Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- samodzielne przygotowanie analiz finansowych oraz różnego rodzaju zestawień i raportów dla Zarządu Spółki,
- codzienne rozliczenia z dostawcami i odbiorcami, wyciąganie wniosków i proponowanie rozwiązań w zakresie zarządzania płynnością finansową,
- organizowanie obsługi bankowej i kredytowej,
- uczestnictwo w procesie budżetowania,
- analiza oraz windykacja należności,
- uczestnictwo w spotkaniach Dyrektora oraz sporządzanie raportów,
- zarządzanie hierarchią informacji, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
Zakres wymagań:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności interpersonalne,
- zmysł organizacyjny i samodzielność w działaniu,
- kreatywność, zaangażowanie oraz zdolność do pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- umiejętność budowania relacji.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego.