favore.pl
RAINBOW SERWIS D3 lub D4 PEŁEN PROFESJONALIZM

RAINBOW SERWIS D3 lub D4 PEŁEN PROFESJONALIZM nr 3713

Lokalizacja: Poznań (woj. wielkopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
265 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
Chociszewskiego 43 A
Poznań

tel: 501 424343501 424343
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
Wyślij e-mail



Salon Świat Odkurzaczy Rainbow i Kirby wita wszystkich zainteresowanych !
 Przedmiotem oferty jest kompleksowa usługa serwisowa korpusu głównego urządzenia czyszczącego Rainbow D3 lub D4.

Usługa polega na zdemontowaniu urządzenia do przysłowiowej „ostatniej śrubki”, następnie przeprowadzenie czyszczenia i konserwacji.

W dalszym ciągu przeprowadzanych czynności serwisowych w urządzeniu Rainbow montowane są :
* 3x łożysko klukowe
* kołnierz silnika plastikowy / nie będzie korodował /
* uszczelka silnika
* ewentualna naprawa przerwanego przy odgiętce przewodu.


!!! UWAGA !!!
CZĘŚCI ORYGINALNE - SĄ WLICZONE W KOSZT USŁUGI SERWISOWEJ.


Po przesłaniu Rainbow do serwisu i oględzinach, każdy klient zostanie powiadomiony o stanie technicznym telefonicznie lub pocztą e-mail.
NIGDY NIE WYKONUJEMY USŁUGI PRZED KONTAKTEM I PODJECIEM DECYZJI PRZEZ WŁAŚCICIELA URZĄDZENIA.
Każde urządzenie po wykonaniu usługi serwisowej jest plombowane, otrzymuje 3 letnią pisemną gwarancję, która będzie się znajdowała wraz z fakturą VAT lub paragonem w przesyłce i odesłane pod wskazany adres za pobraniem.
Koszt przesyłki do serwisu ponosi klient.
Koszt przesyłki do klienta ponosi serwis.

Korzystamy z usług POCZTY POLSKIEJ / przesyłka ubezpieczona / lub kurier.
Przed wysyłką prosimy o kontakt.

UWAGA !!!
NIE MA MOŻLIWOŚCI POMYLENIA URZĄDZEŃ, NALEŻĄCYCH DO RÓŻNYCH WŁAŚCICIELI. KAŻDE URZĄDZENIE RAINBOW JEST NUMEROWANE FABRYCZNIE.

Jeżeli Twoje urządzenie Rainbow nie było nigdy w serwisie, głośno pracuje, kurzy, lub po prostu „dziwnie się zachowuje” , skorzystaj z usługi serwisowej, a na pewno poprawi się jakość pracy.
Kontakt :
* tel./fax do serwisu Wyślij e-mail czynny codziennie od 10.00 do 18.00
* Wyślij e-mail
* Wyślij e-mail


Wyślij e-mail






Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
265 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
Chociszewskiego 43 A
Poznań

tel: 501 424343501 424343
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
RAINBOW SERWIS D3 lub D4 PEŁEN PROFESJONALIZM - galeria
RAINBOW SERWIS D3 lub D4 PEŁEN PROFESJONALIZM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 16)
Poprzednia usługa: Ekom - izolacje, odgrzybianie, iniekcje   Następna usługa: AGAdendron - pielęg. i zakł. trawników ZOBACZ!!