Coaching sprzedażowy- przeznaczony dla osób zajmujących się sprzedażą, zarówno handlowców jak i menadżerów, i właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Pozwala na doskonalenie kompetencji w obszarze, który chce rozwijać pracownik oraz firma, w której pracuje a także, w tych obszarach które wymagają największego wzmocnienia.
Metoda ta pozwala nie tylko rozwijać indywidualne kompetencje, ale także kształtować odpowiednia postawę i przekonania.
Często właśnie sięgniecie do takich poziomów jak przekonania na swój temat pozwala najbardziej poprawić efektywność działań sprzedażowych.
Prowadzący pomaga osiągnąć cele i wykorzystać lepiej zasoby, często nieuświadomione, osobie z którą pracuje. Indywidualna praca powoduje, że klient rozwija te umiejętności, których potrzebuje on najbardziej.
Bardzo istotnym elementem jest wykonywanie przez klienta zadań stawianych przez coacha w czasie miedzy kolejnymi spotkaniami, niekiedy także trening terenowy czy sesje metodą T90.