Zebrane informacje od klienta na temat jego własnych wymagań i wizji strony służą do opracowania docelowej struktury, układu i funkcjonalności strony wraz z jej kolorystyką (jeśli nie jest opracowywana na podstawie istniejącej lub tworzonej Wyślij e-mail )
Często zdarza się, że klient w czasie precyzowania swoich wymagań stwierdza: "Chciałbym aby to funkcjonowało tak jak na tej stronie". Im lepiej potrafisz sprecyzować swoje wymagania tym łatwiej będzie mi Wyślij e-mail odpowiadającą Twojej wizji, dbając przy tym o oryginalność i zgodność z obowiązującymi trendami I standardami. Bez względu na Twoje spostrzeżenia przeprowadzam analizę stron konkurencji z rodzimej branży, by móc przedstawić Ci alternatywne propozycje do wyboru przed rozpoczęciem prac na Wyślij e-mail (layoutem).
W czasie projektowania strony Wyślij e-mail żniejszym elementem jest planowanie. Błędne ustalenia na tym etapie skutkują niepotrzebnym zwiększeniem nakładu pracy w dalszej części Wyślij e-mail .
Opierając się na istniejącej lub stworzonej w naszym studiu graficznym Wyślij e-mail przekazujesz nam wszelkie materiały drukowane (najlepiej w formie elektronicznej) czy też inne grafiki, które wcześniej Twoja firma wykorzystywała np. do Wyślij e-mail .
Rzetelne zrealizowanie punktów 1 - 4 pozwalają nam przystąpić do Wyślij e-mail . Gotowy projekt zostanie przedstawiony w formie pliku JPG do akceptacji. Będziesz mógł go obejrzeć na swoim komputerze jeśli wyślemy go mailem lub w przeglądarce jeśli umieścimy go tymczasowo na stronie www. To Ty decydujesz. Po naniesieniu ewentualnych korekt w projekcie ponownie przedstawiamy go do akceptacji. Dopiero zaakceptowany przez Ciebie projekt stanowi dla nas sygnał do rozpoczęcia prac nad Wyślij e-mail .
W przypadku mniej skomplikownych stron tworzymy szablon strony głównej (w przy rozbudownych projektach o bardzo zróżnicowanej strukturze dodatkowo przygotowujemy jedną lub kilka podstron), który stanowi wzór dla budowy kolejnych podstron, uzupełniamy je materiałami zebranymi od klienta (treść, zdjęcia, dokumenty, itp.). Postęp prac można na bieżąco śledzić na specjalnej tymczasowej stronie internetowej.
Klient może na bieżąco zgłaszać poprawki do wprowadzanej treści czy innych materiałów. Kiedy wszystkie podstrony są już wykonane i sprawdzone przez klienta pod względem merytorycznej zawartości projekt uznajmy za ukończony.
Nie sztuką jest mieć własny serwer i domenę z nazwą firmy oraz kilka zdjęć i tekstów o niej na stronie. W sieci aż roi się od stron www, które wprost odstraszają od siebie i z pewnością nie wystawiają dobrego świadectwa ani firmie, która taką stronę wykonała, ani firmie, która za nią zapłaciała. Jak w każdej dziedzinie projektowania także i w wypadku stron Wyślij e-mail znaczenie ma jakość i profesjonalizm. Jakość rozumiana jako:
Dzięki niemu będziesz mógł:
Jeśli korzystasz z Wyślij e-mail , to sam najlepiej wiesz, że rzadko kiedy przeglądasz więcej niż jedną lub dwie strony z wynikami wyszukiwania. Właśnie dlatego pozycjonowanie, czyli działania mające na celu wprowadzenie strony na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, ma tak ogromne znacznie dla ilości osób odwiedzających twoją stronę! Im wyżej jesteś w wynikach wyszukiwania dla zadanych słow kluczowych (fraz, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce w poszukiwaniu produktu, usługi, informacji) tym więcej osób wchodzi na Twoją stronę.
Wyślij e-mail przebiega w następujących etapach:
1. Zbiór wymagań klienta
2. Analiza strony klienta i konkurencji - dobór słów kluczowych pod kątem trafności opisu i ilości wyników
3. Optymalizcja serwisu - która obejmuje kod HTML, SEO-copywriting/teksty na stronie, prawidłowe indeksowanie strony przez wyszukiwarkę, dobór słów kluczowych
4. Raportowanie i kontrola - ocena wyników pozycjonowania
Alternatywnie dla pozycjonowania możesz skorzystać z usługi Wyślij e-mail
Analizując potrzeby klientów przy Wyślij e-mail w zakresie reklamowych kampanii w Internecie oferuje 3 podstawowe pakiety:
Zalety kampanii Google Adwords:
Jeśli masz niekonwencjonalny produkt i pomysł na kampanię reklamową w Internecie zrealizujemy ją bez problemu. Budżet kampanii wycenimy indywidualnie w zależności od obranej strategii. Zainteresowany? Zaparaszam do Wyślij e-mail .