Szkolenia przeznaczone dla handlowców i osób zajmujących się na co dzień obsługą klienta. Prowadzą do przyswojenia i rozwinięcia technik sprzedaży, wzmocnienia umiejętności negocjacyjnych, prezentacji i autoprezentacji, a także radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących. Podpowiadamy również jak budować długotrwałe relacje, współpracować w zespole oraz właściwie planować pracę.
Tematyka szkoleń obejmuje takie zagadnienia, jak:
Opieramy się na pogłębionej analizie potrzeb uczestników oraz obserwacji i identyfikacji ich mocnych stron, zarówno przed, jak też w trakcie szkolenia. Korzystamy z metod i narzędzi, które pozwolą uczestnikom na przyswojenie umiejętności m.in. nawiązywania kontaktu, budowania trwałych relacji z klientem, rozpoznawania jego potrzeb. Przede wszystkim jednak dadzą im możliwość ich przećwiczenia i natychmiastowego zastosowania w praktyce.
Szczególnie intensywnie wykorzystujemy scenki oraz gry symulacyjne. Każde tego typu zadanie jest omawiane, a uczestnik otrzymuje informacje zwrotne od trenerów i grupy. Dzięki temu ma możliwość poznania swoich mocnych stron i wzmocnienia ich. Obserwacja tego, jak robią to inni oraz reakcji partnerów na różne działania i style zachowań, pozwala również rozszerzyć zakres swoich kompetencji. Treść ćwiczeń zawsze wynika ze wstępnej diagnozy potrzeb. Jeśli na przykład grupa przeszła już cykl szkoleń nie będziemy koncentrować się na przypominaniu teorii typologii klientów czy komunikacji niewerbalnej, ale skupimy się na finalizowaniu sprzedaży, jeśli taka będzie akurat najbardziej paląca potrzeba.