DOMKNĄĆ SPRZEDAŻ W DOBRYM STYLU– warsztat zaawansowanych praktyk handlowych 13-14 LUTY 2012
Koszt szkolenia 1500 zł brutto (1220 zł netto)
Wartość szkolenia obejmuje:
- udział w warsztacie szkoleniowym
- prowadzenie szkolenia przez trenerów – praktyków
- materiały szkoleniowe dla uczestników
- książka w formie nagrody
- zaświadczenia ukończenia warsztatu dla uczestników
- konsultacje trenerskie dla uczestników po szkoleniu
- sala szkoleniowa
- catering kawa, herbata i lunch
- po każdym szkoleniu jest możliwość kontynuacji w formie Coachingu lub On The Job Training
DOMKNĄĆ SPRZEDAŻ W DOBRYM STYLU– warsztat zaawansowanych praktyk handlowych
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności handlowych min. pozyskiwanie klienta kluczowego, budowania partnerskich relacji biznesowymi, prowadzenie sprawnych negocjacji. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu prowadzenia spotkań handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji negocjacyjnych i umiejętnością wpływania na decyzję. Nabytą wiedzę przećwiczą w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów zawodowych.
PLAN SZKOLENIA
1. Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem
- Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
- Wzmocnienie swojego potencjału (wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
- Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
- Praktyki mistrzów sztuki Frank Bedger, Raymund Kroc, Michael Dell, Walt Disney
2. Sprzedaż w dobrym stylu
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczow
3. Kod dostępu do decyzji klienta
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży
4. Modele sprzedaży
1. Sprzedaż doradcza, transakcyjna i sytuacyjna – nowoczesna jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej wg. Steva Jobsa
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
- „Co z tą ceną?” – sprzedawać czy bronić?
Szkolenie ma charakter interaktywnych warsztatów. Dynamiczne ćwiczenia, gry, scenki sytuacyjne z klientami są źródłem wniosków i refleksji. Nie tylko treść ,ale także forma rozwija umiejętności uczestników. Uczestnicy biorą udział casach handlowych pozwalających min. sprawdzić się i trenować umiejętności perswazji handlowej. Uczestnicy diagnozują własny styl prowadzenia rozmów handlowych. Szkolenie można kontynuować na warsztatach Mistrzostwa Negocjacji.