Profesjonalna obsługa sekretariatu to pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, efektywna komunikacja w firmie, a także doskonała organizacja dnia pracy.
Podczas 40 godzinnego kursu zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu, opracujesz wzorce zachowań w różnych sytuacjach związanych z obsługą klienta, pojmiesz specyfikę pracy biurowej, a także podstawy prawa pracy.
PROGRAM KURSU OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ
(OBSŁUGA SEKRETARIATU)
Organizacja pracy biurowej
Podstawy działania biura
Zadania sekretariatu
Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
Ewidencjowanie, archiwizacja dokumentów
Korespondencja biurowa
Dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki
Sporządzanie różnych dokumentów biurowych
Rozliczanie podróży służbowej
Przekazywanie informacji
Komunikacja z klientem
Komunikacja ze współpracownikami i szefem
Organizacja i zarządzanie
Zarządzanie czasem
Kierowanie pracą zespołów
Prowadzenie sekretariatu
Kultura zawodu
Rozmowy telefoniczne w biurze
Przyjmowanie interesantów
Zagadnienia dodatkowe
Podstawowe zasady prawa pracy
Wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia
Czas pracy
Obowiązki pracownika
Obowiązki pracodawcy
Po kursie otrzymacie Państwo dyplom w jęz. polskim i angielskim oraz Zaświadczenie wydane na druku Ministra Edukacji Narodowej, uprawniające do pracy w zawodźie
Zajęcia prowadzi Pani Monika Próchnicka, mgr marketingu i zarządzania, specjalista ds. rachunkowości i zarządzania finansami, osoba niezwykle otwarta, komunikatywna, z doświadczeniem dydaktycznym, chętnie dzieląca się swoją profesjonalną wiedzą.Zapraszamy !
CENTRUM SZKOLEŃ WINNER s.c.
Anna Grabowicz, Anna Krasińska
ul. Gdańska 90 lok. 1-4, 90-508 Łódź
NIP: Wyślij e-mail REGON: Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail