favore.pl
Audyt, szkolenie, doradztwo  -  obsługa klienta

Audyt, szkolenie, doradztwo - obsługa klienta nr 351846

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: www.otherwise.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Michał Sawicki
Wyślij e-mail
warszawa
tel: 608 794 194608 794 194
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 9:00-17:00
wt: 9:00-17:00
śr: 9:00-17:00
cz: 9:00-17:00
pt: 9:00-15:00
Pracujemy w godzinach dogodnych dla klientów. Zawsze.
rozwiń
OPIS USŁUGI
Świadczymy usługi określane jako doradcze. Z drugiej strony (otherWise), ze względu na sposób realizacji tych usług, wiele z wykonywanych przez nas prac mogłoby być zaklasyfikowane jako szkolenia, usługi rozwoju biznesu, outsourcing, interim management lub jeszcze inaczej (otherWise). http://www.otherwise.pl Wszystkie usługi są bardzo prosto skonstruowane: mają poprawnie określony cel i są realizowane bardzo efektywną metodą. Oferujemy pomoc w dziedzinach, w których wiemy, że możemy wnieść wartościową pomoc. Cele świadczonych przez nas usług to: Zadbanie o doskonałość call/contact centre, Bezpieczne i skuteczne przeprowadzenie projektów teleinformatycznych, Rozwiązywanie problemów i tworzenie nowych szans, Podniesienie samodzielności i wydajności zespołów. Dotrzymujemy naszych obietnic i cieszymy się z zadowolenia naszych klientów. Nasze szkolenia Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem również w formie szkoleń i seminariów. Jesteśmy przekonani, że zdobywanie wiedzy i budowanie praktycznych umiejętności jej wykorzystania leży w interesie każdej nowoczesnej organizacji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych standardowych szkoleń. Z chęcią przygotujemy też szkolenie dopasowane do Państwa potrzeb. Call center, CRM, customer care, obsługa klienta, telemarketing. Doradztwo, audyt, szkolenia, konsultacje, prowadzenie projektów. http://www.otherwise.pl

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
Michał Sawicki
Wyślij e-mail
warszawa
tel: 608 794 194608 794 194
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 9:00-17:00
wt: 9:00-17:00
śr: 9:00-17:00
cz: 9:00-17:00
pt: 9:00-15:00
Pracujemy w godzinach dogodnych dla klientów. Zawsze.
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU otherwise
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Audyt, szkolenie, doradztwo - obsługa klienta - galeria
Audyt, szkolenie, doradztwo - obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: MONTAZ SYSTEMOW ALARMOWYCH GSM   Następna usługa: Ochrona, imprezy, mecze, obiekty stałe, asysta, budowy