Jeśli chcesz:
- PODNIEŚĆ WYNIKI SPRZEDAŻY
- BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE Z KLIENTAMI
- ZWYCIĘSKO PROWADZIĆ NEGOCJACJE
- SKUTECZNIE RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTÓW
Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta. Dowiesz się na nim jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów i wpływać na nich w sposób, który zagwarantuje Ci zwiększenie sprzedaży Twoich produktów. Zdobędziesz także wiedzę na temat skutecznego merchandisingu oraz efektywnych technik radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami. Zapraszamy już teraz! Liczba miejsc ograniczona!
Szkolenie poprowadzi wybitny praktyk sprzedaży i doświadczony trener biznesu, Przemysław Siwula. Od lat współpracuje on z firmami krajowymi i międzynarodowymi, m.in. BAHLSEN, WEDEL S.A., VOBRO, WISAN, SILOG, BAKOMA S.A., ZELMER czy APART, realizując dla nich coachingi i szkolenia handlowe. Przemysław Siwula jest właścicielem działającej od 1992 roku firmy szkoleniowej CREDO.
Program szkolenia:
Część 1: Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
1.1 Czym jest komunikacja niewerbalna?
1.2 Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży
1.3 Złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)
1.4 Sekrety pozytywnej mowy ciała
1.5 Odzwierciedlanie jako forma nawiązania pozytywnych relacji z klientem
Część 2: Techniki wpływu na klienta
2.1 Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż
2.2 Bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem
2.3 Rola empatii w kontakcie z klientem
2.4 Techniki perswazji w kontakcie z klientem
2.5 „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż
2.6 Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne
Część 3: Postawa negocjacyjna oraz argumentacja w sprzedaży
3.1 Zasady prowadzenia negocjacji
3.2 Błędy, których należy unikać podczas negocjacji
3.3 Etapy negocjacji
3.4 Sztuka argumentacji
Część 4: Zastrzeżenia i obiekcje klientów
4.1 Co to jest trudna sprzedaż?
4.2 Typologia klientów
4.3 Strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach
Część 5: Merchandising jako niewidzialny sprzedawca
5.1 Gdy nie ma nas w sklepie merchandising sprzedaje za nas?
5.2 Jak ekspozycja wpływa na sprzedaż?
5.3 Jakie ekspozycje pomagają a jakie przeszkadzają w sprzedaży?
5.4 Ekologia sprzedaży
Termin: 3-4 października 2008r.
Inwestycja: 479 PLN / os.
Miejsce szkolenia: Park Hotel ul. Wrocławska 3, Bydgoszcz
Ilość wolnych miejsc: 16
Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji. Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy do praktyki.
Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj. miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe oraz symulacje.
Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Terminarz, przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie dokonać przelewu na podane niżej konto. Istnieje także możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc.