favore.pl
Valfrejus  -  wczasy narciarskie  -  autokar - karnet

Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar - karnet nr 370822

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
990 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM
Symbol oferty: 1/6437
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny, Wyjazd narciarski, w górach
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
Wyposażenie: Kuchnia, Parking, Winda, Narciarnia
świadczenia:
ZAKWATEROWANIE: 7 noclegów w apartamentach (w terminiach: 16-24.12.2011, 23-31.12.2011 i 30.03-07.04.2012 - 6 noclegów), WYŻYWIENIE: we własnym zakresie (aneks kuchenny), TRANSPORT: autokar komfortowy, SKIPASS 6-dniowy "Valfrejus", lub możliwość wykupienia za dodatkową opłatą 95 zł karnetu ESKI-MO; Możliwość rozszerzenia karnetu na Val Thorens za dodatkową opłatą ok. 19 euro/dzień; CENA NIE OBEJMUJE: obowiązkowego ubezpieczenia SIGNAL IDUNA BEZPIECZNE PODRÓŻE (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obligatoryjna 40 zł/os./10 dni, dodatkowego ubezpieczenia narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialność Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os./6 dni - tylko za wcześniejszym zgłoszeniem i opłaceniem w biurze, obowiązkowego depozytu w wysokości: 160-480 Euro za apartament, obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro od osoby za pobyt, sprzątania końcowego - 40-140 euro (nie dotyczy kuchni) - opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we własnym zakresie, bielizny pościelowej - dopłata ok. 8 Euro (tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze) lub możliwość zabrania własnej.
Cena podstawowa:
apartament 6-osobowy, autokar, Opole, osoba w apartamencie 6 - osobowym
KARNET ESKI-MO:
Karnet ESKI-MO obejmuje:
- 3 dni Valfrejus, 1 dzień Aussois, 1 dzień La Norma, 1 dzień Val Cenis Vanoise - 300 km TRAS
- organizator zapewnia bezpłatny dojazd do stacji przy min. 15 osobach objętych karnetem w danym terminie. W przypadku mniejszej liczby uczestników dojazd lokalnym bezpłatnym skibusem
OPIS REGIONU:
Valfréjus to przepięknie zlokalizowana miejscowośd położona w otoczeniu lasów modrzewiowych, usytuowana nieopodal słynnego regionu narciarskiego "3 Vallées’’. Zróżnicowane trasy narciarskie i możliwośd jazdy w głębokim śniegu czynią tą miejscowośd atrakcyjnym miejscem dla amatorów sportów zimowych. W Valfréjus przeważają łatwe i średnio trudne trasy narciarskie, chod nie brak również kilku tras czarnych i snowparku. Cudowna trasa zjazdowa prowadząca przez las kooczy się w centrum miejscowości. 12 wyciągów wwozi na pewne śniegowo tereny na wysokości 2.737 m i łączy ze sobą trasy o długości 65 km. Dodatkowo 76 urządzeo do sztucznego naśnieżania zapewnia wyśmienite warunki. Nie lada gratką dla amatorów białego szaleostwa jest też możliwośd poszerzenia karnetu narciarskiego na Val Thorens/Les 3 Vallées. Oddalona od Valfréjus o zaledwie 18 km stacja Orelle dzięki gondoli Les 3 Valées Express daje łatwy i szybki dostęp do jednego z najsłynniejszych regionów na świecie jakim są Trzy Doliny.
OPIS MIEJSCOWOŚCI:
VALFRÉJUS - stacja narciarska położona jest 7 km od Modane w dolinie Maurienne, niedaleko Masywu La Vanoise. Ta piękna miejscowośd, usytuowana nieopodal włoskiej, granicy na wysokości 1550 m.n.p.m. unikając masowego napływu turystów zachowała swój szczególny urok. Centrum miejscowości rozłożone jest w kształcie podkowy, co umożliwia zjazd z nartostrad bezpośrednio na tarasy przytulnych barów i kafejek. Dodatkowo czeka na Paostwa kilka restauracji oferujących dania francuskie i włoskie, a także specjalności regionu Sabaudii. W centrum znajduje się plac, na którym można jeździd na łyżwach, grad w hokeja. Valfrejus posiada dośd dobrze rozbudowaną bazę komercyjno-rozrywkową. Każdego tygodnia na placu de Bergeres organizowany lokalny jarmark daje możliwośd zaopatrzenia się w tradycyjne specjały regionu Sabaudii, w tym słynne sabaudzkie sery Beaufort oraz Reblochon. Natomiast centrum rozrywkowo-edukacyjne, zlokalizowane w Maison du Thabor, poprzez organizację koncertów, dyskotek, wystaw czasowych stara się zachęcid Paostwa do dalszego aktywnego spędzenia czasu po szaleostwach na stoku. Klimat sabaudzkich drewnianych chaletów wkomponowanych w ośnieżone szczyty, otoczenie lasów modrzewiowych oraz przepiękna iluminacja stacji sprawiają, iż Valfréjus tworzy jedyną w swoim rodzaju magiczną atmosferę, której nie znajdziemy w innych stacjach.
TYP ZAKWATEROWANIA:
Utrzymane w drewnie 2* rezydencje, rozlokowane są w różnych częściach Valfrejus. Ich położone harmonizuje z krajobrazem górskim regionu Sabaudii. Zjazd na nartach możliwy jest prawie pod same drzwi, a wyciągi, sklepy, restauracje i bary znajdują się w pobliżu.
APARTAMENT 2-osobowy - pokój dzienno-sypialny z podwójną kanapą, aneks kuchenny, łazienka.
APARTAMENT 4-osobowy typu studio - pokój dzienno-sypialny z podwójną kanapą; łóżko piętrowe w kabinie lub przejściu z pokoju dziennego; aneks kuchenny; łazienka.
APARTAMENT 4-osobowy - pokój dzienno-sypialny z podwójną kanapą, pokój sypialny z podwójnym łóżkiem lub łóżkiem piętrowym, aneks kuchenny, łazienka.
APARTAMENT 6-osobowy - pokój dzienno-sypialny z podwójną kanapą, pokój sypialny z podwójnym łóżkiem lub dwoma łóżkami pojedynczymi, pokój sypialny z łóżkiem piętrowym lub dwoma pojedynczymi; aneks kuchenny; łazienka.
CENA NIE OBEJMUJE:
- obowiązkowego ubezpieczenia SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obligatoryjna 40 zł/os./10 dni;
- dodatkowego zalecanego ubezpieczenia narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialność Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os./6 dni - tylko za wcześniejszym zgłoszeniem i opłaceniem w biurze;
- obowiązkowego depozytu w wysokości: 160-480 euro za apartament w zależności od typu oraz rodzaju apartamentu - opłatę należy uiścić w dniu przyjazdu gotówką, natomiast zwracana jest w dniu wyjazdu po stwierdzeniu braku jakichkolwiek usterek bądź zniszczeń;
- bielizny pościelowej - dopłata ok. 8 Euro (tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze) lub możliwość zabrania własnej;
- obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro od osoby za pobyt;
- sprzątania końcowego - 40-140 euro w zależności od typu oraz rodzaju apartamentu - opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we własnym zakresie.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Podany ROZKŁAD apartamentów może się różnid nieznacznie w zależności od rezydencji.
- ZALECANE jest zabranie środków czystości oraz środków higienicznych, gdyż apartamenty nie są w nie zaopatrzone.
- Dopłata za niewykorzystane miejsce w apartamencie uzależniona jest od terminu wyjazdu- INFORMACJA W BIURZE !!!
- ZAKWATEROWANIE W APARTAMENTACH ODBYWA SIĘ OD GODZ. 16.00-17.00, NATOMIAST WYKWATEROWANIE W GODZ. 09.00-10.00
- DOJAZD WŁASNY: rabat - 250 zł
TRANSPORT:
Istnieje możliwość transportu z KAŻDEGO MIASTA W POLSCE - informacja w biurze. Miejsce wsiadania do potwierdzenia u Organizatora.
Na trasach dojazdowych biuro zastrzega sobie możliwość podstawienia pojazdu zastępczego (np. mikrobusu, samochodu osobowego) w przypadku małej liczby osób zgłoszonych z danego przystanku. Przejazdy antenowe dla minimum 4 osób, w zależności od miasta - informacja w biurze. W przypadku tras antenowych po Polsce - *dla obozów młodzieżowych - osoby dowożone są przez kierowcę. W przypadku braku minimalnej ilości osób wsiadających w danym mieście antenowym połączenie takie może zostać odwołane - najpóżniej 3 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy.
Brak podania miejsca wsiadania na zgłoszeniu uczestnictwa w imprezie oraz wszelkie zmiany miejsca wsiadania bez uzgodnienia z Organizatorem mogą spowodować nie zabranie uczestnika bez zwrotu kosztów imprezy (autokar zatrzymuje się na poszczególnych przystankach tylko jeżeli są zgłoszone osoby wsiadające!).
Godziny wyjazdów podane w "Rozkładzie jazdy autokarów" mogą ulec zmianie, o czym Organizator niezwłocznie poinformuje Klientów.
Usługa przewozu autokarem obejmuje przewóz osoby wraz z jednym kompletem sprzętu narciarskiego lub snowboardowego oraz jednej sztuki bagażu (do 20 kg) oraz bagażu podręcznego (do 5 kg). Istnieje możliwość zabrania nadbagażu (np. dodatkowej pary nart lub deski snowboardowej) - za dopłatą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem (min. 1 tydzień przed planowanym wyjazdem) - informacja w biurze.
W trakcie przejazdu możliwe są przesiadki na trasie oraz oczekiwanie na współpasażerów.
NASZA OPINIA:
- świetne warunki zimowe
- wygodne apartamenty

Atrakcje:
bezpłatne lodowisko, sklepy, restauracje, bary, 112 km zróżnicowanych pod względem stopnia trudności tras zjazdowych, możliwość wypadu do regionu "Trzech Dolin". W miejscowości wiele możliwości spędzania wolnego czasu.
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Valfrejus Francja
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-12-16 do:2011-12-24 9 katalogowa A 1450 PLN Wyślij e-mail
 
od:2011-12-23 do:2011-12-31 9 katalogowa B 1590 PLN Wyślij e-mail
 
od:2011-12-30 do:2012-01-08 10 katalogowa C 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-06 do:2012-01-15 10 katalogowa D 990 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-13 do:2012-01-22 10 katalogowa E 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-20 do:2012-01-29 10 katalogowa F 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-27 do:2012-02-05 10 katalogowa G 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-03 do:2012-02-12 10 katalogowa H 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-10 do:2012-02-19 10 katalogowa I 1590 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-17 do:2012-02-26 10 katalogowa J 1690 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-24 do:2012-03-04 10 katalogowa K 1690 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-02 do:2012-03-11 10 katalogowa L 1690 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-09 do:2012-03-18 10 katalogowa M 1250 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-16 do:2012-03-25 10 katalogowa N 1250 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-23 do:2012-04-01 10 katalogowa O 1190 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-30 do:2012-04-07 9 katalogowa P 1190 PLN Wyślij e-mail
 
 

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
990 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar - karnet - galeria
Valfrejus - wczasy narciarskie - autokar - karnet Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Projektowanie i administracja stronami www.   Następna usługa: Piec cukierniczy