charakterystyka wykonywanej pracy:
Opis stanowiska: praca wykonywana w domu, przeszukiwanie zasobów Internetowych (np. dane potencjalnych kontrahentów, informacje o produkcie) pod kątem zleconego zadania, a następnie tworzenie bazy danych
Wymagania: dobra znajomość Internetu, dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Word i Excel), dobra organizacja pracy, samodzielność, stałe łącze internetowe.
Oczekiwania: tylko osoby z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, (także osoby niewidome- wymagany specjalny program do odczytywania treści z komputera)
Oferujemy: szkolenie BHP, merytoryczną opiekę koordynatora, umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością przedłużenia (dla osób z rentą socjalną wymiar etatu 0,714), elastyczny czas pracy
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz skanu orzeczenia o niepełnosprawności (lub podanie informacji o stopniu niepełnosprawności, rodzaju schorzenia i okresu ważności orzeczenia) - aplikacje niepełne nie będą brane pod uwagę.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Kandydatury prosimy przesyłać na adres Wyślij e-mail