Zapraszamy Cię na szkolenie warsztatowe
"Profesjonalny przedstawiciel handlowy",
którego celem jest zwiększenie Twoich umiejętności handlowych,
poprzez praktyczne przećwiczenie określonych sytuacji w logicznym ciągu,
tj.: telemarketing, spotkanie, negocjacje, zamkniecie sprzedaży z użyciem kamery.
Nauczysz się jak stosować techniki języka korzyści klienta.
Uczestnicy szkolenia ćwiczą na wyreżyserowanych sytuacjach
jak przełamywać obiekcje i negatywne nastawienie klienta.
Na warsztatach nauczysz się określać typologię nastawienia klienta
w celu osiągnięcia maksymalnej komunikacji z klientem.
UCZESTNICY SZKOLEŃ
Adresatami szkolenia są handlowcy i sprzedawcy pragnący udoskonalić swój warsztat pracy.
Program szkolenia sprawdza się dla handlowców, którzy pozyskują klientów z pracy w terenie
oraz dla handlowców stacjonarnych, którzy pozyskują klienta w miejscu pracy
(sklep, salon, punkt obsługi klienta).
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
Korzyścią z udziału w szkoleniu jest opanowanie technik
ułatwiających organizację i skuteczność pracy handlowca.
Szkolenie skłania uczestnika do analizy swojego warsztatu pracy,
pozwala lepiej zorganizować swój czas pracy oraz zastosować w praktyce techniki telemarketingu,
sprzedaży przećwiczone na szkoleniu. Na zajęciach handlowcy przekonują się,
że sprzedaż jest profesją, którą można i trzeba doskonalić - samodyscypliną oraz konsekwentną pracą.
Uczestnik po odbytym szkoleniu wydobywa z siebie nowe pokłady motywacji,
pewności siebie oraz wiary we własne możliwości.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Najbliższe szkolenie: 23, 24 styczeń 2012
Kolejne szkolenie: 18, 19 luty 2012
Miejsce szkolenia: Poznań, ul. św. Marcin 45c lok. 21
Czas szkolenia: 2 dni / 14 h
Godziny: 9 - 16
Koszt szkolenia: 1370 zł
Certyfikacja- opcja do wyboru
Każdy uczestnik w momencie ukończenia szkolenia otrzyma:
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, skrypt szkoleniowy, materiały piśmiennicze.
Cena szkolenia zawiera:
- przerwy kawowe, słodki poczęstunek,
konsultacje indywidualne, analizę potrzeb szkoleniowych.
Dzień I - warsztaty |
|
MODUŁ I |
Przed sprzedażą 1. Wizerunek handlowca. 2. Kompetencje handlowca. 3. Podstawowe etapy sprzedaży. |
MODUŁ II |
Przed sprzedażą 1. Klient = Handlowiec > Cele. 2. Cel sprzedaży > Win = Win. 3. Typy osobowości klientów i sposób działania. |
MODUŁ III |
W trakcie sprzedaży 1. Telemarketing. 2. Prezentacja handlowa. 3. Zamkniecie sprzedaży. |
MODUŁ IV |
Po sprzedaży 1. Sprzedaż po sprzedaży. 2. Sprzedaż relacyjna. 3. Sprzedaż na czerwonym dywaniku. |
Dzień II - warsztaty |
|
MODUŁ I |
Telemarketing 1. Tworzymy matrycę rozmowy. 2. Ujarzmiamy język perswazji. 3. Dzwonimy. |
MODUŁ II |
Prezentacja 1. PPP. 2. CZK. 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna. |
MODUŁ III |
Sprzedaż 1. CZK. 2. Jak zamykać sprzedaż. 3. Sprzedaż w praktyce – warsztaty. |
MODUŁ IV |
Sprzedaż 1. Produkt i show. 2. Sprzedawca = Lider. 3. Planowanie jako narzędzie sukcesu. 4. Liczby jako narzędzie sukcesu. |
SZKOLENIE PROWADZONE PRZEZ PRAKTYKA.
SZCZEGÓŁY NA Wyślij e-mail