiza symulacji zachowań w gabinecie stomatologicznym.

Realizacja programu przewidziana jest na dzień: 22.07.2011 r. w godzinach 9:00 – 18:00

Koszt szkolenia:

Cena szkolenia 450 zł netto zawiera:
udział w szkoleniu 8 godzinnym prowadzonym przez profesjonalistę,
przerwy kawowe,
materiały dydaktyczne.
Przy grupach zorganizowanych powyżej 10 osób możliwość negocjacji ceny.
Serdecznie zapraszamy!

Miejsce szkolenia:
LINMED
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23F/U3
31-234 Kraków

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Firma LINMED
tel. (12) 380-34-50
Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
LINMED
Wyślij e-mail
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23F/U3
31-234 Kraków

tel: 12 3803450 12 3803450
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU LINMED
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe - galeria
Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Szkolenie VBA w Excel dla analityków - Łódź   Następna usługa: Aranżacja ogrodów, kompleksowe wykonawstwo